Polkkanabileet

Eilisistä plessanvaaleista muodostui odotetusti muumimamman juhlapäivä enkä talkoita nyt Tove Janssonin luomia kälsäotuksia.

Ällävikainen hallitseva valtion pää(nainen)mies kihelteli tyytyväisenä saadessaan muhkean 46 plosentin kannatuksen.

Matti Vanhanen sensijaan kiloili oikein ulakalla, sillä käppäläisen menestys oli pelkeleen huono. Valmaan maistui lilligangstelille illalla lonkelo muidan luuselikamujen kela.

Talja sensijaan juhli koleasti muiden polkkanapää flentiensä seulassa päästellen ulaa ulaa ulaa huutoja Helsingin pimeään yöhön. Puolisonsa Alajälvi ei päässyt bileisiin jonne oli kutsuttu suulhenkilöitä eli saloilta.

Piltukannulla nimittäin kävivät ainakin Tommi Läntinen, tuo tunnettu naftaliinilla haiseva etikkalääkyjä ja telvapää.

Huvikummusta ystävänsä täpläponin kanssa oli saapunut Peppi Pitkätossu ja nautittuaan Taljan lohkeasti sekoittamaa piltujuomaa peppi sekosi ja uhkasi kaataa eduskuntatalon. Muutaman kahvikupposen jälkeen Luotsin kansallisankali kuitenkin selvisi ja lauhottui luvaten antaa ainoastaan Niinistölle tulpiin.

Polkkanabileiden juhlituin sankali oli kuitenkin Väiski Vemmelsääli, tuo hämäläispolojen ulhea sankalipupu. Väiski veti niin paljon polkkanoita, että vatsahuuhtelu oli paikallaan. Väiski ei ehtinyt loppuillasta edes piltukannulle, sillä vihamiehensä Elmeli ampui lassatulla kiväälillään kohti Vemmelsäälin sääliä ja kalvat vain pöllysi.

Epäilen, että näiden bileiden jälkeen Talja valitaan plessaksi ihan vaan säälistä. Jos ei valita, Taljasta tehdään Nightwishin uusi laulajatal ja maailma pelastuu.


Telveisin ystävänne SavoLules

13

1945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sora"

      Kah, onko akkavarrassa mukameis jotain vikaa... ;)

      • Ei ole, mikäli valtaa pitää Sola - tuo kaunis aurinkokuningatar suoraan metsälähteen solinan keskeltä.

        Telveisin Savolules


      • Sora"
        SavoRULES kirjoitti:

        Ei ole, mikäli valtaa pitää Sola - tuo kaunis aurinkokuningatar suoraan metsälähteen solinan keskeltä.

        Telveisin Savolules

        oi, mikä surokieri namukas... ;)


    • Toimistontytöt

      Kiitos taas savorules erittäin hyvin sommitellusta ja humoristisesta päivänpiristyksestäsi.

      En ymmärrä kuinka joku voi saada aina meidät hyvälle tuulelle, mutta sinä onnistut siinä aina. Jatkathan kirjoituksiasi ja suukkoja senkin namupala (y) :)))))

    • Ville

      Niinpä niin...

      • Onko jäänyt yöunet taas vähiin kun kuivailet pöksyjäsi ja vaihtelet lakanoita?

        Vai oletko valvonut taas öitäsi miettien kuinka saisit sanottua äidillesi että haluat asua peräkammarissa ainakin 65-vuotiaaksi?


      • aina ollunna
        SavoRULES kirjoitti:

        Onko jäänyt yöunet taas vähiin kun kuivailet pöksyjäsi ja vaihtelet lakanoita?

        Vai oletko valvonut taas öitäsi miettien kuinka saisit sanottua äidillesi että haluat asua peräkammarissa ainakin 65-vuotiaaksi?

        helevetin katteellinen sivari. et sie muista?


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Onko jäänyt yöunet taas vähiin kun kuivailet pöksyjäsi ja vaihtelet lakanoita?

        Vai oletko valvonut taas öitäsi miettien kuinka saisit sanottua äidillesi että haluat asua peräkammarissa ainakin 65-vuotiaaksi?

        Ihmetyttää ja huvittaa vain pari hölmöä avausta palstan etusivulla.

