Mikä selittää 14 uutta koronatapausta?
Kuhmoinen koronapesäke
11
289
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan hesalaiset siirtäneet kirjansa maaseudun rauhaan ja tuoneet taudin tullessaan
- Anonyymi
Kuhmoislaisethan eivät käy kunnan rajojen ulkopuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kauheesti käy. Ainakin sovittiin täällä joku aika sitten, että ei käytäisi Tampereella kuin pakollisissa asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuhmoislaisethan eivät käy kunnan rajojen ulkopuolella?"
hyshys
- Anonyymi
Paljon vanhuksia kenties.
- Anonyymi
Kylläpä onkin varsinainen pesäke kun tapauksia kaikkiaan joku 80. Muualla niitä on jopa tuhansia/kunta.
- Anonyymi
14 on silloin paljon, jos sitä ennen oli alle 70. Mietippä sitä.
- Anonyymi
Ei täällä paljon yli 2000/kunta pysty kyllä oleen
- Anonyymi
Taas kaheskan uutta. Malttakaa nyt vielä hetki. Kohta on kesä ja sitten helpottaa.
- Anonyymi
Malttakaa mitä? Malttakaa sairastaa?
- Anonyymi
Josko päätettäis tällä kertaa, että korona ei haittaa enää'. Se että niistä uutisoidaan ei tarkoita, että se olisi kovin vakavaa. Loppuisi stressi täälläkin. Ja tulis uudet puheenaiheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477