kertokaa KAIKKI mitä Malmista tiedätte! tai no, ei nyt ihan kaikkea, mutta minkälainen paikka on ja muuta oleellista?
KIITOS JA KUMARRUS!
MALMI
19
2361
Vastaukset 19
- vittuuks kyselet
paljon kreikkalaisia.
- just se
jos toi on älykkäint mitä sulta lähtee. paljo siel on kreikkalaisii?
- maksamakkarapatee
se paikka josta kaikki mustilaiset on kotoisin - ainakin stadissa - hih hih. "Mä oon malmilta, mä oon manne!" Vitsi,vitsi.
Malmi ei oo sen kummempi kuin muutkaan hesan lähiöt. Vuokrakolosseja kun on niin tietää mitä porukkaa siel o. Onhan siinä tietty niitä omakotialueitakin lähistöllä, mutta leiman antavat ne vuokrakolossit. Väki on kirjavaa ja monirotuista, sekaan mahtuu raitista ja juoppoa, narkkaria ja uskovaista, työssäkäyvää ja työtöntä.
Mutta en kyllä Malmille muuttais, enkä ainakaan mihinkään Helsingin kaupungin Malmin kiinteistöjen isännöimään vuokra-asuntoon! Ei sen puoleen, eihän niihin pääsekään kuin työsuhdeasuntoa hakevat ja kaikenlaiset erityisistä syistä asutetut, kriminaalihuollon, sosiaalihuollon, terveydenhuollon, maahanmuuttohuollon ym. valitut tyypit!
Karta kuin ruttoa..........- just se
Eli se on about samal tasolla kuin Kannelmäki, vai pahempi? kiitokset kommentista, toi valaisi asiaa HUOMATTAVASTI enemmän kuin tieto mahdollisista kreikkalaisista :):):):)):):)):):)
- MiNäKöVai
just se kirjoitti:
Eli se on about samal tasolla kuin Kannelmäki, vai pahempi? kiitokset kommentista, toi valaisi asiaa HUOMATTAVASTI enemmän kuin tieto mahdollisista kreikkalaisista :):):):)):):)):):)
No en oo toi äskönen mut mun mielestä ainakin Malmi on parempi kuin Kannelmäki. Paremmat palvelut ja vähemmän kai juoppoja & narkkareita. Kantsussa pari vuotta asuneena voin sanoo et mielummin Malmiin muuttasin ku Kantsuun. Kummassakin pärjää...tottuu vaan näkeen kaikenlaista välillä. Ja järki päässä liikkuu....ei kannata aamuöisin kaatokännissä käppäillä kotiin...mut täähän pätee kaikkialla.
- fsdfsf
MiNäKöVai kirjoitti:
No en oo toi äskönen mut mun mielestä ainakin Malmi on parempi kuin Kannelmäki. Paremmat palvelut ja vähemmän kai juoppoja & narkkareita. Kantsussa pari vuotta asuneena voin sanoo et mielummin Malmiin muuttasin ku Kantsuun. Kummassakin pärjää...tottuu vaan näkeen kaikenlaista välillä. Ja järki päässä liikkuu....ei kannata aamuöisin kaatokännissä käppäillä kotiin...mut täähän pätee kaikkialla.
Kannelmäkihän on oikeesti ihan jees paikka asua. Se vaan Länsi-Helsinkiläisille tuntuu ikävältä paikalta, kun se on tyyliin ainoo lähiö lännessä jossa voi nähdä juopon. Pk-seudun mittakaavassa Kannelmäki on todellakin aivan hyvä paikka asua ja elää.
- just se
fsdfsf kirjoitti:
Kannelmäkihän on oikeesti ihan jees paikka asua. Se vaan Länsi-Helsinkiläisille tuntuu ikävältä paikalta, kun se on tyyliin ainoo lähiö lännessä jossa voi nähdä juopon. Pk-seudun mittakaavassa Kannelmäki on todellakin aivan hyvä paikka asua ja elää.
btw, heittäkää galluppii helsingin pahimmista kaupunginosista?
- Pakko liikkua
MiNäKöVai kirjoitti:
Ei pääse kulkemaan rauhassa radan ylittävässä putkessa Ala- ja Ylä-Malmin väliä, kun kapeassa väylässä on rihkama- ja "taulu"kauppiasta koko matkalla. Joku soittaa mankkaa muka elävänä myusiikkina ja toivoo roposia. Yks myyjä myyjä niin homeenhajuista nahkatavaraa toisessa päässä, lompakoita, vöitä j.n.e., ettei hajussa pysty hengittämään. Pitä vetää ilmaa keuhkoihin vasta, kun on päässyt ulos putkesta. En käsitä miksi ne saavat pitää kulkuväylää kauppapaikkana. Ahdasta muutenkin, kun on kiire junalle tai bussille. Notkujat jo täyttävät tarpeeksi väyliä.
- sokeristako oot
Pakko liikkua kirjoitti:
Ei pääse kulkemaan rauhassa radan ylittävässä putkessa Ala- ja Ylä-Malmin väliä, kun kapeassa väylässä on rihkama- ja "taulu"kauppiasta koko matkalla. Joku soittaa mankkaa muka elävänä myusiikkina ja toivoo roposia. Yks myyjä myyjä niin homeenhajuista nahkatavaraa toisessa päässä, lompakoita, vöitä j.n.e., ettei hajussa pysty hengittämään. Pitä vetää ilmaa keuhkoihin vasta, kun on päässyt ulos putkesta. En käsitä miksi ne saavat pitää kulkuväylää kauppapaikkana. Ahdasta muutenkin, kun on kiire junalle tai bussille. Notkujat jo täyttävät tarpeeksi väyliä.
asiaa jos et mene sieltä tunnelista vaan kierrät sieltä Latokartanontien kautta sillan yli.......... Ja hitot siellä putkessa hillu kuin narkkarit ja juopot, viinakauppaan kiirehtivät isot urheilukassit olalla.
