RakkausrunotVastattu 19v

ANTEEKSI KUINKA?

♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥ Katselit minun huuliani - Kyllä minä sen huomasin Sinun kätesi viipyi kädessäni - Kiirehtimättä - Senkin minä huomasin Sinun silmäkulmassa tanssi nauru jota unohduin katsomaan Ja sinä uno…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN VIRRATESSA

♥oOoOoOoOoO/\♥/\OoOoOoOoOo♥ Minun pitäisi tuntea sinut mutta aina kun kohtaamme lasket salaisuuden viitan eteeni enkä minä näe sinun sieluasi Kuulen vain tuulen suhinaa olivilehdossa Mutta yön saapuessa - Pimeyden virra…
RakkausrunotVastattu 19v

KAHLITTU LINTU

♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥ Sieluni - Kahlittu valkoinen lintu kapaa viereesi - tapulin räystään alle ~ Suojaan ~ Siipi vasten siipeä Kujertaan - Ja kellot - Ne soivat vain meille ♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥
RakkausrunotVastattu 19v

SANOITTA - TUHANSIN SANOIN

♥¤♥oooooOooO¤=o=¤OooOooooo♥¤♥ Puheen sorinaa - Mikä uskomaton määrä meteliä Miksi ette vaikene ~ Miksi ette kuuntele toistenne katseita Kosketuksia - hipaisuja Toistenne hymyjä Miksi ette vaikene - Kuunelkaa - Hiljaisuu…
RakkausrunotVastattu 19v

KOHTAAMINEN

♥♥¨¨¨¨¤¨¨¨¨♥¨¨¨¨¤¨¨¨¨♥♥ Ehkä se oli vain yksi kohtaaminen - Matkalla rakkauteen Ei merkityksetön Ei haavoille jättänyt sielua - ei ihoa Esitti vain kysymyksen ja antoi vastauksen Mutta hetken vielä pyytäisin Tulisitko s…
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI RUNO

♥ Q ~~((((♥))))~~ Q ♥ Siellä missä on auringo siellä on myös varjot Siellä missä on tähdet siellä on ikuiset unelmat Siellä missä on kuu siellä olet Sinä ja - ~~ Minä ~~ ♥ Q ~~ ((((♥)))) ~~ Q ♥
RakkausrunotVastattu 19v

ETKÖ HUOMAA

♥♪♪♪♪♥♪♪♪♪♥¤¤¤¤♥¤¤¤¤♥♪♪♪♪♥♪♪♪♪♥ Jose'n hanurin soidessa mies otti kuluneen lakkinsa päästään ojensi käsivartensa ja kumarsi naiselle Ja he tanssivat - hitaasti ja arvokkaasti mustalla kadulla Marin-kahvilan edessä Siinä…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄNTALVI

♥[*][*][*][*][♥][*][*][*][*]♥ Talvi - Tule ja kinosta oveni suu Laskeudu kylmyys lattialle hidasta askeleita Ujellusta korvissani Talvi - tulisit jo Jäädytä tämä kesä sisältäni Tämä ahdistus - Omenapuiden täysistä oksis…
RakkausrunotVastattu 19v

YKSIN

♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥ Kesällä - tässä rantakivillä en olisi voinut uskoa kuinka kylmästi aallot voikaan lyödä Kuinka kylmästi tuuli voikaan jäätää Kädet painan syvemmälle takkini taskuihin Taivas on teräksen harmaa …
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI HETKI

♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥ Henkäys Ihollesi kulkemaan Jokena ~ Merenä Uneen ja tietoisuuteen - Huulesi - Kuumana minulle Niin ~~ Juuri niin ~~ ♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

SANATON

♥♥{{{{{{{¤{♥}¤}}}}}}}♥♥ Ja ne kaikki sanasi sai tuulen voiman Sen lempeyden ja mahdin Kietoa ja hyväillä Kuin valkoinen kipinä - Sydämestä sydämeen Minun käteeni olit laskenut kukkia ja minun silmäni vain vuotivat kyyne…
KirjallisuusVastattu 19v

TOIVE

♥[o]♥[]♥[]♥[o0o]♥[]♥[]♥[o]♥ ¨¨Juoksisin ¨¨Hiukset tuulessa lentäisi ¨¨Hengästyisin ¨¨Nauraisin ¨¨Silmissä säteilisi ¨¨Sydän jyskyttäisi ¨¨Onnesta huokaisin ¨¨Rintaasi painautuisin ~ Sormeni toisiaan puristaa ~ Etkö kuts…
RakkausrunotVastattu 19v

TULE

¤♥¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O♥¤ Miten kauniisti nimesi huuliani hyväileekään Miten ihoni kuumaksi saakaan - kuiskaus - yksi vain Askeleet läpi pimeän huoneen - Huokaus - Tässä kaikki ¤♥¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤♥¤
RakkausrunotVastattu 19v

YSTÄVÄLLE

♥__________________________♥ Kynä liukuu hiljaa Minä olen niin väsynyt Ja juuri tähän hetkeen - siellä jossain - syntyy minulle voimasanoja Ottaa minut kuin lämpimään syliin Yhtä hiljaa - ohi kaiken - lasken käteni sydä…
RakkausrunotVastattu 19v

NOITANAINEN

♥=♣o♣o♣=♣=♣oQo♣=♣=♣o♣o♣=♥ Silmissä kristallinhehku Sydän noitarumpuna Shamaanin nauru ja sielussa raivoista revontulet Pohjoisen polttava syke Tuli ja jää Otteessa kotkan voima Taivaalla kotkan huuto Mustat sulat suojan…
RakkausrunotVastattu 19v

SALAA RAKAS

♥|♥¤♥|♥¤♥|♥¤o¤♥|♥¤♥|♥¤♥|♥ Kevyesti neidon kengät lattiaa koskettaa Pitsi hulmahtaa - Oh - Paljasta nilkkaa - kauneinta - poika nähdä saa Kumpa saisi sormella koskettaa ihoa kauniin vaaleaa Poskea vain - kuin tuuli - hip…
KirjallisuusVastattu 19v

LOPULTA

♥ ¤O¤ ¤O¤ ♥ Kaikki on totuudessa Valhe paljastaa aina itsensä Aina se vaatii tulla kuulluksi Sitä on turhaa hallita kun sen kerran on päästänyt elämään sillä valheella on vain oma tahtonsa Se etsii kaukaista rakastettua…
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISIA LEHTIÄ

♥~~¤o¤~~♥~~¤o¤~~♥~~¤o¤~~♥ Tämä on kaunein syksyni Tässä talven odotushuoneessa minun hiuksiini sataa kultaisia lehtiä Pidä minua tiukasti sylissäsi kun kurjet lentävät leikattujen peltojen yllä huutaen hyvästejä Juuri n…