Mistä löytää vaatteita isokokoinen ihminen lakeuksilla? Ei mitään junttivaatteita vaan nuorille sopivaa. Kiitos.
Isolle ihmiselle vaatteita?
14
955
Vastaukset
- =))
Kauhajoella on Tuija-Leena Mode. Sieltä löytyy kaiken kokoisille ja ikäisille naisille vaatteita. =) Ja hienoja ovat, ei mitään "mammavaatteita" Menepä käymään siellä, varmasti sulle löytyy jotain.
- vähän!
Oooko mies,nainen,vai siltä väliltä?
- Täältä löytyy
Katso cocoja.fi
- Isoja kokoja..
Täältä löytyy kirjoitti:
Katso cocoja.fi
Lindexiltä ja Kapphalilta löytyy kyllä isoja kokoja ja nuorekkaita vaatteita,käyppäs katsomas!
- VAROKAA
Täältä löytyy kirjoitti:
Katso cocoja.fi
Varokaa firmaa joka ei toimi rehellisesti eikä
anna muuta yhteystietoa kuin jonkin salaisen
prepaid-kännykän numeron.
- yks vaan
Kun riittävän kauan jatkat tuota rataa, alat vihata kesää sekä aurinkoisia hellepäiviä... Puhumattakaan tursuavista jenkkakahvoista kyljessä... sekä hermostut kun edessäsi velloo viljasäkin kokoinen maha täynnä rasvaista roskaruokaa. (haluat lopulta mennä säkkiin piiloon kaikilta ja toivot kovia talvipakkasia ettei kukaan sanoisi mitään..)
Mutta...
Elä kuukausi PAINONVARTIJOIDEN pistetaulukon varassa, takaan että et liho,vaan laihdut sekä opit piilorassvojen sokerin hiilihydr. maailmasta ehkäpä jotakin...
Sillon et syö paljoa enempää kuin kulutat päivässä keskimäärin. ja saahan sitten liikunnasta lisäpisteitä vaikka suklaan syöntiin,jos meinaa karkkihammasta pakottaa. =)
Lopuksi sanon että työpaikoilla sekä muussakin elämässä lihavat saavat niin paljon p...skaa niskaansa että on todella järkevää järkeistää elämäntapansa ruokailun suhteen. Siinä säästyy myös hermot sinulta, etkä katkeroidu niin pahasti yhteiskunalle.
Niin se vaan menee, että tää on täyttä asiaa.
Mieti vielä.
Uusi vuosi,uudet lupaukset
(jotka myös pitävät)- aikalailla.......
olet oikeassa,mutta unohdit yhden asian lihavuudesta nimittäin joku voi olla pullea jos sairastaa jotain aineenvaihduntaan liittyvää sairautta!!! Olen itse pullea eikä mua häiritse kesän kuumuudet tai kattooko joku pitempään,kun kuljen hiattomassa paidassa kesällä.Ja vaatteita löytyy kyllä,en tarkoita mitään säkkejä!Ne vaan maksaa enemmän,kun teille luikuille.Ja se on toiselle helppo sanoa ja neuvoa kuinka laihdutetaan.hyvää asiaa kyllä kirjoitit ei siinä mitään.................
- jatketaan vielä
aikalailla....... kirjoitti:
olet oikeassa,mutta unohdit yhden asian lihavuudesta nimittäin joku voi olla pullea jos sairastaa jotain aineenvaihduntaan liittyvää sairautta!!! Olen itse pullea eikä mua häiritse kesän kuumuudet tai kattooko joku pitempään,kun kuljen hiattomassa paidassa kesällä.Ja vaatteita löytyy kyllä,en tarkoita mitään säkkejä!Ne vaan maksaa enemmän,kun teille luikuille.Ja se on toiselle helppo sanoa ja neuvoa kuinka laihdutetaan.hyvää asiaa kyllä kirjoitit ei siinä mitään.................
..Totta,jos on sairaudesta johtuvaa lihomista, eipä sille mitään voi.(lääkityskin?)
