RakkausrunotVastattu 18v

KESKIYÖN KATSEET

♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥ Huone täynnä valkoisia hetkiä Pöydällä unohdetut pikarit ~ Katseet ~ jotka vain keskiyö sytyttää ~ Kosketus ~ Portti paratiisiin auki Ja lootuksenkukat kukkii ♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥
RakkausrunotVastattu 18v

OLE EHYEMPI

♥¨¨o¤o¨¨♥¨¨oo¨¨*♥*¨¨oo¨¨♥¨¨o¤o¨¨♥ Ehkä sinä olet rehellisempi minun jälkeeni Sillä minä tiedän - kun aikaa kuluu sinun levottomuutesi kasvaa Ja sinun tulee kylmä ja kuuma etkä herättyäsi muista nukkuneesi Sinun pitkissä…
KirjallisuusVastattu 18v

HUILUN JA VIULUN IKÄVÄ

♥ ¨¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨¨ ♥ Soinnut - kuin hohtavat helmet Huilun ja viulun ikävä sieluun jäi soimaan Tunteet jokena sisälläni Lumpeenkukat ja keinuvat kaislat Virta meren saavuttaa ja kuun sillan Isku rumpujen aallo…
RakkausrunotVastattu 18v

HARAKANVARPAITA

♥-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-♥ Pumpulilunta - Entinen peittynyt Oksat notkuu tulevaa Tuuli puhaltaa silmiin - poskille - sieluun - Kaikkialle - Tanssiaskeleita Lumeen kevyt jälki - Naurua - Harakan jälkiä lumessa Tuntuu ni…
RakkausrunotVastattu 18v

ÄLÄ PYYDÄ

___________________________________ Älä pyydä minua uskomaan taivaaseen Älä ihmisten hyvyteen ja elämisen oikeudenmukaisuuteen Älä uuteen huomiseen ja tulevaan Älä uuteen parempaan Sillä silmäni ovat surusta mustat ja t…
RakkausrunotVastattu 18v

KAKSIN YKSIN

♥¤OooOOooO¤♥ Sinä istut pöydässäsi Katsot harmaan ikkunan läpi kadulle Katseesi vaeltaa ihmishahmoissa joita et edes näe - Otsaasi syntyy uurteita Seison viiden pöydän päässä mutta tiedän ettei minun kannata kulkea sitä…
RakkausrunotVastattu 18v

VARJONA - ETTET KATOAISI

♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥ Sinun ääntäsi minä kaipasin Sen aaltoja sydäntäni liikuttamaan Hiljaa - ettet säikkyisi Seison tässä ajassa Tuhansien verhojen takana Tässä pienessä hetkessä - Varjona varjossa Ettet kato…
RakkausrunotVastattu 18v

HELLYYDEN VIRTA

♥¨♥¨♥¨♥¨♥¤¨¤♥¤¨¤♥¨♥¨♥¨♥¨♥ Keinuta kuin pientä lasta Anna minulle usko että kaikki on aina hyvin Sulje kaikki ikkunat ja ovet - Silitä hiuksiani niin minä suljen silmäni sillä sylissäsi on hellyyden kirkas virta Sylisi o…
RakkausrunotVastattu 18v

KUISKAUKSEN SYLISSÄ

♥♥~*~♥¤♥~~*♥o¤O¤o♥*~~♥¤♥~*~♥♥ Sinä päivänä kun sateet ovat väistyneet pohjoiseen Minä tulen Tunnet tuulen kääntyneen ja näet punaisesta maasta nousevan taivaan kaikki kukat etkä tunne kipua enää Sinun huulesi ovat kuisk…
RakkausrunotVastattu 18v

VALLATTOMAT SUUKOT

♥¤¤♥¤¤♥¤¤♥¤¤♥ Sade piiskaa ikkunaa Pihlajanoksat raapivat seinää - Kuin sisälle vaatien Suojassa öisen myrskyn Rohkeina - kaipuusta sokeina hellät suukot - kuin kesäyöntuuli kulkevat onnellisten matkaa Ilosta iloon - Hu…
RakkausrunotVastattu 18v

PINTAA SYVEMMÄLTÄ

♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥ Valkoset sukat matolla -sängyn vieressä Kuin rakastavaiset - toisiinsa kietoutuneena Ei tämä aamutakki silkkiä ole - eikä niin kauniskaan Kelpasi taas kissan pienille kynsille N…
KirjallisuusVastattu 18v

ULOS

♥ o ¨¨¨¨¨¨¨¨.oO ♥ Oo.¨¨¨¨¨¨¨¨ o ♥ Sirottelin ruusun terälehtiä vuoteeseen Huulillesi minä toin nektaria Sytytin tulen ja poltin maailman Ja sinä sanot etten taistellut - Ulos - ♥ o ¨¨¨¨¨¨¨¨.oO ♥ Oo.¨¨¨¨¨¨¨¨ o ♥
RakkausrunotVastattu 18v

YÖTAIVAS

♥*¤*¤*¤*¤*¤¤¤*¤*¤*¤*¤*¤♥ Miten öinen taivas onkaan niin syvän sininen syksyisin Kaiken nukahtaessa minulle se herää - enkä minä voi silmiäni ummistaa Kaikkeuden alla Jokin vain ottaa syliinsä Hyväilee poskeani On niin h…
RakkausrunotVastattu 18v

AUTIOT HUONEET

♥♥ Minä kiersin huoneita Rakkaus - se ei ole enää täällä Hiljaisuus - painaa istumaan Se laittaa ulos iltaan katsomaan - katseen kiertämään Kuinka yksin minä jäinkään tähän iltaan ja tähän elämään Pimeyden hiipivät tunt…
RakkausrunotVastattu 18v

AVARUUDEN AALLOT

♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥ Vihdoinkin kun päästän irti Juuri kun olen valmis uuteen minä löydän sinut uudelleen Se mitä kaikki tämä alkoi palasi takaisin - Tunsitko - kun menneisyydenverhon takaa sykähti - Mieletön …
RakkausrunotVastattu 18v

KERROIT MINULLE..

♥*****************************************************************♥ Sanoit että silmissäni näkyy mustaa ja että niistä vuotaa näkymättömiä kyyneleitä Kerroit että minua on lyöty niin paljon että korvissanin soi enkä kuu…
RakkausrunotVastattu 19v

ASKELEEN LÄHEMPÄNÄ

♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥ Ehkä hän rakasti - Mutta se rakkaus ei tavoittanut minua Hän rakasti niin monia asioita mutta ei niin väkevästi yhtäkään Ei se ollut rakautta joka olisi tuntunut kouraisuna sisälläni Häne…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖLLÄ

o♥oOOOOOOo♥o Sinä nukut Nousen ja sytytän uuden kynttilän En halua että heräät pimeään Hiljaa tulen takaisin - Vedät minut tiukasti unesi viereen Turhaa sytytin kynttilän - En sittenkään - Aamulla näet että - minäkin - …
RakkausrunotVastattu 19v

ET NÄHNYT

♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥ Puhuit kiihkeästi rakkaudesta - Katseesi kulki minun ohitseni kun ihmettelit kuinka ihmiset kulkuvat onnensa ohi Kuinka he voivat kulkea rakkauden ohi tuntematta sen kosketusta Minä ol…
RakkausrunotVastattu 19v

VIINIÄ JA AAVEITA

♥.o0o..o0o.♥ Sen paikan tummat seinät ja samettiverhot tuoksuivat tupakinsavulle ja punaviinille Sen paikan kiviset seinät huokui kohtaloita - hetken viipyneitä Oli hyvä istua vanhojen aaveitten pöytään Minun lasissani …