RakkausrunotVastattu 19v

VASTAUS SILMISSÄNI

O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O Sinä teet minut pehmeäksi Sanasi kasvavat minussa Enkä voi ymmärtää kuinka juuri se huuma joka tekee kipeää jäi asumaan minun sydämeeni Kaiken sen rakkauden mitä tunnen kirjoitin silmiini Ettei…
RakkausrunotVastattu 19v

HERÄÄMISEN AIKA

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Minuuteni istuu jossain vuorenrinteellä ja odottaa Se kuulostelee jo Se tietää minun tulevan Ja minä menen Olemisestani on tullut raskas taakka Eikä tietoisuus anna minulle rauhaa…
RakkausrunotVastattu 19v

UUSI ELÄMÄ

¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ Yhtäkkiä toinen on osa toista Eikä eilistä olekkaan Sinä hetkenä syntyy uusi elämä Katseessa Kaipuuna läpi hämärän huoneen Sydämestä vastaanotetusta syntyy lintu - Täynnä valkosta valoa Ja …
RakkausrunotVastattu 19v

SYRJÄHYPPY

000000000000000000000000000 :) ooooooooooooooooooooo :) Vihdoinkin sain riuhtaistuaa itseni avaruuteen Olen ollut sieltä liian kauan pois Lensin kuin kotona Keuhkot täynnä taivasenergiaa Ravitsevaa - huumaavaa Mieletön …
RakkausrunotVastattu 19v

TAIKAYÖ

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ Keskikesän Keijut yön harsoa siirtää Koskettaa sitä ei voi kuin yönkulkija yksinäinen Hiljaisuus - äänetön askel Taikana - unena muistaa kulkija kukkivan yön Kesäaamu Kado…
RakkausrunotVastattu 19v

MERIEN PIHKAA

Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q o o o o o o o o o o o o o Kosketus Tuskin tuntee Tuntee kuitenkin Ei osaa vaatia kun jo kaiken saa Kuin myrsky ja sen aallot Kaukaisten merien laulu Merien pihkaa - huulilla Hopeiset kellot ~ S…
RakkausrunotVastattu 19v

AITO HETKI

::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ......................................... Mies kyntää peltoaan On tehnyt sitä vuosikymmenet Ei osaa lukea kirjoittaa vain nimensä Aikaiset aamut ja valvotut yöt otsalla hiuksien all…
RakkausrunotVastattu 19v

MINÄ KYSYN

OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos minä nyt olen väsynyt - kaikkeen uupunut ja kaipaan vain lohduttavaa syliä Missä sinä olet Minä en tunne appelsinikukkien tuoksua enkä kuule lyyran soittoa Sinun kätesi eivät suojaa - vartioi särk…
RakkausrunotVastattu 19v

TAPAAMINEN

# # # # # # # # # # # # # # # Eilen jotenkin ymmärsin Olit yrittänyt rakentaa vahvempaa siltaa välillemme Nytkin - niin monen vuoden jälkeen Katseesi - hymy Tänä aamuntunteina kun taivas on harmaa vesisateesta muistan s…
RakkausrunotVastattu 19v

LOHIKÄÄRMEEN SYLISSÄ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tulivuoren sisällä Lohikäärmeen sylissä Tulisielut toisiinsa kietoutuneet Yksi virta Vapaana Valkoisena ratsuna nousee Varjoista vapaat Kultaisilla vaunuilla vuorten …
RakkausrunotVastattu 19v

HELLÄT SUUKOT

* ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * Hellät suukot kuin kesäyöntuulet vadelmapensaan lehdillä Kuiskaus - iholle Pehmeästi kuin kyyhkysen hopeinen sulka Hiljaa Vielä kerran ~ Rakasta minua ~ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ *
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI KORPPI

^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ On vain vääriä teitä Vääriä sattumia Eikä tiennäyttäjää Kylmä sade jäykillä oksilla Pisarat Miksi ne ei näytä timanteilta Musta kajal valuu hiljaa alas Siiventyngät tärisee maailmasta…
RakkausrunotVastattu 19v

TUNNETKO

oooooooooooooooooooooooooo Etelästä tuulee Kuulen jäisten oksien huminan Kädet syvällä takkini taskuissa lumen jo hiljaa sulasessa kuljen metsäpolkuani Se on leveä Olen kulkenut sitä koko talven Täällä olen tyyni Äiti M…
RakkausrunotVastattu 19v

HILJAISUUS HUUTAA

::::::::::::::::::::::::::::::::::: ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Miten tässä hiljaisuudessa voikaan olla näin paljon huutoa Kaikki tunteet sinkoilevat pääni sisällä - sydämmessä - käsissä - koko kehossa Huu…
RakkausrunotVastattu 19v

VAIN MINÄ ~ VAIN SINÄ

ööööööööööööööööööööööööööööööööö ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Istun puussa siinä suuren oksan tyvessä ja syön viinirypäleitä En minä aijo tulla alas vaikka kuinka anelet Kerron että täällä ylhäällä on satakielen p…
RakkausrunotVastattu 19v

¤SYDÄNYÖ¤

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Minä näin ojennetun käden ohi muiden ihmisten Pehmeät kitaran sävelet En ole koskaan tanssinut näin Askeleet vain vie Sointi kau…
RakkausrunotVastattu 19v

EN OLE SURULLINEN

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ******************** Joskus ihmiset koskettavat toisiaan syvältä Niin meille kävi Vaikka kuljemme nyt eri teitä en ole surullinen Miksi olisin Sinä herätit rakkauteni Se on yhä minussa Kaunist…
RakkausrunotVastattu 19v

SE EN OLE MINÄ

O O O O O O O O O O O O O O O O O oooooooooooooooooooooooooooooo Jälkiäni voit seurata mutta et koskaan saavuttaa Sillä se mitä seuraat en ole minä Haluat tietää kuka on voittaja Ei kukaan! Riittääkö se tieto sinulle Me…
KirjallisuusVastattu 19v

PAINAN VAIN PÄÄN

::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::: Olen niin väsynyt tästä kaipauksesta Pieni elämänliekki palaa mutta se on jotain mikä täytyy vain olla Ei se valaise - ei lämmitä Ei se yössä näy Käsilläni suoja…