jossa ei lue kannessa Päätalo, näin se on!
Minä en kehtaa aukasta kirjaa,,
22
1198
Vastaukset
- kuitenkin
kirjaa, jonka kannessa lukee Mika Waltari. Saatat yllättyä positiivisesti, ainakin joidenkin teosten osalta. Myös Veikko Huovinen on aikamoinen laadun tae. Hän on myös kainuulainen, joka tietämättään opetti suomen kansalle lampaanpaistamisen jalon taidon.Puhumattakaan Arto Paasilinnasta,vaikka taso onkin vuosien mittaan rapistunut.
- aika tökeröitä
kirjoittajia kaikki
- hohoh
oletpa sitten aika lukematon, sivistymätön, oppimaton kaveri.
ei päätalossa mitään vikaa, mutta aika yksipuoliseksi kirjallisuutesi on kyllä jämähtänyt.- Kössi-eno
oen pärjämmyt Kalle Päätalolla,Veikko Huovisella ja Heikki Turusellea,
- vuoksesi
Kössi-eno kirjoitti:
kirjastosta ei löydykkään muita kuin mainitsemiasi? Saattaisi olla lukijoita toisenlaisellekkin kirjallisuudelle.
- Kössi-eno
vuoksesi kirjoitti:
kirjastosta ei löydykkään muita kuin mainitsemiasi? Saattaisi olla lukijoita toisenlaisellekkin kirjallisuudelle.
Vaikkapa Henning Mankelia,on niin s..tanan hyvä kirjailija,vaikka ruottalainen onkin!!
- siinä tapauksessa
Kössi-eno kirjoitti:
lukea myös Kari Hotakaista. Itsekin hain pitkään hyvää kirjailijaa Kallen, Heikin ja Veikon lisäksi. Nyt se on löytynyt.
- Kössi-eno
siinä tapauksessa kirjoitti:
lukea myös Kari Hotakaista. Itsekin hain pitkään hyvää kirjailijaa Kallen, Heikin ja Veikon lisäksi. Nyt se on löytynyt.
Ja jos haluat vaihtelua,lue Jari Tervon tuotantoa.Se on vähän omalaatuista,mutta hyvää,,
- leikkimieli leksa
Joko olet laiska tai ujo. Kainuussa kehtaaminen merkitsee molempia, muualla enemmän ujoutta.
- Kössi-eno
Mulle isä opetti lukemisen tärkeyden.Isä aina sanoi,"että meillä on ymmärrettävä erilaisia ihmisiä".
Siksi minä luen ja yritän kirjoittaa myös itse. - isäsi
Kössi-eno kirjoitti:
Mulle isä opetti lukemisen tärkeyden.Isä aina sanoi,"että meillä on ymmärrettävä erilaisia ihmisiä".
Siksi minä luen ja yritän kirjoittaa myös itse.opetuksia sisäistänyt, jos luet vain kolmen kirjailijan kirjoja.
- "Katri"
Luen kaikenlaisia kirjoja: romaaneja, dekkareite,
matkakuvauksia, joskus elämäkertoja.
Vanhat kotimaiset , jotka on koottu Valittuhin
teoksiin on hyviä,
Maalla ei ole väliä, suppea olisi valikoima, jos
lukisi pelkästään kotimaisia.
Aikaa ei aina ole, ehkä sitten eläkkeellä enemmän, jos sinne asti pääsee.
Internet syö aikaa, senkäytössä täytyy pitää järki päässä.- se on tämä
kirjallisuus ja kiire mennyt kummalliseksi.
ennen oli klassikoita, jotka kestivät aikaa vuosisatoja. nyt kirjailijoita löytyy jokaisen naapurista, jotka tuottavat vähintään teoksen per vuosi ja joita myydän korkeintaan yksi vuosi ja sitten unohdetaan.
netistä löytyy melkein kaikkien kirjoitustaitoisten ja -taidottomien tekstejä ja blogeja, sun muuta pölinää ilman laitaa ja määrää.
