Ehdotan, että Lieksan asiakirjoittajat siirtyvät kirjoittamaan häiriöttömälle Ilomantsin sivulle. Siellä on aloituksia vain noin yksi päivää kohti ja kaikki asiallisia. Mitäs tuumaatte kamuttaja, wanha, rotesti, nomikään, muistelua jne? Lieksan sivun häiriköt saavat jatkaa rauhassa melskaamistaan. Hekin ovat tulleet Lieksan sivulle muilta paikkakunnilta.
Poistutaan Lieksan sivulta
12
54
Vastaukset
- bakslag
Täällä ei tosin häiriköi kuin käytännössä yksi henkilö, eli tämä "perisavaaja". Hän on Ilja aloituksien takana, ja spämmää niihin yhden sanan "vastauksia". Kyseessä on siis puhdas häirintä.
En tiedä mitä häntä vaivaa, aikuista ihmistä.- hoitoon
Hänen täytyy olla kehityksessä jälkeenjäänyt yksilö, joka ei ymmärrä omaa tilaansa. Ei ole päässyt koskaan aikuisen ihmisen tasolle, vaan on pysyvästi lapsen tasolla.
- sinut.tunnistava
Sinä taas itse häiriköit kahdella peräkkäisellä viestillä. Oletko ihan ääliö??
- Keimouveri
Hiki sillä roiskuu moisella mötkylällä.
- Etooliikaajo
Lieksan palsta on pilalla ei mahda mitään. Surullista etteivöt asiakeskustelut onnistu tällä palstalla näitten häiriköiden takia.
- 3747743
Kiitos "perisavaajan".
- jiojoij
3747743 kirjoitti:
Kiitos "perisavaajan".
Kiitos mamujauhajan eli sinun.
Ilomantsin sivu on todella hiljainen, kävin vilkaisemassa.
Voisi nousta rähinä jos sinne tulisi Lieksan asioita.Olen samaa mieltä, että tuskin ilomantsilaiset haluavat lieksalaisia tai Lieksan asioita sivulleen. Uskon Lieksan keskustelupalstan rauhoittuvan, kun innokkaimmat aloittajat ja viestinheittäjät kyllästyvät vastailemaan itselleen. Aika ajoin ennenkin palstalla on esiintynyt rauhattomuuttaa, mikä on kuitenkin hiljentynyt siniaaltoa noudatellen.
- Tsaarin.kuriirit
wanha_lieksalainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että tuskin ilomantsilaiset haluavat lieksalaisia tai Lieksan asioita sivulleen. Uskon Lieksan keskustelupalstan rauhoittuvan, kun innokkaimmat aloittajat ja viestinheittäjät kyllästyvät vastailemaan itselleen. Aika ajoin ennenkin palstalla on esiintynyt rauhattomuuttaa, mikä on kuitenkin hiljentynyt siniaaltoa noudatellen.
Sininen on Suomen väri. Eläköön sininen tsunami, teitä odotellaan.
- Uppaaja
Pois vaan
- mie.oon.musta
Voisihan joku mustakin tehdä hyvän aloituksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476