- Munkan asukki
...hiukan turvalliseksi. Ikinä en Malmille muuttaisi, enkä itä-Helsinkiin. Riittää että käyn Malmilla töissä. Kantakaupunkiin ei ole varaa, joten kun joskus ostan kämpän se on tyyliin Munkan alue, Käpylä, Kumpula, Meilahti tai Haagan alue ja Haaga saa olla se raja. Sitä kauemmas en muuta. Nyt asun Munkkivuoressa ja viihdyn mainiosti. Loistava sijainti. Ei liian kaukana, ei liian lähellä keskustaa. :)
- Pikku-A
just se kirjoitti:
btw, heittäkää galluppii helsingin pahimmista kaupunginosista?
Miten sitten "pahin" määritellään, mutta sanotaan, että harkitsen kaksi kertaa, jos muutto tulisi:
-kontulaan(jo se metroon asti tunkeva viinanhaju kertoo, miksi ei sinne)
-sörnäisiin(asuin 2 vuotta, piripäitä täynnä..jotenki ei jaksa tällä ikää kuunnella enää...)
-malmille(jo täällä aiemmin mainituista syistä)
-vesalaan(yhdellä sanalla: järkyttävä)
Mukaviksi alueiksi olen kokenut: Meilahti(asunut), Töölö, Herttoniemi(asunut), Laajasalo(Jollas),Kulosaari,Kumpula,Vallila,Käpylä. On varmaan omat vikansa, mutta voisin muuttaa. - just se
Munkan asukki kirjoitti:
...hiukan turvalliseksi. Ikinä en Malmille muuttaisi, enkä itä-Helsinkiin. Riittää että käyn Malmilla töissä. Kantakaupunkiin ei ole varaa, joten kun joskus ostan kämpän se on tyyliin Munkan alue, Käpylä, Kumpula, Meilahti tai Haagan alue ja Haaga saa olla se raja. Sitä kauemmas en muuta. Nyt asun Munkkivuoressa ja viihdyn mainiosti. Loistava sijainti. Ei liian kaukana, ei liian lähellä keskustaa. :)
mikä Munkassa on sellaista mikä Malmilta puuttuu, tai toisin päin?
- normal55
Munkan asukki kirjoitti:
Äläpäs sotke Malmia ja Itä-Helsinkiä....
No joo mutta tässä varmaa: Kantsu on hanurista ja Malmi ihan jees!!! - siellä töissä.
normal55 kirjoitti:
Äläpäs sotke Malmia ja Itä-Helsinkiä....
No joo mutta tässä varmaa: Kantsu on hanurista ja Malmi ihan jees!!!Malmin juna-asema aikamoinen slummi, myöskään itse ostari ei kummoinen. Oudon paljon romaneja siellä näkee, kiinnittää aina huomion.
- .....
Pikku-A kirjoitti:
Miten sitten "pahin" määritellään, mutta sanotaan, että harkitsen kaksi kertaa, jos muutto tulisi:
-kontulaan(jo se metroon asti tunkeva viinanhaju kertoo, miksi ei sinne)
-sörnäisiin(asuin 2 vuotta, piripäitä täynnä..jotenki ei jaksa tällä ikää kuunnella enää...)
-malmille(jo täällä aiemmin mainituista syistä)
-vesalaan(yhdellä sanalla: järkyttävä)
Mukaviksi alueiksi olen kokenut: Meilahti(asunut), Töölö, Herttoniemi(asunut), Laajasalo(Jollas),Kulosaari,Kumpula,Vallila,Käpylä. On varmaan omat vikansa, mutta voisin muuttaa.Oon ite asunut niin Kontulassa kuin Sörnäisissäkin. Molemmissa paikoissa muutaman vuoden. Sörnäinen ei todellakaan ole täynnä piripäitä, vaan ennemminkin alue on rauhallinen, koska Sörnäisten puolella ei juuri ole baareja. Ikinä ei ollut mitään ongelmia Sörnäisissä asuessani.
Ja Kontulaa on myös turha mustamaalata. Kiva alue ja luontoa lähellä. Toki joukossa on pari juoppoa, kuten aivan joka puolella Suomea (avatkaapa silmänne!), mutta kyllä ehdoton enemmistö oli aivan tavallista työssäkäyvää porukkaa koiriaan taluttamassa ja sauvakävelyä harrastamassa. Myös paljon eläkeläisiä ja opiskelijoita. Viihdyin todella hyvin.
- Anonyymi
Malmi on hyvä paikka asua. Kaikki palvelut, kirjasto, uimahalli, kauppakeskus.. jne..
Myös koiratrimmaamo nykyään https://www.parturri.fi
Ja paljon hyviä erilaisia ravintoloita. - Anonyymi
eikstoi oo joku kasari (tai seiskari) rokkistara perus-maukan kavereita säpinää helsinkissä ja sillai ???
- Anonyymi
Malmi on Helsingin peräaukko.
- Anonyymi00019
Malmi on hesulin Malmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 99478
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397