Tämä laihduttaminen on monelle kova pala,kun pitäisi pystyä kieltämään itseltä kaikenlasia herkkuja,..nam nam! :P
paras konsti voipi olla ostamatta jääkaapiin niitä herkkuja, ihmistä kuin joskus laiskottaa eikä välttämättä jaksa lähteä juuri nyt kaupasta hakemaan sitä pientä "possuteltavaa" pikku himotukseen.
on se joskus vaan vaikeaa olla napostelematta,myönnän, mutta kyllä se laidutuskuuri omalla kohdalla auttoi, se vaatii vain pysyvän elämäntavan muutoksen sekä itsekurin kehittämistä. Olokin keveni reippaasti :)
Mielenkiintoista on huomata, kuinka elimistö ei enää "vedä/kuluta" samaantapaan energiaa kun alat olla lähempänä 30 kuin 20:ntä,siinä joutuu vesi kielellä joskus katsella herkkuja ;D
Mutta kokeilkaapa silti edes se kuukasi laihduttaa,vaikka hammasta purren! siitä saa tsibunaa itsetunolle kun vartalopeilikin näyttää mukavemmalta katsella ohimennen. Makkarissakin saattaa tulla uutta vipinää eikä valaistuskaan ole mallia säkkipimeä ;)
Oikein hyvää Uuttavuotta 2008 ihan jokaiselle! :D - Sinnuli
aikalailla....... kirjoitti:
just meinasin marmattaa samaa, eli omistan myös aineenvaihduntaan liittyvän sairauden ja lisäksi hieman vajaatehoiset munuaiset, niin... Noh, molempiin on lääkitys, mutta paino voi vuorokaudenkin aikana nousta/laskea 2:kin kiloa. Paino on hyvin vaikea saada laskemaan, sen voin kertoa, mutta onneksi en syö kuitenkaan masennuslääkkeitä (tämän lisäksi) nekin kun tahtovat jäädä kroppaan ;DD
Niin, suosin Kappahlia, Lindeksiä ja Seppälää, näistä löytyy "sopivia" kuteita. Sinnuli kirjoitti:
just meinasin marmattaa samaa, eli omistan myös aineenvaihduntaan liittyvän sairauden ja lisäksi hieman vajaatehoiset munuaiset, niin... Noh, molempiin on lääkitys, mutta paino voi vuorokaudenkin aikana nousta/laskea 2:kin kiloa. Paino on hyvin vaikea saada laskemaan, sen voin kertoa, mutta onneksi en syö kuitenkaan masennuslääkkeitä (tämän lisäksi) nekin kun tahtovat jäädä kroppaan ;DD
Niin, suosin Kappahlia, Lindeksiä ja Seppälää, näistä löytyy "sopivia" kuteita.meinaan toi aineenvaihduntasairaus. Suomessa on törkiästi hehtaariperseen omistavia ihmisiä ja ilmeisesti niillä kaikilla on sairauden tuomaa lihavuutta.
- kikikkekeiekeoeiekeekioikkkeli
mave kirjoitti:
meinaan toi aineenvaihduntasairaus. Suomessa on törkiästi hehtaariperseen omistavia ihmisiä ja ilmeisesti niillä kaikilla on sairauden tuomaa lihavuutta.
Kuinkas se sun tippuri viljelmä voi?
- Sinnuli
mave kirjoitti:
meinaan toi aineenvaihduntasairaus. Suomessa on törkiästi hehtaariperseen omistavia ihmisiä ja ilmeisesti niillä kaikilla on sairauden tuomaa lihavuutta.
Olen saanut ks. taudin 11 -vuotiaana, 28 kilosena ja 131 senttisenä. En mielestäni kovin lihava ollut, mutta kelle tulee, kelle ei. Lähisuvussani ei ole muita ks. sairauden omaavia, tai D1:stä ei ole.
- KILLI!?!?
mave kirjoitti:
kirjoittele aineeenvaihduntasairauksista,kun et siitä mitään näy ymmärtävän!!!Ei sitä elämää perseellä rakenneta!!Sulla poju vielä paljon opittavaa perseistä.
- " viisauden "
mave kirjoitti:
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292815- 931067
- 58921
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75734