Grillaava_rouva

You don’t need no teeth to eat my beef.
Aloituksia
37
Kommenttia
724
Kunnon hampurilaiset
Tein taas hampurilaisia ja olen yhä varmempi, että vähemmän on enemmän. Pihviin riittää kunnon naudan jauheliha, vajaa y9184Pihvejä chuck eye rollista?
Ostin jonkin aikaa sitten läheiseltä karjatilalta rotukarjan (Angus) chuck eye rollin ja alkuperäinen tarkoitus oli gril056Pasta con la bottarga
Huomasin, että jääkaapissa on viime vuodelta jäänyt vielä kolme kimpaletta kuivattua mätiä eli bottargaa. Ajattelin koke289Vaihtoehto joulun inhokkiruualle
Taas on joulun inhokkiruoka valittu ja aivan murskaavalla äänten enemmistöllä. Itsekään en pidä lipeäkalasta. Se on aika8287Maailman paras majoneesi
Tein jouluaaton erästä ruokalajia varten japanilaisen tartar -kastikkeen, jossa piti käyttää tietysti japanilaista majon4301Kasvikset pahin ruokamyrkytysten aiheuttaja
Nyt on hyvä muistuttaa tällä uutisella siitä, että kasvikset ovat pahin ruokamyrkytysten aiheuttaja. Muistakaa pestä kas19232Mitä on riistan maku?
Riistan makua pidetään enimmäkseen negatiivisena asiana? Olen aina ihmetellyt mitä se riistan maku on? Itse tavoittelen5723Puertoricolainen jouludrinkki coquito
Etsiskelin tulevaa joulua varten jouluisia drinkkejä ja törmäsin puertoricolaiseen jouludrinkkiin coquitoon eli "pikku k2256Kyyhkysestä ruokaa
Pakastimessa on pyörinyt pitemmän aikaa patavalmiita kyyhkysiä ja sain vihdoin aikaiseksi laittaa ne ruuaksi kun löysin4209Suolasienet
Yleensä säilön sienet kuivaamalla, mutta sienisalaattiin ainoa oikea sieni on suolaamalla säilötty kangasrousku. Aiemmin0138Kurpitsakeitto
Ajattelin tehdä sadonkorjuuaikaan sopivan kurpitsakeiton, johon ostin 1,8 kilon hokkaidonkurpitsan. En ole koskaan ennen067Chili con carne
Mieheni pyysi tekemään chili con carnea kun teen sitä aina niin hyvin. Tällä kertaa päätin salaa korvata lihan kasviksil881118Juhannus 2024 grillaukset
Mitä olette suunnitelleet grillaavanne tänä juhannuksena? Samalla voisimme jakaa hyviä vinkkejä grillaukseen. Itse ajatt2499Hyvät pizzajauhot
En ole mikään ammattipizzaiolo vaan paistelen kesäisin ulkona Ooni pizzauunilla. Avasin viime viikonloppuna mökillä pizz12893Tonkatsu possun leike
Itse en yleensä syö porsaan sisä- tai ulkofilettä kun ne ovat mauttomia ja kuivia, mutta nyt oli S-Marketissa punalapute4173Pihviä, pizzaa ja kalaa airfryerissä
Jaetaan ihanat vinkit airfryerin yllättävistä käyttökohteista. Tuleeko hyvät pihvit ja pizzat? Itsellä on kattava repert54888Maissileipä
Mietin, että laitanko tämän avauksen leivonnaisiin vai grillaukseen, mutta liittyy enemmän barbequeen ja grillaukseen ni2250Lettujen life hack
Life hack on "any trick, shortcut, skill, or novelty method that increases productivity and efficiency, in all walks of4247Ohjeita lampaan ribseille
Katselin kaupan pakastealtaasta jo edullisia lampaan paisteja pääsiäiseksi. Pääsiäsenä minulla on tapana savustaa lampaa3322Joulukuusen kastelu
Vinkki ensi jouluun kuusen kastelun kanssa kamppailevien kanssa. Meillä on joulukuusi ollut hyvinvoivana jo pari kuukaut1211