RakkausrunotVastattu 19v

TAHTO RAKASTAA

:.♥.: @-}--::..♥..::--{-@:.♥.: Hän toi kukan Suuteli hiuksiani - Laski taivaat syliini Hän kantoi lähteestä vettä huulilleni Taikoi kuun - Sytytti silmiini liekin Hän tahtoi viereeni jäädä Sulkea murheitten ovet - Uneen…
RakkausrunotVastattu 19v

PALAA JA TUULEE

♥^^♥~o~♥^^♥~o~♥^^♥ Kerroit että olen tuli Pohjoisen taivaan loimu Kerroit että olen tyyni erämaajärvi jonka rannalle haluat matkaltasi palata Kerroit kaipuun tuulien kutsuvan sinua luokseni uudelleen ja uudelleen Ja min…
RakkausrunotVastattu 19v

SUOLAISTA HUNAJAA

♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥ Sinun kuuma sylisi löytää minun salaisuudet Epävarmuuteni hukutat ihosi suolaisiin jokiin ja pelkoni huumaan katoaa Suudelmalla käteni kahleet aukaiset Vapautat löytämään - suolaista hunajaa Minun …
RakkausrunotVastattu 19v

VAHVANA

♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ Halu pysähtyä Jäädä Tahto rakentaa Sitä parempaa Vahvana Vahvuutta tuulissa - joka suuntiin repivässä - Oletko - Minun käteni - tahtoni ~ Elämäni ~ ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥
RakkausrunotVastattu 19v

SULOISTA HUUMAA

♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥ Silkillä - Pehmeitä aaltoja kuun sinessä Hopeaa ja valoa Suloista huumaa Täyttyneitä toiveita Täytettyjä lupauksia Rakkautta - sydämellä ♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥
RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

# ♥ ############# ♥ # Yön pimeys - Sateen lakkaamaton ropina Vain kynttilän pieni liekki huoneessa Rakkaan lämpöinen syli vie yli syksyisen yön - Aamu - Ja minun haluni rakentaa sinulle onnellinen päivä # ♥ ############…
RakkausrunotVastattu 19v

SÄVYJÄ

{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥} Sävyjä unen ja valvee Aamuisen heräämisen onni Ensisäteet vaivuttaa yön tunteet iholta Herkkä iho huulten alla Vielä nytkin - Hunajanmaku suudelmassa {♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}
RakkausrunotVastattu 19v

OIKEA HETKI

♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥ Juuri silloin kun ilta kosketti harteitani ja olin sulkemassa sydämeni ovea - seisoit edessäni Pyysit hetkeä - Silmiini halusit vain katsoa Enkä horjunutkaan ♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥
KirjallisuusVastattu 19v

MINÄ VAIN

♥>>♥ Jos ei olisi tuota vanhaa miestä mustalla puisella veneellään en eroittaisi taivasta ja merta Kaukana vene halkoo vedenpintaa ja minä istun täällä aamuisella rannalla Täällä missä kaikki on rehellistä Tässä valkois…
RakkausrunotVastattu 19v

LEIKKI VAIN

*♥♥*000000000000*♥♥* Minä en tiennyt - oli se leikki vain En tiennyt nimeä En tarkoitusta Kaikkeni annoin - Kaiken hävisin Vain peli - niin - Ei ole sydäntä jota koskettaa Ei silmiä joihin katsoa - Miksi minä *♥♥*000000…
RakkausrunotVastattu 19v

KUTSU

OoOoOoOoOoOoOoOoO Lyhty - Aikojen kuluttama Sinne sytytän valon Pienen - Kauniin Rakkaus Se oikea - löytää sen Sanoo ~ Vai tämän näin OoOoOoOoOoOoOoOoO
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISET KUORET

♥ Minulla oli hetkeni Ja nyt minä päästän irti Hento kellonääni - Nyt on aika Kämmenen avaan Länsituuli ja askeleet rannalla Yksi vapaa sielu lentää Eikä aamuinen simpukankerääjä tiedä Hiekalta löytää vain - kultaiset k…
RakkausrunotVastattu 19v

TEHDÄÄN NÄIN

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥ Tämä on niitä hulluja päiviä Antaa kitaran soida Enkä välitä vaikka naapuri seinään jyskyttää Ei se niin pahaa ole - Rouva hyvä ! Rakkautta vain Annan jalkojen tanssia Viulun vingutusta seurata…
RakkausrunotVastattu 19v

TAKAISIN KOTIIN

♥QoQoQoQoQoQoQoQoQ♥ Sade on jo lakannut ja minä olen kuin uitettu kissa Tie on liukas ja kuoppia täynnä Outo hiljaisuus kaiken sen kohinan jälkeen Minun on kylmä Ei sen ole väliä Kunhan pääsen tuonne mäelle vielä Ja sit…
RakkausrunotVastattu 19v

YKSINÄINEN MATKA

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ Kun suljen silmäni näen varjosi vierelläni Vain särkynyt unelma kuun valossa Piilossa lehmusten varjossa suru pudottaa kuoleman helmiä polulle kun minä kannan rakkauden kalmistoon Tämä käytävä …
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄKÖ RAKKAANI

♥oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo♥ Sielläkö olet rakkaani - sormet peilin pintaa kosketti Ei vastaa peili - hiljaa on, sydän yksin itkee ja on onneton Hellät tunteet tietää vaikk'ei nää, on kaksi sydäntä tässä ymmällään Kyynel…
RakkausrunotVastattu 19v

SATTUU

♥¤0¤******¤0¤******¤0¤♥ Miten voit ajatella että minuun ei sattuisi Täällä huoneissa Sydän joka sykkii Askeeleesi - minua varten tehty viereen asetan omani - Mutta mihin nojaan Riko muistot - Luo minut uudestaan Huomine…
RakkausrunotVastattu 19v

SATAA

♥*0¤¤¤0¤¤¤*0*¤¤¤0¤¤¤0*♥ Kuin pienen pieniä pumpulipalloja Kasvoille hyväillen Miten voikaan sade tuntua pehmeältä Luonto huokaa - hymyilee Lehdillä pisaroiden kirkkaus - Kuin rakkaan kosketus Näitä elämäni kesäaamuja en…
RakkausrunotVastattu 19v

JÄLKEESI

[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]] Sinä yönä rakastin sinua Ja ne kyyneleet olivat sinulle Uskon - jokin sydämessäsi sanoi - kuulut minulle - Ääni vain hukkui moottorin jyrinään Tienvarren vilja taipui sinun jälkeesi - J…