kyllä perinteiset kirjat ovat kärsineet jonkinasteisen inflaation, hinnat kyllä hirvittää. - ja hyviä
se on tämä kirjoitti:
kirjallisuus ja kiire mennyt kummalliseksi.
ennen oli klassikoita, jotka kestivät aikaa vuosisatoja. nyt kirjailijoita löytyy jokaisen naapurista, jotka tuottavat vähintään teoksen per vuosi ja joita myydän korkeintaan yksi vuosi ja sitten unohdetaan.
netistä löytyy melkein kaikkien kirjoitustaitoisten ja -taidottomien tekstejä ja blogeja, sun muuta pölinää ilman laitaa ja määrää.
kyllä perinteiset kirjat ovat kärsineet jonkinasteisen inflaation, hinnat kyllä hirvittää.löytyy www.antikka.net linkin kautta,josta löytyvät tietääkseni kaikki merkittävät antikvariaatit.
- paras...
ja hyviä kirjoitti:
löytyy www.antikka.net linkin kautta,josta löytyvät tietääkseni kaikki merkittävät antikvariaatit.
...pohjoinen kirjailija on Rosa Liksom.
Olen lukenut kaikki Rosan kirjat ja annan hänen rehelliselle inhorealismilleen 10 pistettä ja papukaijamerkin. - rosa on
paras... kirjoitti:
...pohjoinen kirjailija on Rosa Liksom.
Olen lukenut kaikki Rosan kirjat ja annan hänen rehelliselle inhorealismilleen 10 pistettä ja papukaijamerkin.hyvä, jatkaa pohjoisen perinteitä mukkaa ja palsaa (vaikka olikin kuvataiteilija) kunnioittaen.
pohjoisen kertojasta yrjö kokosta olen myös erityisesti tykännyt.
- susikalle
Rantaneuvos julistaa olevan Päätalolle sukua. Kumpi on kirjailija???
kummankin kirjoittamia kirjoja löytyy kirjastoista. Neuvoksen mielestä sellainenkin on kirjailija, joka kirjoittaa, vaikka pöytälaatikkoon koko tuotantonsa ja julkaistaan, vaikka hänen kuolemansa jälkeen, totesi kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.
Ps. Neuvos on ns, omakustanne kirjailija, tiedoksi täten saatettakoon!- vaihtoehto
rantaneuvos1 kirjoitti:
kummankin kirjoittamia kirjoja löytyy kirjastoista. Neuvoksen mielestä sellainenkin on kirjailija, joka kirjoittaa, vaikka pöytälaatikkoon koko tuotantonsa ja julkaistaan, vaikka hänen kuolemansa jälkeen, totesi kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.
Ps. Neuvos on ns, omakustanne kirjailija, tiedoksi täten saatettakoon!omakustanteelle vai onko tässä mitään eroa?:
http://www.pilotkustannus.fi/ - ainakin
vaihtoehto kirjoitti:
omakustanteelle vai onko tässä mitään eroa?:
http://www.pilotkustannus.fi/taivalkoskella syntynyt veikko räisänen pilotin
kautta muistaakseni julkaissut jo kaksikin aivan
oikeaa hyvää kirjaa.
kannattaa tutustua. toisessa oli jopa puolankalainen edesmennyt kuuluisuus, kenu ikuistettu kansien väliin oikein elävästi.
kirjopitustyyli päätalomaista laveaa kerrontaa. vaihtoehto kirjoitti:
omakustanteelle vai onko tässä mitään eroa?:
http://www.pilotkustannus.fi/on omakustanne kirjailija, tulee omillaan toimeen, eikä hae mitään yhteiskunnallisia tukia, jotka vain vääristävät asijoita. "Neuvos"
ainakin kirjoitti:
taivalkoskella syntynyt veikko räisänen pilotin
kautta muistaakseni julkaissut jo kaksikin aivan
oikeaa hyvää kirjaa.
kannattaa tutustua. toisessa oli jopa puolankalainen edesmennyt kuuluisuus, kenu ikuistettu kansien väliin oikein elävästi.
kirjopitustyyli päätalomaista laveaa kerrontaa.kirjailijan kerran Taivalkoskella, Päätalo päivillä, "Neuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253