Grillaava_rouva

You don’t need no teeth to eat my beef.
Aloituksia
43
Kommenttia
799
- Miksi voileipä halkaistaan kolmioksi?Amerikkalaiset halkaisevat voileipänsä kolmioksi ja tämä tapa on levinnyt Suomeenkin. Täällä on yleisesti myynnissä valm16262
- Punajuuri aiheuttaa syöpääUrheilijat ovat tienneet jo pitkään, että punajuuri parantaa suorituskykyä varsinkin hapenottoa vaativissa lajeissa. Vai096
- Miksei ruokavirasto osaa varoittaa botulismista?Taas botulismiin on kuollut kaksi ihmistä ja sairastunut 17 Italiassa. Lähteenä on taas ollut öljyyn pakatut kasvikset.4228
- PastramiaOletteko kokeilleet pastramin tekemistä kotona? Pastrami on suolalihaa, jonka pinta on maustettu ja liha savustettu. Per11358
- Keskustelua makkaranteostaOlen silloin tällöin tehnyt kotitekoisia savustettuja makkaroita. Ne eivät ole koskaan onnistuneet oikein kunnolla vaan10290
- Juhannuksen grillailutMitä aiotte grillata tänä juhannuksena? Mitä vinkkejä haluaisitte jakaa muille? Minä kiinnitin kuukausi sitten huomiota11502
- Kunnon hampurilaisetTein taas hampurilaisia ja olen yhä varmempi, että vähemmän on enemmän. Pihviin riittää kunnon naudan jauheliha, vajaa y9254
- Pihvejä chuck eye rollista?Ostin jonkin aikaa sitten läheiseltä karjatilalta rotukarjan (Angus) chuck eye rollin ja alkuperäinen tarkoitus oli gril0117
- Pasta con la bottargaHuomasin, että jääkaapissa on viime vuodelta jäänyt vielä kolme kimpaletta kuivattua mätiä eli bottargaa. Ajattelin koke2149
- Vaihtoehto joulun inhokkiruualleTaas on joulun inhokkiruoka valittu ja aivan murskaavalla äänten enemmistöllä. Itsekään en pidä lipeäkalasta. Se on aika8362
- Maailman paras majoneesiTein jouluaaton erästä ruokalajia varten japanilaisen tartar -kastikkeen, jossa piti käyttää tietysti japanilaista majon4484
- Kasvikset pahin ruokamyrkytysten aiheuttajaNyt on hyvä muistuttaa tällä uutisella siitä, että kasvikset ovat pahin ruokamyrkytysten aiheuttaja. Muistakaa pestä kas18299
- Mitä on riistan maku?Riistan makua pidetään enimmäkseen negatiivisena asiana? Olen aina ihmetellyt mitä se riistan maku on? Itse tavoittelen51336
- Puertoricolainen jouludrinkki coquitoEtsiskelin tulevaa joulua varten jouluisia drinkkejä ja törmäsin puertoricolaiseen jouludrinkkiin coquitoon eli "pikku k2376
- Kyyhkysestä ruokaaPakastimessa on pyörinyt pitemmän aikaa patavalmiita kyyhkysiä ja sain vihdoin aikaiseksi laittaa ne ruuaksi kun löysin4388
- SuolasienetYleensä säilön sienet kuivaamalla, mutta sienisalaattiin ainoa oikea sieni on suolaamalla säilötty kangasrousku. Aiemmin0256
- KurpitsakeittoAjattelin tehdä sadonkorjuuaikaan sopivan kurpitsakeiton, johon ostin 1,8 kilon hokkaidonkurpitsan. En ole koskaan ennen0104
- Chili con carneMieheni pyysi tekemään chili con carnea kun teen sitä aina niin hyvin. Tällä kertaa päätin salaa korvata lihan kasviksil881171
- Juhannus 2024 grillauksetMitä olette suunnitelleet grillaavanne tänä juhannuksena? Samalla voisimme jakaa hyviä vinkkejä grillaukseen. Itse ajatt2543
- Hyvät pizzajauhotEn ole mikään ammattipizzaiolo vaan paistelen kesäisin ulkona Ooni pizzauunilla. Avasin viime viikonloppuna mökillä pizz121133