        Moni muukin näkyy ihmettelevän kirjoittajan "luovaa" ajatustoimintaa...


      • Ville kirjoitti:

        Ihmetyttää ja huvittaa vain pari hölmöä avausta palstan etusivulla.

        Moni muukin näkyy ihmettelevän kirjoittajan "luovaa" ajatustoimintaa...

        Sinähän täällä olet ainoa joka jaksaa jankuttaa aina kun minä jotain palstalle laitan.

        Ilmeisesti näet itsesi "monena muunakin henkilönä", kirjoittelethan noin sadalla nikillä joilla yrität pönkittää ryvettynyttä olemustasi.


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinähän täällä olet ainoa joka jaksaa jankuttaa aina kun minä jotain palstalle laitan.

        Ilmeisesti näet itsesi "monena muunakin henkilönä", kirjoittelethan noin sadalla nikillä joilla yrität pönkittää ryvettynyttä olemustasi.

        1)

        "en voi ymmärtää
        Kirjoittanut: kuka kaipaa 5.1.2006 klo 14.18

        tälläisiä kirjotuksia työpäiviinsä. Se joka näitä juttuja kaipasi taannoin, niin tietääkö palkanmaksajasi eli työnantajasi mihin työaikasi käytät? HUHHUH."

        2)

        "en minäkään
        Kirjoittanut: bored 5.1.2006 klo 20.12

        Jos joskus noissa jutuissa olisi edes mitään asiallista kerrottavaa."

        3)

        "Kummallista
        Kirjoittanut: Yritin miekin 6.1.2006 klo 09.36

        Voi jukra, mitä merkillistä puppua. Jos kirjoituksessa olikin joku pointti, ei tullut perille. Kenelle tuo olikin tarkoitettu, melekosta salatiedettä. Noh, rivejä sit osasit tehdä. Niin tai näin - hyvää joulunajan loppua joka tapauksessa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000013044156


      • Ville kirjoitti:

        1)

        "en voi ymmärtää
        Kirjoittanut: kuka kaipaa 5.1.2006 klo 14.18

        tälläisiä kirjotuksia työpäiviinsä. Se joka näitä juttuja kaipasi taannoin, niin tietääkö palkanmaksajasi eli työnantajasi mihin työaikasi käytät? HUHHUH."

        2)

        "en minäkään
        Kirjoittanut: bored 5.1.2006 klo 20.12

        Jos joskus noissa jutuissa olisi edes mitään asiallista kerrottavaa."

        3)

        "Kummallista
        Kirjoittanut: Yritin miekin 6.1.2006 klo 09.36

        Voi jukra, mitä merkillistä puppua. Jos kirjoituksessa olikin joku pointti, ei tullut perille. Kenelle tuo olikin tarkoitettu, melekosta salatiedettä. Noh, rivejä sit osasit tehdä. Niin tai näin - hyvää joulunajan loppua joka tapauksessa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000013044156

        Jaksat hakea viestejäni ja niihin vastauksia joka päivä oikein urakalla ja sitten iniset niiden sisällöstä?

        Mene sinäkin pikkunörtti lenkille haukkaamaan vähän raikasta pakkasilmaa kärpäsaivoillesi ja jätä viisaampasi jo rauhaan.

        Täältä kun ei ole sinulle luvassa kuin litsari otsaluuhun, copypastaava vinkulelu.


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Jaksat hakea viestejäni ja niihin vastauksia joka päivä oikein urakalla ja sitten iniset niiden sisällöstä?

        Mene sinäkin pikkunörtti lenkille haukkaamaan vähän raikasta pakkasilmaa kärpäsaivoillesi ja jätä viisaampasi jo rauhaan.

        Täältä kun ei ole sinulle luvassa kuin litsari otsaluuhun, copypastaava vinkulelu.

        banni sulla oli? Sehän loppui muutama päivä sitten.


      • Ville kirjoitti:

        banni sulla oli? Sehän loppui muutama päivä sitten.

        Bannit kestää Savossa noin 158 vuotta, joten kyllähän se kesti.

        Vai loppui muutama päivä sitten? Väität siis että olen yli 158 vuotias? Popsi poika pillerisi.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe