neuvos

mikä miehiään?

Aikaisemminkin olen kysynyt tätä: Mikä "rantaneuvos on miehiään eli tahtoisin tietää mitä kouluja hän on käynyt ja onko ollut työelämässä?

"rantaneuvos" voi itse vastata tai muut "tietäjät" voivat kommentoida myös.

9

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvos on

käynyt muutaman luokan kansakoulua ja ollut jonkun vuoden pöllin sahaajana.

• hikker

Hikityötä ei ole ikinä tehnyt.

• papan tyttö

mikään miehiään.niin kauan kuin muistan on tuo ukko pyörinyt kylillä mekastamassa,aina suu auki ja äänessä.sen nuoruudessa täällä on kyllä ollut mahdollisuus kouluja käydä.keskikoulukin oli kunnallinen,ilmaiset koulumatkat,kirjat,ruoka.pappani on yli kahdeksan kymmentä,köyhästä torpasta,hiihteli kouluun kymmenen kilometrin matkan.kotona yhdeksän sisarusta.kolmetoistavuotiaasta on joutunut leipänsä tienaamaan.pää on vielä kuin partaveitsi.kertoo lapsenlapsilleen tarinoita nuoruudestaan värikkäällä ja vaatimattomalla tavallaan.siinä rantaneuvokselle mallia.neuvos on ruvennut omassa päässään luulemaan olevansa joku taivaan lahja suomussalmelle,mekastaa ja työntää itsensä joka paikkaan.ei voisi vähempää kiinnostaa.se on sitä henkistä köyhyyttä se.

• humeetti sekasi

koko ikäsä

• höynäyttämisellä

ryysyrannan ovela juristi näki tarpeeksi yksinkertaisen miehen, jota käyttää oman liiketoiminnan pönkittämiseen.
      Näin syntyi seksiloma ajatus ja samalla poikaparalle annettiin hulppea nimi rantaneuvos.
      Kun tarpeeksi ovelasti iskostetaan toisen mieleen satuja, toinen luulee niitä todeksi.
      Ympärillä vielä pyörii pirullisia "kavereita", jotka yllyttävät tekemään vaikka mitä, niin onhan siinä humeetti sekaisin.
      Ajatusmaailma pahenee vain vanhaksi tultaessa.
      Katsotaan mihin se johtaa.

• uskallus,,,,

Kateus on havaittavissa näistä kommentista,
      kun joku uskaltaa olla erilainen saa heti
      toiset kimppuusa.
      Arvostelijat ovat itse heikkoja, pelkäävät itseensä kohdennettua arvostelua.

Kainuun sivustolla on myös aistittavissa pahuutta, mutta mikä tai kuka on se joka tämän tunteen aiheuttaa?

• etevä

kaveri.
      Möi aikanaan veneen ja verkot keväällä, moottorikelkan syksyllä. Halavalahan ne meni, mutta kaupaksi aina.

• Minä olen kirjoittanut sen omaan elämä kerrallisiin julkaisuihini ja lisää on tulossa.
      Terveisin "Neuvos" Suomussalmelta.

• Minä olen kirjoittanut sen omaan elämä kerrallisiin julkaisuihini ja lisää on tulossa.
      Terveisin "Neuvos" Suomussalmelta.
      Valoton Lapsuus
      Kiannon Huoripoika
      Rantaneuvos osa 1
      Rantaneuvos osa 2
      Rantaneuvos osa 3 jo tekee tuloaan ja pitäes olla valmiina 60 päivilleni 2009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      280
      1694
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      41
      1631
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1518
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1228
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1067
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      911
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      910
    Aihe