neuvos

mikä miehiään?

Aikaisemminkin olen kysynyt tätä: Mikä "rantaneuvos on miehiään eli tahtoisin tietää mitä kouluja hän on käynyt ja onko ollut työelämässä?

"rantaneuvos" voi itse vastata tai muut "tietäjät" voivat kommentoida myös.

9

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvos on

      käynyt muutaman luokan kansakoulua ja ollut jonkun vuoden pöllin sahaajana.

      • hikker

        Hikityötä ei ole ikinä tehnyt.


    • papan tyttö

      mikään miehiään.niin kauan kuin muistan on tuo ukko pyörinyt kylillä mekastamassa,aina suu auki ja äänessä.sen nuoruudessa täällä on kyllä ollut mahdollisuus kouluja käydä.keskikoulukin oli kunnallinen,ilmaiset koulumatkat,kirjat,ruoka.pappani on yli kahdeksan kymmentä,köyhästä torpasta,hiihteli kouluun kymmenen kilometrin matkan.kotona yhdeksän sisarusta.kolmetoistavuotiaasta on joutunut leipänsä tienaamaan.pää on vielä kuin partaveitsi.kertoo lapsenlapsilleen tarinoita nuoruudestaan värikkäällä ja vaatimattomalla tavallaan.siinä rantaneuvokselle mallia.neuvos on ruvennut omassa päässään luulemaan olevansa joku taivaan lahja suomussalmelle,mekastaa ja työntää itsensä joka paikkaan.ei voisi vähempää kiinnostaa.se on sitä henkistä köyhyyttä se.

      • humeetti sekasi

        koko ikäsä


    • höynäyttämisellä

      ryysyrannan ovela juristi näki tarpeeksi yksinkertaisen miehen, jota käyttää oman liiketoiminnan pönkittämiseen.
      Näin syntyi seksiloma ajatus ja samalla poikaparalle annettiin hulppea nimi rantaneuvos.
      Kun tarpeeksi ovelasti iskostetaan toisen mieleen satuja, toinen luulee niitä todeksi.
      Ympärillä vielä pyörii pirullisia "kavereita", jotka yllyttävät tekemään vaikka mitä, niin onhan siinä humeetti sekaisin.
      Ajatusmaailma pahenee vain vanhaksi tultaessa.
      Katsotaan mihin se johtaa.

    • uskallus,,,,

      Kateus on havaittavissa näistä kommentista,
      kun joku uskaltaa olla erilainen saa heti
      toiset kimppuusa.
      Arvostelijat ovat itse heikkoja, pelkäävät itseensä kohdennettua arvostelua.

      Kainuun sivustolla on myös aistittavissa pahuutta, mutta mikä tai kuka on se joka tämän tunteen aiheuttaa?

    • etevä

      kaveri.
      Möi aikanaan veneen ja verkot keväällä, moottorikelkan syksyllä. Halavalahan ne meni, mutta kaupaksi aina.

    • Minä olen kirjoittanut sen omaan elämä kerrallisiin julkaisuihini ja lisää on tulossa.
      Terveisin "Neuvos" Suomussalmelta.

    • Minä olen kirjoittanut sen omaan elämä kerrallisiin julkaisuihini ja lisää on tulossa.
      Terveisin "Neuvos" Suomussalmelta.
      Valoton Lapsuus
      Kiannon Huoripoika
      Rantaneuvos osa 1
      Rantaneuvos osa 2
      Rantaneuvos osa 3 jo tekee tuloaan ja pitäes olla valmiina 60 päivilleni 2009

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe