En tule äänestämään seuraavissa vaaleissa, ei ole todellista realistista vaihtoehtoa

Anonyymi-ap

Olen äänestänyt suurinpiirtein kaikissa vaaleissa sitten 1979 mutta nyt se on osaltani ohi. Syynä on Suomen Yksipuoluejärjestelmä jota ohjaa Hyvä Veli-verkosto ja inhottava suomalainen poliittinen tyhmyys - pakotettu yksimielisyys.

424

2255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Sdp antaa sinulle klyhä duunarineneiten etuja ja oikiestojankokoomus bieniitämsimulata eniten
        Äsdp vähiten huino baihtoshtona

        Ssp on nykyisnn. 5 ppiväisen työviikon ja kesölomien akaan saajakinm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp antaa sinulle klyhä duunarineneiten etuja ja oikiestojankokoomus bieniitämsimulata eniten
        Äsdp vähiten huino baihtoshtona

        Ssp on nykyisnn. 5 ppiväisen työviikon ja kesölomien akaan saajakinm

        En tiedä olenko koskaan lukenut täällä noin huonosti kirjoitettua tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko koskaan lukenut täällä noin huonosti kirjoitettua tekstiä.

        Joko kännissä tai lukihäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Eläkkeesi on n. 1.150 €/kk. Ihme kun päättäjät eivät yrittäneet korotusta pienentää, vaikka ei se niiden päätettävissä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Valehtelet härskisti, lääkkeiden omavastuista leikattiin lisää, eikä pääsymaksua välttämättömiin reseptilääkkeisiin poistettu, vaikka niinkin luvattiin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17515592/1-500ekk-minimielakkeet-ovat-talousosaamista-aidoissa-demokratioissa#comment-118408720

        Elinkustannusten jyrkkiin nostoihin, jotka jatkuvat, ei ole vastattu mitenkään, edes laittoman ex-äärioikeistohallituksen, kipeitä leikkauksia, puuttuvasta oikeusturvasta, ei ole kompensoitu, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp antaa sinulle klyhä duunarineneiten etuja ja oikiestojankokoomus bieniitämsimulata eniten
        Äsdp vähiten huino baihtoshtona

        Ssp on nykyisnn. 5 ppiväisen työviikon ja kesölomien akaan saajakinm

        Entiset punapuolueet ovat nykyisin, kylläkin vitivalkoisia pörssiporvaripuolueita.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17758553/elakelaiskoyhyys-on-raikein-ihmisoikeusloukkaus-suomessa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756279/tarkein-tasa-arvoteko-1-250ekk-minimielakkeet-toteuttamatta

        Jotkut vastikkeettomia yritys-maatalous-kulttuuri-korona-meida-sähkö-jne tukia nauttivat, ökyrikkaat perintö- ja verosuunnittelija-osake-vakuutuskuori-pörssirikolliset, niitä tokin ominaan pitävät, mutta tavallisilla kansalaisilla, ei sellaiseen luksukseen, menneiden aikojen nostalgian takia, ole varaa, jos aikovat hengissä pysytellä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17711489/veroparatiisi-media-kulttuuri-taide-ym-okytukia-quotsolidaarisuudenquot-verukkeella

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17645731/munamies-aloitti-haukkumalla-lapsettomat-yksinasuvat-quotvastuuttomiksiquot-#comment-117662032


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Älä valehtele äärioikeiston perintöjälkeläinen, pörssikeinottelija olet, et mikään pieneläkeläinen ja orjuuttamis-pilkka-almuista leikattiin käytännössä lisää, kuten reseptilääkkeiden korvauksistakin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17766105/ek-yleisradio-valeuutisoi-180en-takuuelaketta-900eksi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp antaa sinulle klyhä duunarineneiten etuja ja oikiestojankokoomus bieniitämsimulata eniten
        Äsdp vähiten huino baihtoshtona

        Ssp on nykyisnn. 5 ppiväisen työviikon ja kesölomien akaan saajakinm

        ÄärioikeistoSdp ei ole antanut mitään eläkeläisköyhille, päin vastoin KorruptioMarin valehteli törkeästi, päin näköä, hädänalaisimmille vanhuksille, vammaisille ja pitkäaikaissairaille, jatkoivat laittoman ex-äärioikeistohallituksen, kipeitä leikkauksia ja leikkasivat myös välttämättömien reseptilääkkeiden lääkekorvauksista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17758656/aarioikeistosdpn-korruptiosanna-elakelaisvihaaja

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17764072/entiset-punapuolueet-vitivalkoisia-porssiporvaripuolueita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko koskaan lukenut täällä noin huonosti kirjoitettua tekstiä.

        Älä lue, jos häiritsee. Tämä paikka ei ole "oikein kirjoitus" -testi vaan täällä kerrotaan mielipiteitä ja sinua lukuunottamatta useimmat ymmärtää, mitä "väärin" kirjoittaja tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Mulla nousi 40e.Näköjään monta pientä eläkettä puoluejäsenyyden mukaan?Yksi saatanan lääke maksaa satasen edelleen.En äänestä ketään.En ole ikinä äänestänyt. Olen aina tiennyt miten minua petkutetaan joka asiassa.Ja sanonut sen suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko koskaan lukenut täällä noin huonosti kirjoitettua tekstiä.

        Vähän palautetta kiinalaisille kännykkähemmoille. Ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17778012/pelkkaa-sumutusta-huiputusta-kansan-k-setusta-ovat-korruptiopoliitikkojen-ek-uutiset-taynna#comment-119667057

        Sulla ole mitään eläkettä pörssirikollinen verokeitaissasi, ahneuttasi valehtelet heikompien kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Valehtelet sössöttävä äärioikeiston pörssirikollinen, kenenkään eläke ei noussut, päinvastoin tuli lisää leikkauksia, jopa välttämättömien reseptilääkkeiden omavastuista, pörssirikolliskorruptio-poliitikot vain keksivät nimittää, niitä korotuksiksi mitä ne eivät todellakaan ole vaan kipeiden leikkausten jatkoa.

        https://www.aljazeera.com/news/2023/3/16/where-in-the-world-can-you-have-the-longest-retirement

        Suomessa on yli PUOLET huonommat eläkkeet, kuin kaikissa muissa Pohjoismaissa ja EU-oikeusvaltioissa, eikä se valehtelemalla parane.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17788146/nato-maksaa-n-5800-euroavuosi-jokaiselle-suomalaiselle-

        Huonommat jopa, kuin ÄärioikeistoBritanniassa, jonka lapset ja vanhukset, Unicef, eli YK ruokkii, eli me suomalaiset.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17720983/ei-ole-mitaan-quothoivavelka-laakari-hammaslaakaripulaaquot-on-pula-luvatuista-1-250ekk-minimielakkeista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pieni eläke, mut nousi 78 euroa kk. Ei mulla oo rikkaan elintaso mut on ihan tyytyväinen. Hallituksella ole mitään tekemistä eläke korotuksen kanssa. On normaali indeksi korotus.
        Lääkehinna vähän laskee. Oon tyytyväinen hallitukseen.

        Olet oman napaasi tuijottaja, muuta et näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko koskaan lukenut täällä noin huonosti kirjoitettua tekstiä.

        Trolli asialla. Multipersoona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet härskisti, lääkkeiden omavastuista leikattiin lisää, eikä pääsymaksua välttämättömiin reseptilääkkeisiin poistettu, vaikka niinkin luvattiin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17515592/1-500ekk-minimielakkeet-ovat-talousosaamista-aidoissa-demokratioissa#comment-118408720

        Elinkustannusten jyrkkiin nostoihin, jotka jatkuvat, ei ole vastattu mitenkään, edes laittoman ex-äärioikeistohallituksen, kipeitä leikkauksia, puuttuvasta oikeusturvasta, ei ole kompensoitu, jne.

        Lääkkeitä ei päästetä kilpailuun, nykyhallituspuolueet suojaavat rikkaita apteekkareija. Nykyhalituspuolueet ottavat köyhiltä suomalaisislta ja antavat rikkaille suomalaisille. Nykyhallituspuolueiden tyyli on rikastuttaa itseään ja muita rikkaita ja köyhdyttää köyhiä. Paitsi muualta tulleet ja suomalaiset sossun tuella elävät, he ovat nykyhallituksen suojelussa. Kun vasemmisto puhuu köyhistä, se tarkoittaa sossun tuella eläviä.

        Kokoomuskaan ei ota heiltä, vaan ottaa keski- ja pienituloisilta niinkuin demarit ja vasemmistokin, koska näitä on eniten.

        Isotuloiset ovat suojassa, koska heitä on vähän. Ei eläkekattoa, lisää isopalkkaisia johtajien virkoja nykyhallituksen toimesta, ei vähennetä virkojen määrää korkeimmalta portaalta, vaikka siellä on paljon turhia johtajia, jotka lisäävät vain byrokratiaa ja ovat kallita yhteiskunnalle.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17661451Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sama ketä äänestää. Sun rahas ne vie jokatapauksessa .

      • Anonyymi

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Seuraavat vaalit eivät ole,samanlaiset kuin ennen. Joten eimkananta teidän hekumoida asioista. Puolueita ei ole entisessä,merkityksessä. Niitä ei tarvita.
        Välikädet pois rahastamasta ja sotkemasta meidän asioita.
        Rikolliset roskasakit 🍊🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat vaalit eivät ole,samanlaiset kuin ennen. Joten eimkananta teidän hekumoida asioista. Puolueita ei ole entisessä,merkityksessä. Niitä ei tarvita.
        Välikädet pois rahastamasta ja sotkemasta meidän asioita.
        Rikolliset roskasakit 🍊🤣

        VKK. Totuuspuolue, KTP, SKP, Vapaudenliitto, STP ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Anon puolue voisi olla hyvä. Itse kyllä äänestän mutta en odotakaan suuria, korkeintaan torjuntavoittoa, Sillä jos KAKO voittaa, se tietää hölmöläsille menoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Kokoomuksen urpo jätti mainitesematta että hallitsu on otta nut velaan 9 miljardii yritystukiloisten elättämiseen elikköiomaisraaha kokoomuslaisille yrittäjille ilonpitoonäääuroomei sitä maininnut olenkqan vaan että kaikki rahat mene hukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Niin minäkin. PS on ainoa aito oman maan ja kansan etua puolustava puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Ei ole mitään hyvää edes persuissa enää. Samanlaisia pettymyksiä kaikki puolueet nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. Jotkut idiootit äänesti sdp ja ne vei rahasi ja otti sulle velkaa ainakin 8 vuodeksi eteenpäin. Nyt vaan nautitte sdp aikaansaannoksesta.
        Sdp on myrkky ja kansakunnan syöpä ja tuho. Samoin muut hallituspuolueet.
        Sitä mitä tilaa, sitä saa. Tai sai.

        Minä äänestän PS. 👍🏼😊

        Hyvä PS!


    • Anonyymi

      Aika pitkälle samaa mieltä. Suomen monipuolue järjestelmä takaa sen että joka asiaan pitää hakea konsessus jossa jokaiselle annetaan jotakin. Todellisia uudistuksia ei saada aikaan. En pitäisi mahdottomana että seuraavassa hallituksessa olisi mukana esim persut ja vihreät.

      • Anonyymi

        Älä edes irvaile, kun vihreät pitää potkasta niskaperse kierteellä ulos koko eduskunnasta etteivät tunaroi Suomea yhä pahempaan sotkuun.


      • Anonyymi

        Vartioiden oikeudet ovat koulutukseen nähden liiallisetnja senkin oknjohtakatnlaiminlyöneet tahan maku ja voitot huumassa saadaa milkoonantlot ilman asianouistanjihtamaita ja koulustustaäjohtqmien laiminlyöty äkukamonnvastuussa

        Kokolus posutaa kesplomasi ja pakkasi
        Äänestä ssp vaphiten aka


        Äänestä sdp vähiten paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartioiden oikeudet ovat koulutukseen nähden liiallisetnja senkin oknjohtakatnlaiminlyöneet tahan maku ja voitot huumassa saadaa milkoonantlot ilman asianouistanjihtamaita ja koulustustaäjohtqmien laiminlyöty äkukamonnvastuussa

        Kokolus posutaa kesplomasi ja pakkasi
        Äänestä ssp vaphiten aka


        Äänestä sdp vähiten paha

        Sekakäyttö näkyy sinun tekstistä, vai liekö provo.


      • Anonyymi

        Ei onnistu Vihreät ja PS. Vihreät toimii kaikessa Suomen ja suomalaisten edun vastaisesti, PS taas kaikessa toimii Suomen ja suomalaisten edun mukaisesti. Ei voi palvella kahta herraa yhtaikaisesti. Toinen vetää toiseen suuntaan ja toineen toiseen suuntaan. Kompromissit ovat mahdottomia.


    • Anonyymi

      Aloitin äänestämisen joskus 2011 kun persut jytkytteli, mutta nekin paljastui lopulta petos-jytkyiksi ja harhaan johtamiseksi, kaikki on samaa shaittia, asiat menee kohti huonompia aikoja kuin junanraidetta pitkin, siinä ei äänestelyt paljon auta.

      • Anonyymi

        PS on minunkin suosikkini ja vahva sellainen. Muita se pelottaa.
        Mutta muut eivät ole osanneet kuten näkyy ja tuntuu. Minä äänestän PS.
        Äänestäisin kristillisiä mutta Räsänen ei ole kai enää käytettävissä. Räsästäkin pelättiin. Tekosyytteillä yritettiin tuomitakin.
        Nyt äänestän PS.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Persut oli silloin suosikki mutta nyt äänestämiset saa olla. Aina vaan entistä huonompaa tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS on minunkin suosikkini ja vahva sellainen. Muita se pelottaa.
        Mutta muut eivät ole osanneet kuten näkyy ja tuntuu. Minä äänestän PS.
        Äänestäisin kristillisiä mutta Räsänen ei ole kai enää käytettävissä. Räsästäkin pelättiin. Tekosyytteillä yritettiin tuomitakin.
        Nyt äänestän PS.

        Mutta onhan Sari Essayah. Pätevä ja jämäkkä ihminen.

        Olen itsekin äänestänyt kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani. Nyt on pakko etsiä uusi "poliittinen koti" ja mitä enemmän olen KDtä kuunnellut, sitä vahvemmin näyttää se koti sieltä löytyvän.

        Hartaasti toivon, että Suomea syövät myyräpuolueet eivät enää ikinä istuisi hallituksessa - nimiä mainitsematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Persut oli silloin suosikki mutta nyt äänestämiset saa olla. Aina vaan entistä huonompaa tiedossa.

        Ollaan pahasti kusessa seuraavat 10 vuotta noiden tunareiden takia, mutta PS on KDn kanssa ainoat puolueet, jotka saavat kuitenkin asiat oikeille raiteille. Mukaan voi ottaa järkevät eläkeläispuolueetkin.


      • Anonyymi

        Seuraava hallituksen kokoonpano on kansan mielestä Koko-Sdp-Keskusta yhteenlaskettuna on yli 100 % Kansanmielestä eiu vieläkään persuja hallituksxeen miksi ?


      • Anonyymi

        Älä ihmessä äänestä paskaa puhuvia persuja ja kokoomusta
        Eikä lois talalonpojille rahaa kerjöävää keskustaa
        Menköämtöihin talonpoijaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan pahasti kusessa seuraavat 10 vuotta noiden tunareiden takia, mutta PS on KDn kanssa ainoat puolueet, jotka saavat kuitenkin asiat oikeille raiteille. Mukaan voi ottaa järkevät eläkeläispuolueetkin.

        Juu eläkeläisissä se on Suomen tulevaisuuden toivo 🤣

        Miksi hemmetissä äänestäisin yli-ikäisiä vanhuksia eduskuntaan? Ei se ole eduskunta ole mikään vanhainkoti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan Sari Essayah. Pätevä ja jämäkkä ihminen.

        Olen itsekin äänestänyt kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani. Nyt on pakko etsiä uusi "poliittinen koti" ja mitä enemmän olen KDtä kuunnellut, sitä vahvemmin näyttää se koti sieltä löytyvän.

        Hartaasti toivon, että Suomea syövät myyräpuolueet eivät enää ikinä istuisi hallituksessa - nimiä mainitsematta.

        Ja varmasti aion äänestää. Ilmeisesti järjen ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS on minunkin suosikkini ja vahva sellainen. Muita se pelottaa.
        Mutta muut eivät ole osanneet kuten näkyy ja tuntuu. Minä äänestän PS.
        Äänestäisin kristillisiä mutta Räsänen ei ole kai enää käytettävissä. Räsästäkin pelättiin. Tekosyytteillä yritettiin tuomitakin.
        Nyt äänestän PS.

        Kyllä se Räsäskä roikkuu tyrkyllä. Mutta älä äänestä, hillotolppa sillä on vaan mielessä. Onhan se olevinaan uskovainen. Nehän ne kaikista pahimpia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Persut oli silloin suosikki mutta nyt äänestämiset saa olla. Aina vaan entistä huonompaa tiedossa.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Nyt on eri meno kuin Soinin PS:ssa. Soinilla oli isot, räväkät puheet, pelkkä show-mies,, en äänestänyt tuolloin PS:a, en luottanut Soiniin enkä PS:n tuolloin.

        Nyt on eri meininki PS:lla, eri edustajat. Suomen vastaisia puolueita en voi äänestää, KD ja Liike Nyt on enemmän minun mieleen, mutta eniten kuitenkin luotan PS:n, sksi ääneni menee PS:lle.


    • Anonyymi

      Tällainen "lesser evil" - systeemi jossa pyykkipoika nenässä oksennusta pidätellen äänestetään "pienempää pahaa" ei ole mistään kotoisin. Tai on se - kaksipuoluejärjestelmistä, jossa kaksi valtapuoluetta ovat vain sama paska eri paketissa.

      *****Penna Tervo*****

    • Anonyymi

      Kyllä on juuri samat ongelmat ja väkisin en enää äänestä.

      • Anonyymi

        Viimeksi eläkeläisköyhät äänestivät, enää niukin naukin, vasta sen jälkeen, kun heille luvattiin:

        "Sairaus-kansaneläkeläisten köyhyys, tullaan siirtämään menneisyyteen"

        "USEITA SATOJA EUROJA ja siitä eteen päin LISÄÄ, koko ajan KOROTTAEN".

        Näillä sanoilla ÄärioikeistoKeskusta, houkutteli ja suostutteli, köyhimpiä eläkeläisiä äänestämään, valehtelivat törkeästi päin naamaa, kaikki hallituksen puolueet ja oppositiostahan ei kukaan mitään edes halua.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641670/aarioikeistokeskustan-korruptiokulmuni-valehteli-elakelaiskoyhille-torkeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi eläkeläisköyhät äänestivät, enää niukin naukin, vasta sen jälkeen, kun heille luvattiin:

        "Sairaus-kansaneläkeläisten köyhyys, tullaan siirtämään menneisyyteen"

        "USEITA SATOJA EUROJA ja siitä eteen päin LISÄÄ, koko ajan KOROTTAEN".

        Näillä sanoilla ÄärioikeistoKeskusta, houkutteli ja suostutteli, köyhimpiä eläkeläisiä äänestämään, valehtelivat törkeästi päin naamaa, kaikki hallituksen puolueet ja oppositiostahan ei kukaan mitään edes halua.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641670/aarioikeistokeskustan-korruptiokulmuni-valehteli-elakelaiskoyhille-torkeasti

        Sairaus-eläkäläisten kohdalla voidaan todella puhua ilman omaa syytään köyhyyteen joutuneista , jos terveys menee työiässä kuten itsellä selkärangan hajottua pahoin valtio rankaisee köyhyydellä, Suomineito hankaa persepuolta kansalaisensa kasvoinhin vittua kun edes olis saanut ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi eläkeläisköyhät äänestivät, enää niukin naukin, vasta sen jälkeen, kun heille luvattiin:

        "Sairaus-kansaneläkeläisten köyhyys, tullaan siirtämään menneisyyteen"

        "USEITA SATOJA EUROJA ja siitä eteen päin LISÄÄ, koko ajan KOROTTAEN".

        Näillä sanoilla ÄärioikeistoKeskusta, houkutteli ja suostutteli, köyhimpiä eläkeläisiä äänestämään, valehtelivat törkeästi päin naamaa, kaikki hallituksen puolueet ja oppositiostahan ei kukaan mitään edes halua.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641670/aarioikeistokeskustan-korruptiokulmuni-valehteli-elakelaiskoyhille-torkeasti

        Eikös se ollut SDP Rinne joka lupasi sen vappusatasen ja sai eläkeläiset vaaliuurnille ja SDP voitti niukin naukin. No lopunhan tiedättekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaus-eläkäläisten kohdalla voidaan todella puhua ilman omaa syytään köyhyyteen joutuneista , jos terveys menee työiässä kuten itsellä selkärangan hajottua pahoin valtio rankaisee köyhyydellä, Suomineito hankaa persepuolta kansalaisensa kasvoinhin vittua kun edes olis saanut ;-D

        Toinen putoaja on ilman omaa syytään työttömäksi joutunut (lue pärstäkertain ei miellytä). Käytetään hienoa sanaa "muutosneuvottelut", ex YT. Hienolla sanalla potkitaan kaikki +50vee pihalle, eikä kukaan enää palkkaa. Tässä maassa on niin härskiä ikäsyrjintää, kun olla voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut SDP Rinne joka lupasi sen vappusatasen ja sai eläkeläiset vaaliuurnille ja SDP voitti niukin naukin. No lopunhan tiedättekin.

        Kyllä. Kieroa toimintaa. Ihmettelen, että ihmiset uppoaa kerta toisensa jälkeen noihin valheisiin. Demarien takia minä en enää äänestä. Marin tuhosi tässä maassa demokratian. Paskan saa pyytämättäkin. Nyt se on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut SDP Rinne joka lupasi sen vappusatasen ja sai eläkeläiset vaaliuurnille ja SDP voitti niukin naukin. No lopunhan tiedättekin.

        Moni uskoi demri Rinteen vappusataseen ja sai pettyä niinkuin aina, kun luottaa nykydemareihin, lupaavat monta kaunista ja hyvää, mutta petkuttavat kansalaisia.


    • Anonyymi

      En äänestä minäkään. Paskan saa pyytämättäkin.

      • Anonyymi

        Juuri noin


      • Anonyymi

        Sdp on vähiten huono

        Mulla ainakin ollut hyvä ola biimeist r vuitta kun kokoajan hallitus ei ole ollut mun.
        Taskuja kaivelemassa kuten sipilä ja edellist neljä oikeistohallitsuta joka on maan ajanut kouoaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp on vähiten huono

        Mulla ainakin ollut hyvä ola biimeist r vuitta kun kokoajan hallitus ei ole ollut mun.
        Taskuja kaivelemassa kuten sipilä ja edellist neljä oikeistohallitsuta joka on maan ajanut kouoaan

        SDP on oman maan ja kansan vastainen petturipuolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp on vähiten huono

        Mulla ainakin ollut hyvä ola biimeist r vuitta kun kokoajan hallitus ei ole ollut mun.
        Taskuja kaivelemassa kuten sipilä ja edellist neljä oikeistohallitsuta joka on maan ajanut kouoaan

        Se on pahin. Et näköjään ymmärrä, ettei kukaan eikä mikään voi elää loputtomiin velaksi?


    • Anonyymi

      Joo, sossut ottaa lainaa ja jakaa ne italian mafialle. Kokoomus poistaa kaikki tuet ja pitää ne itsellään. Ps ei osaa tehdä mitään, vaikka sais 200 kansanedustajaa. Pienemmät puolueet on kuin pikku koiria, pyörivät jaloissa ja katsovat jos joku antaisi pöydästä jonkun herkkupalan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oo vaiti.


      • Anonyymi

        PS puhuu ja toimii koko Suomen ja kaikkien suomalaisten edun puolesta. Se näkyy monessa. Jos hallituksessa on enemmistönä muita esimerkiksi Vihreän aatteen puolueita, täytyy PS:n tehdä kompromiseja, mutta PS on eniten luottamuksen arvoinen.


      • Anonyymi

        No, persut ei ole pienpuolue, pienpuolueet vihr vas ja sit niitä muutaman äijän loisia.
        Katsoppa viime vaalien tulos. Demokratian mukaan, hallituksessa pitäisi istua joitain muita, kun siinä nyt on. Demarihuora lakaisi demokratian taivaan tuuliin. Valheet saa luvan riittää: suomessa EI asu maailman onnellisin kansa, suomi ja suomalaiset ON köyhiä, suomi ON slummi, suomi ON korruptoitunut yhteiskunta, suomi ON tuhon oma. Kaikki loputkin, mitä jäljellä oli, tuhottu vain neljässä (4) vuodessa.


    • Anonyymi

      Suomi: Yhden Ainoan Totuuden Maa. "Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa... On sovittu..."

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Perussuomalaisten käännettyä takkinsa, ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee VKK.

      • Anonyymi

        PS:n nyky Nato-myönteisyys on järkevää Venäjän sodan alettua, sitä ennen olin minäkin Nato-vastainen. Täytyy aina päivittyä ajan mukaan, pitää ottaa esimerkiksi oman maan turvallisuustilanne huomioon siinä, miten suhtautuu asioihin.

        Vihreä aate tekee aina hölmöjä tekoja pelkästään aatesyistä, kaiken muun unohtavat, tekojensa seuraukset, sen taloudelliset ja muut kokonaisvaikutukset. Eli he silmät ummessa kuin päättömät kanat touhuavat vihreän aatteen tekoja. Noiden vihreiden hölmöstä tavasta tehdä asioita ei kannata ottaa esimerkkiä.


    • Anonyymi

      Äärioikeistolaisia emme äänestä.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17661576/porssijengirikollisuus-yksipuoluejarjestelmassa-tappaa-elakelaiskoyhia

      Ei ole mitään "katujengi"-jne, on ISO KORJAAMATON KÖYHYYSONGELMA, eriarvoistaminen, kansan kahtiajako, eläkeläisköyhyys hätätila, äärimmäiseen köyhyyteen pörssirikollisjengien, eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmän toimesta pahoinpiteleminen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17168811/elakelaiskoyhyys-on-koko-koyhyysongelman-ydinta--ikarasismia-nais-vammais-sairausvihaa

    • Anonyymi

      Menen äänestyskoppiin: lippuun kirjoitan EVVK.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töhertely vaalilipukkeeseen, hyödyttää korruptiopoliitikkoja yksipuoluejärjestelmässän, koska se lasketaan äänestysprosenttiin. Niin kiero järjestelmä, joten ei mitään töhertelyjä, vaan ei mennä vaalipaikkojen lähellekään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17091516/quotdemokratiasta-tuli-eliitin-hankequot---uutisoi-dw-saksassa

        Entä tyhjä lappu? Mehän tiedämme että markkinavoimilla on joka tapauksessa jo valtakirja. Ne voittaa aina. Siis suuryritykset. Kansanedustajat ovat niiden palvelijoita. Vaalikoppidemokratiaan uskovat ovat hyvin naiveja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tyhjä lappu? Mehän tiedämme että markkinavoimilla on joka tapauksessa jo valtakirja. Ne voittaa aina. Siis suuryritykset. Kansanedustajat ovat niiden palvelijoita. Vaalikoppidemokratiaan uskovat ovat hyvin naiveja.

        Tyhjään lappuun voi sitten joku laittaa sopivan numeronsa myöhemmin.


      • Anonyymi

        Pienpuolueet eivät pärjää yleensä vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjään lappuun voi sitten joku laittaa sopivan numeronsa myöhemmin.

        Siksipä lappuun pitää piirtää vaikka se kuuluisa kirkkovene, kuivamuste kynällä.


    • Anonyymi

      Itse vaan äänestän. Pick u poison eli paras huonoista vaihtoehdoista.

      • Anonyymi

        Se on tuhoisinta, ei missään nimessä pidä äänestää, kun näkee, koko yksipuoluejärjestelmän mädänneisyyden ja tuhoisuuden. Ei pidä äänestää mitään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16820232/quotjulkiset-organisaatiotquot-yksityistetty-demokratian-tunnusmerkit-haivytetty-suomessa

        Sen verran pitää löytyä selkärankaa, että pystyy kieltäytymään äänestämisestä, kun näkee, että se on kansalle tuhoisaa ja johtaa vain pahempaan eriarvoistamiseen, isompaan köyhyysongelmaan ja eläkeläisköyhien kohdalla jo hengiltä ennenaikaisesti ottamiseen. Niin "vähiten huonoa vaihtoehtoa" ei enää olekaan, että äänestäisimme.


    • Anonyymi

      Alle miljoonatuloilla vuodessa, äänestäminen on jo itsetuhoista ja hengenvaarallista.

      https://www.theguardian.com/society/2019/jun/24/austerity-and-inequality-fuelling-mental-illness-says-top-un-envoy

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16528519/veroparatiisi-soten-quotmielenterveysstrategistitquot-pahentavat-elakelaiskoyhyytta-suomessa

      Korruptioeduskunnan yksipuoluejärjestelmän pörssirikolliset, vastuuseen ja syytteisiin, ison järkyttävän köyhyysongelman, eriarvoistamisen, kansan kahtiajaon, entisestään pahentamisesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17656192/67ekk-ei-ole-mikaan-korotus-paivitys-kompensointi-koyhyyselakkeisiin#comment-117802245

    • Anonyymi

      Eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmä, on äärioikeistoekstremistisempi, uusfasistisempi, kuin Unkari.

      https://www.theguardian.com/society/2019/jun/24/austerity-and-inequality-fuelling-mental-illness-says-top-un-envoy

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17661576/porssijengirikollisuus-yksipuoluejarjestelmassa-tappaa-elakelaiskoyhia

      Kehtaavat vielä syyttää, köyhyyteen pahoinpitelemiään ihmisiä "katujengeistä", joiden tekemiseen ovat syyllisiä, korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, korjaamattomalla isolla köyhyysongelmalla, eriarvoistamisella, kansan kahtiajaolla ja eläkeläisköyhien ennenaikaisesti köyhyyteen tappajat.

    • Anonyymi

      Kuuleppa se on kyllä jämpti niin jotta menet sinne äänestyskoppiin taikka tulen ja otan niskasta ja persheestä kii ja kannan sinut sinne äänestyskoppiin ja ruksaat sinne vaikka Aku Ankan 🤪

    • Anonyymi

      Donald Trump.
      WINS!

    • Pidä sitten suusi kiinni äläkä valita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos et äänestä niin yksipuolue katsoo sinun tukevan järjestelmää. Ainoa keino protestoida on äänestää diktatuuria vastaan.

      • Anonyymi

        Puolueet ovat markkinavoimien ja virkamiesaatelin käskytettäviä. Kun maa on velkaannutettua ja Brysselin peukalon alla on kyse torpparilaitoksesta nimeltään Suomen eduskunta. Siellä istuu 200 torpparia, piikaa tai renkiä.


      • Anonyymi

        Olet jo EUn sisällä.

        EUn hajoaminen tapahtuu lähitulevaisuudessa, Saksan toimesta.

        Suomi kehuu ja palvoo siihen asti pakko järjestelmää!


        Pääasia, että hajoaa, päästään viherverotuksesta silloin eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo EUn sisällä.

        EUn hajoaminen tapahtuu lähitulevaisuudessa, Saksan toimesta.

        Suomi kehuu ja palvoo siihen asti pakko järjestelmää!


        Pääasia, että hajoaa, päästään viherverotuksesta silloin eroon.

        Persut haluavat Suomen Putinin hellään huomaan.


      • Anonyymi

        Mites kävi viime vaaleissa? Persut hävisi todella todella vähän. Tulivat toiseksi. Minun oikeustaajuni ei mahdu ja demokratian nimissä, persujen pitäisi istua hallituksessa, kuten kansa äänesti. Mitä teki diktaattoripsykopaatti Marin? Pilkkasi kansaa, ottamalla luuserit hallitukseen. Siitä lähtien suomalaisten elämää on kurjistettu ja köyhdytetty, eikä ole listalla edes 10:n ensimmäisen joukossa vaan sijalla 16000000.s.


    • Anonyymi

      Meillä taitaa tää järjestelmä saalia tuonkin!

      Mutta, vain vaikuttamalla voit voittaa. Mene mukaan puoluepolitiikkaan, kun se tuntuu kiinnostavan. Tuo esiin omia ajatuksiasi ja näkemyksiäsi, voit päästä ehdokkaaksi, jos haluat ajatuksillesi kannatusta.

      Mitä useampi luopuu äänioikeudestaan, sitä pienempi porukkaa määrää suunnan.

      • Anonyymi

        Kauhuskenaariona on tuo naapurin 'yksi mies'yksi ääni' -tilanne.


    • Anonyymi

      ÄärioikeistoKeskustan KorruptioLintiläSaarikko, julisti isosti "arvovalintoja" joista eläkeläisköyhyys korjaaminen, on vain kiinni. Näillä sanoilla eläkeläisköyhille, saivat vielä viime eduskuntavaaleissa, niukin naukin ääniä:

      "Useita satoja euroja ja siitä eteen päin lisää, koko ajan korottaen"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641670/aarioikeistokeskustan-korruptiokulmuni-valehteli-elakelaiskoyhille-torkeasti

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17515592/1-500ekk-minimielakkeet-ovat-talousosaamista-aidoissa-demokratioissa

      Rahasta eivät luvatut 1 250€/kk vähimmäis-oikeusturvan minimieläkkeet, ole kiinni, vaan arvovalinnoista ja tahtotilasta hallituksessa.

      • Anonyymi

        Meillä on työeläkejärjestelmä ja kansaneläke Miksi pitää maksaaeläkettä jos ei tee työtäkään vaan elää sosiaalituella jatkaa vain sillä hautaan asti


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eläkkeet nousi 6.8 % Tarkoitan työeläkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeet nousi 6.8 % Tarkoitan työeläkkeet.

        Inflaatio varmaan jo yli 10 % syö kaikki korotukset.


    • Anonyymi

      Joo ei tarvi enää äänestää ,hallitus pykätään nykyään kellä puoluella on voittaja puolueen nuoleminen niin pääse hallitukseen .

      • Anonyymi

        Marinhan nuoleskeli jo Orpoa. Näytettiin uutisissa, kun kokkareitten kannatus oli etumatkalla. Hyi vittuu sitä lipevää ilmettä mariinilta, kun on tottunut näkemään kylmä, vihaa tihkuvat silmät muuten. Se on varmaan antanutkin Orpolle jo. Psykopaattihan tekee vaikka mitä, että saa haluamansa läpi. Minä, ei uskovsingn rukoilen joka päivä yhtä asiaa vain yhtä. Toivon, että se toteutuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on oma valinta millaiset eläkkeet on ansainnut. Ihan tavallisilla opinnoilla ja duuneilla näkyy kertyneen nyt jo lähemmäs 5 donaa/kk ja vielä on joitain vuosia jäljellä kerryttää. Ei ihan skeida ottaen huomioon että minun ikäluokalla kertymä alkoi vasta 23v:na.

    • Anonyymi

      Luuletteko te idiootit että äänestämällä voi muka vaikuttaa? 😂

      • Anonyymi

        Mulla oli Sellanen luulo, nyt on tieto, ei voi.


    • Anonyymi

      Suomessa valta on markkinadiktatuurilla. Demokratia on jo ajat sitten ajautunut haaksirikkoon. Suomi-laivan pohja hajalla ja sisälle tulvii vettä. Mayday. Mayday.🖕

    • Anonyymi

      Eli kannatat nykyistä joka johtaa tähän.
      Kun uusiseelantilaisen vauvan sydänleikkausta odotettiin kipeästi, mutta vanhemmat pyrkivät estämään rokotetun veren käytön leikkauksessa, tuomari tuomitsi heidät ja otti vauvan heiltä pois.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16962985/ennenaikaisesti-koyhyyteen-tapetut-orjuuselakelaiset---sanokaa-heidan-nimensa

      Ei auta uhkailu, pelottelu, eikä kiristäminen. Lapsiperheillä on Suomessa, kuitenkin jonkinlainen oikeusturva, veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-orjuuttamis-pilkka-almueläkeläisillä, ei minkäänlaisia.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17656192/67ekk-ei-ole-mikaan-korotus-paivitys-kompensointi-koyhyyselakkeisiin#comment-117802245

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17598920/elakekoyhyys-hatatila-ei-poistu-vale-elakekorotuksien-valheellisia-prosenttilukuja-esittelemalla

      Hallitus käänsi selkänsä eläkeläisköyhyys-hätätilan uhreille, heti kun vaaliäänet eduskuntavaaleissa, oli otettu. Siksi emme äänestäneet, enää kuntavaaleissa, emmekä tule enää äänestämään eduskuntavaaleissa, ilman luvattujen entisen köyhyysrajan 1 250€ vähimmäisoikeusturva-itsemääräämiseläkkeiden toteuttamista. Tästä pidämme kiinni, ei auta uhkailu, kiristäminen, eikä pelottelu.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17661448/1-250ekk-itsemaaraamisoikeus-elakkeet-veroparatiisi-sote-orjuutetuille

      Sellaista impulssia ei tule, että enää äänestäisimme, ilman luvattuja, täysin välttämättömiä ja enemmän kuin tarpeellisia, 1 250€/kk MINIMIELÄKKEITÄ.

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: Ruotsi, Saksa, Norja, Tanska, Islanti

    • Anonyymi

      Kun korruptiopoliitikolle kerjätään sääliä sairauksilla, kääntäkää selkänne, lopettakaa äänestäminen. Eläkeläisköyhät kieltäytyivät äänestämästä, jo kuntavaaleissa, kun hallitus käänsi selkänsä, eikä toteuttanut 1 250€/kk MINIMIELÄKE-lupauksiaan. Ihan turha on luulla, että enää eduskuntavaaleissa, kun lupauksia ei edelleenkään ole toteutettu, muuttamaan mieltämme, vaikka kuinka mainostaisivat, kiristäisivät, uhkailisivat ja pelottelisivat. Äänestäminen on jo hengenvaarallista.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17661448/1-250ekk-itsemaaraamisoikeus-elakkeet-veroparatiisi-sote-orjuutetuille

    • Anonyymi

      Unkari Arkadianmäellä, entistäkin kovempi, äärioikeistoekstremistinen poliisi-militaristivaltio, suojelemassa äärioikeistoekstremisti-pörssijengirikollisia.

      https://www.dw.com/en/is-a-far-right-coup-possible-in-germany/a-64041643

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17662783/eduskunnan-porssijengirikollisuus-kayttaa-katu-vakivaltajoukkoja

      Rasismikortilla tuovat käytännön väkivaltajoukkoja, pelottelemaan, uhkailemaan ja kiristämään kansalaisia, äänestämään korruptio-yksipuoluejärjestelmän vaaleissa. Eläkeläisköyhien julma veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttaminen, on viimeinen pisara, kun aitoa oikeusturvaa ei ole, suurista lupauksista huolimatta, tullut.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17612987/vale-elakekorotukset-sinetoivat-hallituksen-kohtalon

      Emme äänestäneet enää kuntavaaleissa, varoituksena hallituksen puolueille, varoitukset eivät hetkauttaneet, sama oikeusturvattomiksi ilman aitoja ihmis-kansalais-potilaiden-itsemääräämisoikeuksia, pahoinpiteleminen jatkuu, joten emme äänestä myöskään eduskunta-korruptiovaaleissa.

    • Anonyymi

      Arkadianmäelle valitaan 190 tolloa ja sitten ne noin 10 joiden kautta markkinavoimat (= suuryritysten pomot ja CIA) dominoivat Suomea.

      Ei hyvältä näytä. Katastrofia kohti tässä mennään.

    • Näinhän se ikävä kyllä näyttää olevan minunkin osaltani. Toivottavasti löytyisi edes yksi puolue, ihan mikä vaan, joka kertoisi uskottavsti ajavansa suomalaisten etua eikä esim. ukrainalaisten. Se saisi heti minun ääneni. Tällä hetkellä sellaista ei näy olevan eli siis nukkuvien puolue odottaa, koska en suostu äänestämään muiden kuin suomalaisten etua ajavaa ehdokasta.
      Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että sini-keltaisilla laseilla katsovat lähettävät omia rahojaan Ukrainaan, mutta verorahat on tarkoitettu käytettäväksi suomalaisten eduksi.


    • Anonyymi

      "Jussuf Hullu-aho ja Heidi Hautala virallistamassa parisuhteensa" uutisoi Völkisher Beobachter.

    • Anonyymi

      Jos asiat sais äänestämällä kuntoon, niin ne olis jo kunnossa.

      • Anonyymi

        Ja vituiksi meni kun jotain demokratia kä


    • Anonyymi

      Äänestät minua tai tulee nyrkkiä senkin rotta !

    • Anonyymi

      VKK on ainut vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Ei pysty vaikuttamaan. Liian jyrkkä.


    • Anonyymi

      Äärioikeistohörhöjä ei kukaan äänestä. Se on onneksi varma asia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama lupaus pitää myös täällä.

    • Anonyymi

      VKK, Kristallipuolue

    • Anonyymi

      "Uusia" Äärioikeiston pörssijengirikollisten uusfasistipuolueita, ei kukaan täysijärkinen ikinä äänestäisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pahinta oman kansamme, haavoittuvimpien kannalta, on eläkeläisköyhyydestä totaalinen uutispimento ek-medioissa, se tappaa talossa ja puutarhassa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16962985/ennenaikaisesti-koyhyyteen-tapetut-orjuuselakelaiset---sanokaa-heidan-nimensa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17646666/li-andersson-on-rkplainen-aarioikeistoekstremisti-siita-ei-ole-epailystakaan

      "Yhdenkään eläkeläisen, ei pitäisi joutua tulemaan, alle 1 250€/kk toimeen" - julisti korruptioLi. Eipä ole eläkepäivityksiin, tälle vuosisadalle, edes entisen köyhyysrajan
      1 250€/kk MINIMIELÄKKEIDEN toteuttaminen, onnistunut ÄärioikeistoVasemmistolle, edes hallituksessa, jonka kaikki puolueet, tuon summan eläkeläis-veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-orjuutetuille lupasivat, joten äänestäminen on jo loppunut.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17650524/loytyyko-hallitukselta-selkarankaa-1-250ekk-minimielake-lupausten-lunastamiseen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka kukaan ei äänestäisi, niin silti voittajaksi äänestetään EU-rintaman orjapuolue. Suomalaisia puolueita ei enää sallita, koska EU katsoo sen epäsopivaksi kilpailuksi.

    • Anonyymi

      Itse en ole koskaan äänestänyt vaikka ikää yli 50. Äänestämällä ei auta mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      VAIKUTTAMISTA EI SAA LOPETTAA!

      Jos ei löydy mieluista puoluetta - voi aina itse perustaa oman puolueen ja ryhtyä ehdolle Eduskuntaan.
      Yrittänyttä ei laiteta!

      Suomen eliitti luottaa, siihen että köyhät ja syrjäytetyt eivät käy äänestämässä, joten heidän valtansa jatkuu,

      Ilkka Taipale totesi radiossa, että Eduskunta on täysin erinälöinen kun köyhätkin lähtevät äänestämään

    • Anonyymi

      Suomessa ei kymmeniin vuosiin, ole voinut äänestämällä "vaikuttaa", on niin isosti korruptoitu pörssirikollisjengien YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ eduskunnassa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17629245/yksityistetty-veroparatiisi-thl--aarioikeistosdpn-korruptiokiuru-terveysuhkia

      Joka tuota ei älyä, ei älyä paljon muutakaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17587904/muut-kansat-aanestavat-suomen-sotarikosliittoon-liittamisesta-suomen-kansa-ei-saa-aanestaa#comment-116779004

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17470104/ex-aarioikeistohallitus-oli-laiton-usan-sotarikosliitto-hanke-on-laiton#comment-114962517

      Kansanvaltaa, aitoa demokratiaa, oikeusvaltiota, kansalaisoikeuksineen, ei Suomessa enää ole. Äänestäminen on jo itsetuhoista ja hengenvaarallista, joten on itsepuolustusta kieltäytyä, äänestämällä pönkittämässä, pörssirikollisten ahneutta ja häikäilemättömyyttä, jo oman kansamme murhaamista.

    • Anonyymi

      Ja tämä piti tulla palstalle julistamaan. Eiköhän se ole aika samantekevää äänestätkö vai et.

    • Suomi on jossain asiassa lähestulkoon yksimielinen, eli siinä, että ainakaan Venäjän imperiumin alamaisvaltioksi ei haluta. Siihen se yksimielisyys sitten loppuukin. EU-imperiumin alusmaaksi joutumista eivät oikein muut puolueet vastusta kuin PS. Liberaalit puolueet kokoomuksesta vasemmistoliittoon ovat valmiita hyväksymään EU:n ylivallan Suomen sisäisten asioiden hoidossakin. Nyt kun vielä Suomi on jotenkin itsenäinen niin Suomen sisäisistäkään asioista ei tunnu yksimielisyyttä löytyvän edes hallituspuolueiden kesken. Jos Suomi saadaan sulautettua EU:n imperiumiin niin varmaan hallinnon tasolla sitten ollaan yksimielisiä kun erimielisiä ei paikallishallintoon päästetä ja aidosta demokratiasta on tehty loppu. Kansan keskuudessa sen sijaan eripura jatkuu ja kapinahenki kytee, se on varmaa. Jos Suomi säilyy itsenäisenä demokraattisena valtiona niin ei kansan tarvisekaan olla ihan kaikista asioista samaa mieltä. Demokratian avulla ristiriitoja voidaan ratkoa ja säännellä, sitä vartenhan demokratia nimenomaan on.

      • Vapauden liitto ja vkk ajaa Eu eroa..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä on demokratiaa ostettu velkarahalla, Siitä taitaa tulla loppu. Mikä demokratia sitten tulee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Loputtomia miljarditukia ökyrikkaille pörssirikollisille, yritys-maatalous-korona-kulttuuri-sähkö-jne vuotaa Suomen kansan varoja verokeitaisiin. Kansa näkee nälkää oikeusturvattomina, Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuutettuina, ilman aitoja ihmis-kansalais-potilaiden-itsemääräämisoikeuksia. Suomiko demokratia ja oikeusvaltio, ei ole ollut enää vuosikymmeniin, äänestämisen lopettamien viimeinen ihmisoikeus.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17657295/aarioikeistosdpn-korruptiosanna-mielistelee-sovinistisia-veroparatiisihoveja

    • Anonyymi

      Äänestämällä voi vain hävitä lisää.

    • Anonyymi

      Hursti jakaa tuollaisille hernekeittoa Hakaniemen torilla.

    • Anonyymi

      Poliittinen tyhmyys on kukassaan.

      Juuri äänestäminen on tavallisen kansalaisen tärkein vaikutusmahdollisuus.

      Vain idiootit eivät sitä tajua.

      Kokoontumisajo näkyy olevan käynnissä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1918 on tulossa takaisin kenties jo tällä vuosikymmenellä kun köyhyys kasvaa kohisten.

    • Anonyymi

      Saksassa köyhiltä löytyi selkärankaa, lopettivat äänestämisen ja nyt on sitten
      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET sielläkin, kuten Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa, Islannissa.

      https://www.dw.com/en/german-election-poor-people-dont-vote/a-58967380

      Nuortenkin kannattaa vaatia, luvattuja 1 250€ ARVOVALINTOJA hallitukselta, ehtivät kyllä halutessaan, ne lupauksensa toteuttamaan, sillä ovat nuorillekin se tuleva ainut eläke, mitä koskaan voivat saada.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17577883/eu-tukipaketit-mm--italialle-aarioikeisto-opposition-valevastustamalla-hyvaksyttyja

    • Anonyymi

      Sitten pysyt hiljaa, etkä valita mistään poliittisista päätöksistä.
      Kelan tilisi tulee putoamaan jos Kokkelit tai Persut pääsee hallitukseen ja siitä on sitten turha inistä.

      • Anonyymi

        Eikö persujen pitänyt olla kansan asialla, joten miksi alentaisivat muutenkin pieniä sosiaalitukia? Taidat olla valehteleva vasuri?


      • Anonyymi

        Olet selvästi äärioikeistolainen joten persut ei ole sinun puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi äärioikeistolainen joten persut ei ole sinun puolue.

        SDP ja VIHREÄT toimivat nykyään KOKOOMUKSEN kanssa. Tekevät asioita, jotka nostavat tavis.kansalaisten peruselämisen maksuja.

        PS on ainoa aito Suomen puolue, niinkuin puolueen nimikin sen kertoo. PS on perussuomalaisen eli tavissuomalaisen asialla.


        Muilla puolueilla on omat eturyhmänsä. Hallituspuolueilla muu maailma, vähemmistöt, Kokoomuksella osin samat, sen lisäksi rikkaat ja isot yritykset, KD:llä lähinnä kristilliset, KESKUSTALLA esim. Saarikolla muu maailma, vähemmistöt, pitäisi olla maakunnat, maanviljelijät, mutta kovasti heiluu muualla. Liikenyt: kansan asialla, mutta on perinteinen kokoomus ajattelutavoissaan


    • Anonyymi

      Suomi on vasemmistodiktatuuri.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pressut on hyvä vaihtoehto ja on ihan varmasti kaikissa päätöksissä Suomen kansan puolella. SDP pettää aina ja kaikessa ja vie meidän köyhille tarkoitettuja rahoja muille maille vierahille.

    • Anonyymi

      Entä jos äänettä jättämisesi kiikun verran auttaa vihreää, ->teolisuutta alas.
      Entä jos se auttaa vasemmistoa->lisää pakko koulua
      entä jos sdp-> ammatiliitot pienentää ammatilaisten määrää isompien rahojen toivossa, hoitaja pula pahenee

      Vaikka ei pahimmat puolueet pääsis niskan päälle äänestämisestä jättämisestäs niin kumminkin
      entä jos vale persuja mainos-toimistosta-> En tiedä.. paskoi tekoälyfoorumeita
      entä jos hyväveli osaa keskustasta

      En voi sanoa kokoomuksesta mitään, koska olen syntyjäni niin vasemmalla että en voi äänestää kokoomusta tai kannattaa, korkeintaan mennä ohi anarkismiin.

    • Anonyymi

      katotaa ny ensin

    • Anonyymi

      Äänestän jaloillani, fixit 'n' goodbye.

    • Anonyymi

      Vanha sanonta, jos et äänestä niin menetät valitusoikeuden!
      Jotenka sitten turvat tukkoon,,,

    • Anonyymi

      Minä äänestän ensi vaaleissakin Kokoomusta, ei ole realistista vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        En ole samaa mieltä mutta säilytät "valittamisoikeuden", onneksi olkoon!

        Pahimmat kitisijät on niitä jotka ei äänestä!!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taidat ollaniljakas valehtelia, Minäkin jotain tiedän.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo minä taas lopetin äänestämisen 2015 vika kerta.

      Kaikissa melkein äänestänyt vuodesta 1982 , jolloin Manua - ja se on todella kaduttanut sekin, Koivisto oli huono pressa.

      PS on pettymys.

    • Anonyymi

      Aina kannattaa äänestää!
      Koska joka tapauksessa eduskunta kootaan juuri niistä äänestetyistä ja sen myötä myös hallitus.

      • Anonyymi

        Juuri niin ihan jetsulleen. Jos ei vaivaudu edes yrittämään vaikuttaa yhteiskuntamme toimivuuteen itse haluamallaan tavalla, niin sitten ei ole varaa olla lärvi selällään haukkumassa toisten tekemisiä.


    • Anonyymi

      yritetty on koko vtun ikä. samaa paskaa. äänestäkää te ja miettikää miten tätä paskamaata saisi vielä paskemmaksi elää. mulle riitti. missä on lähin puukirkko kun täälläpäin yllöttäen kaikki kirkot kiveä. miksiköhän

    • Anonyymi

      Provoilu ei auta, äänestämisen lopettamiseen on järkevät, perustellut syyt, ei mikään kirkonpoltto.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joo kyllä näin, minä suosittelen persuna muille persuille vaalien boikotoimista, se on paras ratkaisu tässä tilanteessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äänestysprosentti kun saadaan riittävän alas, loppuu korruptiopoliitikko-pörssirikollisten "päätöksiltä" lainvoima.

      Haagin Tuomioistuimeen ne kuuluvat.

      • Anonyymi

        Pelkkää haaveunta😆


    • Anonyymi

      Sama juttu sama syy kuin alottajalla ,Usko menny ,enkä olisi koskaan uskonut että näin tulen toteamaan. Vaikuttamisen mahdollisuus äänestämisen kautta on mennyttä, sama peli jatkuu kaudesta toisen oli vallassa kuka tahansa.. Köyhät kyykkyyn ,työväestö polvilleen ja tuet /rahat rikkaille

    • Anonyymi

      Sinun valinta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viisaasti ei voi äänestää, kun YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ, syvä korruptio eduskunnassa. Korruptiovaalien alla, esittävät muka provojaan erimielisyydestä, joita ei todellisuudessa ole. Kaikki pörssirikollismafioitten hankkeet, Italian EU-tukipaketteineen, menevät heittämällä lävitse. Uusfasistinen yhteiskunta jo hengenvaarallinen, tavallisille kansalaisille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      PetosKokPersVihrRkpKeSdpjnen KorruptioHaavisto, käy keposeksi, kun isot itämaat, pistävät jarrut pohjaan, muutenkin kansanvallan, perustuslain, eli Suomen lakien vastaisen, laittoman ex-äärioikeistohallituksen, tekemän sotarikosliitto-hankkeen suhteen.

      https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ll6yAQ/finlands-utrikesminister-pekka-haavisto-om-natoansokan

      Kansainvälisen oikeuden pitäisi muutenkin, jo käsitellä Suomen tilannetta, eduskunnan korruptiota, pörssirikollisuutta, kansalaisten köyhyyteen ym tappamisia.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17662783/eduskunnan-porssijengirikollisuus-kayttaa-katu-vakivaltajoukkoja#comment-118082624

    • Näinhän se on, että suurimpien puolueiden välillä ei ole mitään todellista eroa. Kaikki ne keskittyvät muiden (maiden) tukemiseen ja suomalaisille jää vain maksajan osa.

      http://www.astettaparemmas.eu/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ääänestä Ano Turtiaista tai Juho Lyytikäistä niin tulee vähän erillaisia näkemyksiä asioihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On silkkaa valehtelua, että mitään korotuksia, olisi täysin riittämättömiin, Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamis-pilkka-almuihin tehty. Joka niin väittää, on korruptiopoliitikko-pörssirikollisten mainostaja.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689629/naispoliitikot-sutenooreina-elakelaiskoyhyyden-toteuttajina#comment-118409112

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641670/aarioikeistokeskustan-korruptiokulmuni-valehteli-elakelaiskoyhille-torkeasti

      Pelkästään apteekkien pääsymaksut, omiin reseptilääkkeisiin, nielevät ne vale-korotukset, ym perustuslain vastaiset pakkomaksut, kuten pakolliset tietokoneet, puhelimet, kohonneet vuokrat, jyrkästi nostetut elinkustannukset, eikä nykyinen hallitus, ole kompensoinut, laittoman ex-äärioikeistohallituksen, kipeitä leikkauksia, puuttuvasta oikeusturvasta eläkeläisköyhille.

    • Anonyymi

      Kamalaa, kun aloittaja ei pysty meillä äänestämään Yhtenäistä Venäjää.

    • Anonyymi

      Mitä kamalaa siinä on, emme ole AutokratiaUsan emmekä AutokratiaVenäjän kansalaisia, vaan Suomen kansalaisia.

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ eduskunnassa, niin syvässä korruptiossa ja pörssirikollisuudessa, ettei sakeampaa touhua voisi olla. Täytyy olla itsetuhoinen ja haluta toisille ihmisille pahaa, jos enää äänestää. Meidän äänestämisemme on loppunut, luvattuja 1 250€/kk minimieläkkeitä ei ole näkynyt.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699340/aarioikeistovihreat-ja-aarioikeistokokpersut-kaytannossa-samaa-puoluetta

    • Anonyymi

      Pistetään korruptiopoliitikko-pörssirikollisille luut kurkkuun, lopetetaan äänestäminen. Sielläpähän katselevat toisiaan vaali-iltana, että missä äänestäjät ?

      https://ls24.fi/artikkelit/saako-elakelaiskoyhyys-jatkua

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17657295/aarioikeistosdpn-korruptiosanna-mielistelee-sovinistisia-veroparatiisihoveja#comment-118409048

      Vietetään omat vaalivalvojaiset, joissa jännitetään, että kuinka alas äänestysprosentti, pystytään yhteisvoimin saamaan, kun sille asialle isoista ja vakavista syistä ryhdymme.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikähän yhteisö puuttuis?

      Voihan olla jos ihmiset ei äänestä , samoilla jatketaan?

    • Anonyymi

      Kansainvälinen yhteisö, korkein kansainvälinen oikeus, joka valvoo ihmisoikeuksien toteutumista, kansanvallan, eli aidon oikeusvaltion ja aidon demokratian toteutumisia, sen tehtävä on puuttua, kun Suomen kansalla ei mainittuja oikeuksia, enää ole.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699885/aarioikeistosdpn-korruptiosannalla-on-porssirikollismafioitten-jauhot-ja-sanat-suussa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699873/emme-me-mistaan-quotvappusatasestaquot-olisi-aanestaneetkaan-1-250ekk-luvattiin

      Tuo 1 250€/kk on ehdoton alaraja, minkäänlaiselle oikeusturvalle Suomessa, vanhuksille, vammaisille ja pitkäaikaissairaille, ja jos nykyinen hallitus, ei loppurypistyksenään, tuota toteuta, on selvä asia, ettemme tule palkitsemaan kansanmurhasta korruptiovaali-äänillä, eduskunnan yksipuoluejärjestelmän yhtäkään korruptiopuoluetta.

    • Anonyymi

      Tekstiviestimuistutus korruptiovaali äänestämisestä kieltäytymisestä, olisi paikallaan.

      On ilmeisesti ollut tehokas tapa korruptiopoliitikko-pörssirikollisille, houkutella nuoria äänestämään. Nuorten naruttaminen tekstiviesti-äänestyttämismuistutuksella, törkeää ja varmasti lakien vastaista, jos tarkkaan mietitään. Impulssien antamisella korruptiovaaleihin, pörssirikollisia äänestämään houkuttelemista, inhottavaa.

    • Anonyymi

      Vappusatanen sähköauton lataajille oli jo liikaa. Jätän vaalit väliin.

    • Anonyymi

      Autoilla ja liikennemerkeillä vedättäminen, on tyypillistä AutokratiaUsan / pörssirikollismafioitten tematiikkaa, siihen ansaan ei yksikään Suomen kansalainen mene.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699873/emme-me-mistaan-quotvappusatasestaquot-olisi-aanestaneetkaan-1-250ekk-luvattiin

      Mistään "vappusatasesta" eivät Suomen köyhyyseläkeläis miljoona ihmistä, olisi enää viime eduskuntavaaleissakaan äänestänyt, kyllä se oli tuo 1 250€/kk täysin välttämätön ja todella tarpeellinen 1 250€/kk MINIMIELÄKE-oikeusturva, joka meille selkein sanoin luvattiin. Alle tuon, emme tule enää äänestämään, mikä ei tarkoita ääniä äärioikeiston uusfasisti-oppositioporvareille.

    • Anonyymi

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ äänestäminen, on kuin kantaisi säkillä valoa pimeään tupaan, hölmöläisten hommaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17657295/aarioikeistosdpn-korruptiosanna-mielistelee-sovinistisia-veroparatiisihoveja#comment-118409048

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17644085/vale-tasa-arvolaki-on-kovempi-aarioikeistoekstremistinen-poliisi-militaristivaltio

      Mitään eroa ei puolueitten välillä, eduskunnan pörssirikollismafioitten korruptiopuolueitten välillä ole.

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: Norja, Ruotsi, Saksa, Tanska, Islanti

      n. 700€/kk Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamis-pilkka-almu Suomi ja Romania

      Äänestämisen Lopettaminen On Mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä äänestät, asiat on jo päätetty.
      Jään kotiin, säästän bensassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ahneita pörssirikollisia ovat ihan kaikki, korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, ei ääniä enää.

    • Anonyymi

      Pelkkään kovaan ek-mediamainontaan, sumutukseen, uhkailemiseen, kiristämiseen, ym vale-uutisiin perustuvaan, kansalaisten manipulointiin, perustuva järjestelmä, yksipuoluejärjestelmä eduskunnassa, onkin jo aika lakkauttaa ja vaatia aitoa kansanvaltaa, aitoa oikeusvaltiota, kansalaisioikeuksia, oikeusturvaa, alkaen
      Pohjoismaiden ja EU-demokratioiden jo toteuttamista 1 500€/kk MINIMIELÄKKEISTÄ.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17703319/yksipuoluejarjestelman-korruptiopoliitikot-pelkaavat-aanestysprosentin-laskua

    • Anonyymi

      Kannattaa sitten äänestää jotain pienpuoluetta.
      Esim. Kristallipuoluetta, Suomen työväenpuoluetta, sinimustaa liikettä, Liike Nyt, tms.

    • Anonyymi

      no ei todellakaan kannata.

    • Anonyymi

      Kaikki eduskunnan yksipuoluejärjestelmän ja sen liepeillä olevat korruptiopuolueet, ovat äärioikeistoekstremistisiä, kansalaisia eriarvoistavaan vihaan, olemassaolonsa perustavia.

      https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009328157.html

      "Puolivahingossa" aseitaan ek-medioissa esittelevät militaristipoliisit, kuuluvat ÄärioikeistoIsraeliin ja Iraniin, mutta ovatkin todellisuutta, Suomen eduskunnan yksipuoluejärjestelmän, pörssirikollismafioitten valtionhallinnossa. Niillekö muka pitäisi vielä äänensä, eli oikeutensa luovuttaa, kun vastineeksi saa vain pahenevaa köyhyyttä ja oikeusturvattomuutta - ei enää kiitos.

    • Anonyymi

      Aina kannattaa äänestää, minäkin laitan taas äänestyslippuni kirkkoveneeseen ainakin kolme airoparia lisää.
      T. Aktiivinen äänestäjä.

    • Anonyymi

      Sen korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, hyödyntävät äänestysprosenttina laskemisena, joten luovutat siis äänesi kirkkoveneellä pörssirikollisille - ei kannattaisi, kun voi kiertää äänestyspaikan mahdollismman kaukaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mitä kovempi äärioikeistolainen, militaristi-poliisivaltio, sitä turvattomampi ja eriarvoistetumpi, se on tavallisille kansalaisille. Eduskunnan yksipuoluejärjestelmän, korruptiopoliitikko-pörssirikollisten, tavoitteet ovat pörssimonopolien ja niiden ökyrikkaiden keinottelijoiden, voittojen maksimoinneissa verokeitaisiin, aidon oikeusvaltion ja demokratian kustannuksella.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17168811/elakelaiskoyhyys-on-koko-koyhyysongelman-ydinta--ikarasismia-nais-vammais-sairausvihaa

    • Anonyymi

      Kokoomusmafian pahuuden valta hallitsee kaikkea valtapolitiikkaa. Mafia omistaa mediat ja poliisijohto on yksi mafian osa. Yksikään poliitikko, joka ei alistu mafian käskyläiseksi, ei voi toimia Suomessa, koska mediat ja poliisi huolehtivat, että niskuroijien ura tuhotaan ja tulee lähtö politiikasta erittäin häpäistynä ihmisenä.

    • Anonyymi

      Täsmälleen noin. Eduskunnan yksipuoluejärjestelmään, ei ole pääsyä, eri mieltä, äärioikeiston pörssirikollismafioitten kanssa olevilla.

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17657295/aarioikeistosdpn-korruptiosanna-mielistelee-sovinistisia-veroparatiisihoveja#comment-118409048

      Edes tuota lupaamaansa, entisen köyhyysrajan vähimmäis-oikeusturvaa, eivät ole Suomen eläkeläisväestölle, halunneet toteuttaa. Rahaa riittää kyllä miljardeja miljardien perään, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollismafioille, muttei ikäihmisille, vammaisille ja pitkäaikaissairaille, edes jonkinmoista oikeusturvaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16820232/quotjulkiset-organisaatiotquot-yksityistetty-demokratian-tunnusmerkit-haivytetty-suomessa

    • Anonyymi

      Parasta vaihtoehtoa, eli äänestämisen lopettamista, ei mainosteta ek-medioissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomen kansa pystyy estämään, niin autokratiausan sotarikosliitto-hävittäjä-tuhohankkeet, kuin puolustamaan oikeuksiaan, lopettamalla äänestämisen korruptioeduskunnan yksipuoluejärjestelmän korruptiovaaleissa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17655173/ek-medialemmikki-aarioikeistovihreiden-korruptioohisalo-lakkautti-elakekoyhyystutkimuksen#comment-118463438

      https://vastavalkea.fi/2021/01/08/havittajista-uusi-valtiontalouden-painajainen/

      Äänestämisestä Kieltäytyminen On viisainta, mitä Suomen kansa nykytilanteessa, voi tehdä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699930/aanestysprosentin-romahduttaminen-riittavan-alhaalle

    • Anonyymi

      Kysykää ihmiset itseltänne tosissanne, miten voi leikata lisää sellaisesta, mitä ei enää ole olemassakaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17714907/kaikki-ennen-julkinen--on-jo-yksityistetty-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17714882/hallituksen-elakekoyhilta-lisaa-leikkaajat-vaittavat-torjuvansa-leikkauksia#comment-118707825

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ on absurdi. Ihmisille kaupataan jo sellaista, mikä on täyttä utopiaa, jotain mitä ei ole edes olemassa. Sellaisen äänestämisen, on mielenvikaista. Netin fantasiamaailmoihin voi paeta ja sieltä löytää ties mitä, mutta kun on kyse kansalaisoikeuksista, joista pitäisi äänestää, ei ole varaa leikkiä, kyse on ihmishengistä, konkreettisesti.

    • Anonyymi

      On toki ihmisiä, jotka haluavat uskoa valheisiin ja sumutuksiin, elää mielikuvitusmaailmoissa, osa siksi, että tietävät, ettei mitään pakoa todellisuudesta, ole enää olemassakaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17714907/kaikki-ennen-julkinen--on-jo-yksityistetty-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699930/aanestysprosentin-romahduttaminen-riittavan-alhaalle

      On silti sanottava, että kansalaisten kannattaisi edes kerran kokeilla, mikä vaikutus äänestämisestä kieltäytymisellä, olisi nykyiseen korruptiopoliitikko-pörssirikollismafioitten yksipuoluejärjestelmään, vaikka Haagin Tuomioistuin lienee tehokkain ja nopein keino, pysäyttää käynnissä oleva Suomen kansan ja valtion tuhoaminen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17714882/hallituksen-elakekoyhilta-lisaa-leikkaajat-vaittavat-torjuvansa-leikkauksia#comment-118707825

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etkä sitten saa arvostella vaalien jälkeistä politiikkaa, kun et ole äänestänyt.

    • Anonyymi

      Yksikään nykyisen eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN puolueista, EI ole Suomen kansalaisten puolella, vaan ulkomaisten, monikansallisten, pörssirikollismafioitten, AutokratiaUsan kansalaisiksi kansalaisuuden vaihtaneiden, PetosKok-juristi-insinööri-sota-sotebisnes-pörssirikollismafioitten.

      https://vastavalkea.fi/2021/01/08/havittajista-uusi-valtiontalouden-painajainen/

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17470104/ex-aarioikeistohallitus-oli-laiton-usan-sotarikosliitto-hanke-on-laiton#comment-114962517

      Ex-äärioikeistohallitusta ei yksikään Suomen kansalainen, ollut missään demokraattisissa vaaleissa, koskaan äänestänyt, silti sen nykyisenkin hallituksen puolueet, jotka eivät ole 1 250€/kk täysin välttämättömiä MINIMIELÄKE-lupauksiaankaan toteuttaneet, hyväksyivät, eli laittomuuksia laittomuuksien perään, eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmässä.

      https://www.aljazeera.com/opinions/2023/1/17/the-biden-presidency-at-two-years-halfway-point-of-a-forever-war

      Suomen keskiluokkaa harhautetaan, vielä korruptiovaalien alla, mutta sen jälkeen, teillekin valkenee se todellisuus, mikä jo esim. ÄärioikeistoBritanniassa on nähtävissä, siellä mm. sairaanhoitajat, opettajat ym keskiluokka, osoittaa mieltään, yhdessä asunnottomien kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      30€/kk kalutun luun heittäminen, 550€/kk MIINUKSELLA köyhyysrajalta oleviin pieneläkkeisiin, on hädänalaisten ihmisten pilkkaamista, syvää halveksuntaa ja hyväksikäyttömistä Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPAN orjina.

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009349207.html

      ÄärioikeistoSdpn KorruptioKiurun ura ja pörssikeinottelu ihmiskaupalla veroparatiisi-sotessa, maksetaan Suomen eläkeläisköyhien ihmishengillä.

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: Norja, Ruotsi, Tanska, Islanti, Saksa

    • Anonyymi

      Voiko tämmöisinä vakavina aikoina hallitukseen edes päästää puoluetta, joka toimii EU:n vastaisissa ryhmittymissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EI tule EK-medioitten tuputtamaa, PetosKalmaKok-KorruptioOrpon pörssirikollishallitusta, sen verran tuoreita haavoja, ovat laittoman ex-äärioikeistohallituksen, kipeät leikkaukset kaikilta pieni- ja keskituloisilta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724121/sote-porssirikolliset-toimivat-korruptiopoliitikkojen-preppaajina

      Näillä näkymin EI tule mitään hallitusta, sekin tilanne on täysin mahdollinen, kun katsoo, miten nykyinenkin hallitus SOTII eläkeläisköyhiä vastaan, jatkaa köyhyyteen pahoinpitelyä, pettää lupauksensa 1 250€/kk MINIMIELÄKE-oikeusturvasta. Suomen haavoittuvimpia vanhuksia, vammaisia ja pitkäaikaissairaita, kohtaan kohdistuu silmitön vihaväkivalta, hallituksesta / eduskunnan korruptio-YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSTÄ, sitä viranomaisten pitäisi tutkia, IHMISKAUPPAA veroparatiisi-sotessa.

    • Anonyymi

      Äänestämisen Lopettaminen ON suuri helpotus.

    • Anonyymi

      Ja luulet, että jotakuta kiinnostaa päätöksesi.

    • Anonyymi

      Taitaa olla suuren enemmistön mielessä tuo päätös.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187966/alkaa-enaa-antako-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptiovaaleissa#comment-118442380

      Käytännössä on jo äänestyspakko, mutta, vielä, se ei ole virallista, joten nyt kannattaa käyttää se mahdollisuus, että voi kieltäytyä äänestämisestä ja siten vaatia, korjauksia Suomen erittäin huonoon ihmisoikeustilanteeseen, kansainvälisten tahojen väliintulolla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17721622/yksipuoluejarjestelma-eduskunnan-porssirikollisilla-ei-mitaan-eroa-puolueiden-valilla

    • Anonyymi

      Ihan käytännön neuvona, kiertäkää eläkeläisköyhät ne korruptiovaalien äänestyspaikat kaukaa, sellainen konkreettinen etäällä pysytteleminen, auttaa päätöksessä, ettei joudu painostukselle, lahjonnalle ym ostamiselle, houkuttelemiselle, sumuttamiselle, vaatimuksille, käskyttämisille, määräilemisille ym huiputukselle alttiiksi. Pitää oppia sanomaan: EI EN ÄÄNESTÄ ENNEN KUIN LUPAUKSET 1 250€/KK MINIMIELÄKKEISTÄ TOTEUTETAAN.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724599/700ekk-ei-ole-mikaan-elake-se-on-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa-koyhyyteen-pakottamalla

    • Anonyymi

      Yhden CaymanSaartenpresidentin KorruptioNiinistön aikana, Suomesta tehtiin Pohjolan Venezuela.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724121/sote-porssirikolliset-toimivat-korruptiopoliitikkojen-preppaajina

      Kansanmurha eläkeläisväestöllä käynnissä, ollut jo pidemmän aikaa.

      Ruotsalainen toimittaja-kirjailija, Darwin-sarjan tekijä Wahlstén, kauhisteli Australian aboriginaalien ennenaikaisia kuolemia, kymmenen vuotta muuta väestöä varhaisempia.

      Suomessa eläkeläisväestö tapetaan jo kolmekymmentä vuotta, muuta väestöä aiemmin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724599/700ekk-ei-ole-mikaan-elake-se-on-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa-koyhyyteen-pakottamalla

      Tutkijat: kuinka kauan vielä pitää odottaa, kuinka monta eläkeläistä murhataan korruptio-eduskunnan yksipuoluejärjestelmän toimesta, ennen kuin alatte toimimaan, viemään rikoskanteita, kansainväliseen oikeuteen ?

    • Anonyymi

      Jokainen ääni on tärkeä.
      Kannattaa ehdottomasti äänestää jotain pienpuoluetta.
      Ihan sama mitä niistä: SKP, SML, Liberaalit, Kristallipuolue, tms.

    • Anonyymi

      Aina on hyvä vaihtoehto äänestää JOTAIN VASTAAN

      Valitsee vastustettavan ja etsii mahdollisimman vastakkaista ajavan ehdokkaan.

    • Anonyymi

      Jätän 2023 vaalit väliin. Ilmapiiri liian myrkytetty.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17725393/kalmanvalkoinen-kansanmurha-meneillaan-yksipuoluejarjestelmassa

      Vastaava kansanmurha, kuin sisällissodan punaleirimurhat, meneillään Suomessa, Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamisena.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724599/700ekk-ei-ole-mikaan-elake-se-on-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa-koyhyyteen-pakottamalla

      Kukaan vastuusta ihmisyydestä tunteva, ei voi hyväksyä, eläkeläisväestön kansanmurhaamista 30 vuotta muuta väestöä aiemmin, köyhyyteen tappamista.

    • Anonyymi

      Ymmärrän aloittajaa. Äänestää ketä vaan niin köyhä Suomi tukee rikkaampia maita kuten Italiaa. Italiassa on niin paljon miljardöörejä jotka eivät maksa euroakaan veroja että pelkästään miljardöörejä verottamalla 10% tuloista vuodessa ne maksaisi vuodessa pois koko valtion velkansa.

    • Anonyymi

      Se on yhden totuuden politiikka, mikä on sama kuin vihreä ääriaate.

    • Anonyymi

      Uskon aloittajaa. Ja uskon myös että me pärjätään ja ratkotaan maan ongelmia ilmankin että haluat mihinkään vaikuttaa. Sen kun uit peesissä vaan ja valitat.

    • Anonyymi

      --------------------------------------------------------------
      Äänestämättä jättäminen on ääni valtapuolueille!
      --------------------------------------------------------------

    • Anonyymi

      Noinhan korruptiopoliitikot kaikkialla väittävät.

      Ihan viime vuosisadalta tuo väite, kun kaikki eduskunnan yksipuoluejärjestelmän korruptiopuolueet, ovat "valtapuolueita".

    • Anonyymi

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ eduskunnassa, joka tuota ei nä, ei näe paljon muutakaan.

    • Anonyymi

      Äänestämisestä kieltäytymistä helpottamaan:

      Laita vaalikirje silppuriin.

      Älä pidä henkilötodistuksia mukana, jos kuljet lähellekään äänestyspaikkoja.

      Aseta mobiilikännykkään äänestyttämis-tekstiviestikielto.

    • Anonyymi

      Meidän suku lopetti myös äänestämisen. Tämä maa rypee niin syvällä suossa ettei kannata äänestää. Haistakaa p.... koko valtiovalta.

    • Anonyymi

      Maa jossa nähdään nälkää ja rahat ei riitä asioiden hoitoon ei ansaitse yhtään puupäätä eduskuntaan. Hävetkää. Nälkä on joka päivä.

    • Anonyymi

      Korruptiopoliitikot esittelevät Kelan eläkelukuja- ja tilastoja, aivan kuin se nälkä siten katoaisi, ei katoa. Kyllä kaikissa muissa Pohjoismaissa ja EU-oikeusvaltioissa, on tarkkaan laskettu, että vanhuksille, vammaisille ja pitkäaikaissairaille 1 500€/kk on IHMISARVON ja OIKEUKSIEN minimieläke, täysin välttämättön summa/kk.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17726366/hyvia-keinoja-aanestyttamisvaatimusten-torjuntaan#comment-118879094

      Nuortenkin kannattaa tuota Pohjoismaiden ja EU-oikeusvaltioiden minimieläkettä vaatia, kun niistä silppu-pätkä-nälkäpalkkatöistä, ei mitään eläkkeitä kerry, olisi sentään jotain sairastumisten, väkivallan kohteeksi joutumisten, onnettomuuksien ja sen väistämättömän, eli ikääntymisen, jos hengissä jaksaa kitkutella avuksi.

    • Anonyymi

      Milloin saadaan takuueläke väliinputoajille ? Ensin tietenkin tutkitaan onko aiheellista. Nytkin satoja sairaita roikkuu te-toimen tilastoissa vaikka kuuluisivat sairaus tai muulle eläkkeelle. Ja muitakin ryhmiä on jotka kärsii. Olis yhteiskunnalle halvempaa kun kaikki korjattaisiin. Siksi emme äänestä enää ikinä.

    • Anonyymi

      Se nimitys "takuueläke", on valhe, se ei takaa muuta, kuin koko ajan pahenevaa köyhyyttä ja kurjistamista.

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: Norja, Tanska, Saksa, Ruotsi, Islanti

      Mitään eroa äärioikeiston PetosKokPersKrdRkpKeSdpjne:n väillä ei ole, samat eduskunnan yksipuoluejärjestelmän trollit, muka riitelemässä palstalla keskenään, YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ ovat.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699873/emme-me-mistaan-quotvappusatasestaquot-olisi-aanestaneetkaan-1-250ekk-luvattiin

      Eläkeläisten pysyttävä tiukkoina, ei pidä luovuttaa ääniään, jos lupauksia
      1 250€/kk täysin välttämättömästä minimieläke-oikeusturvasta, ei pian ala näkymään. Nuortenkin kannattaa vaatia minimieläkkeitä, turvaksi itselleen, kun eläkkeitä ei pätkä-silppu-ilmais-nälkäpalkoista kerry. 1 250€/kk MINIMIELÄKKEET luvattiin nykyisellä ja 1 500€/kk tultava sitten seuraavalla hallituskaudella, jota ei siis tule, ilman tuota 1 250€/kk.

    • Anonyymi
    • Perussuomalaisten kilpailijat ovat harjoittaneet ahkerasti väsytystaistelijaa, jotta äänestäjät kokisivat, ettei Perussuomalaisten äänestäminen johda toivottuun. Heistä tulee nukkuvia tai sitten äänestävät jotain toista puoluetta.

      Näin me äänestäjät tarjoamme voittoa sellaisille puolueille, joille yhteiskuntamme hyvinvointi ei ole prioriteetti, vaan EU:n hyvinvointi, hinnalla millä hyvänsä. Ja sitä seuraa armotonta populismia ja ennakkoon häpäisyä, jolla pyritään vaientamaan kritiikki. Älä äänestä Perussuomalaisia, jos haluat jatkoa yhteiskunnan elinolosuhteiden heikentämiselle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama juttu.
      Vaan mikä puolue minusta huolimatta voittaa ei elämä tästä muuksi muutu

    • Anonyymi

      Turhaa on äänestää.
      Käskyt tulee eu.n ytimestä.
      On se ja sama, mikä hallitus pohja on.
      Eu.n komissio päättää suomen ulko- ja sisäpolitiikan.
      Hallitus on vain ja ainoastaan kumileimasin.
      Käyn toki " äänestämässä ". Ennakkoon.
      Lappuun tulee joko tämä merkki ?, tai sitten se on tyhjä.
      Olen silloin täyttänyt velvollisuuteni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin kirjoittaa äkiköngäs persutolloille.

    • Anonyymi

      näin 50 vuoden ikäisenä en ikinä ole äänestänyt ketään, miksi äänestäisin näitä huijareita jotka lupaavat mutta kun pitäisi tehdä jotain niin valehtelevat. ei kiitos edelleenkään.

    • Anonyymi

      sama täällä! en ikinä ole antanut ääntä kenellekkään enkä tule ikinä antamaankaan. miksi hyödyttää huijareita josta saa itse kärsiä!

      • Anonyymi

        hyvin olet tehnyt ja jatka samaanmalliin.


    • Anonyymi

      EK-medioissa kovaa PetosKokPersRkpjne suoramainontaa, kuten myös korruptio-yksipuoluejärjestelmän muidenkin puolueiden. Uhkailua, pelottelua, kiristämistä, ym.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17662783/eduskunnan-porssijengirikollisuus-kayttaa-katu-vakivaltajoukkoja#comment-118082624

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17721622/yksipuoluejarjestelma-eduskunnan-porssirikollisilla-ei-mitaan-eroa-puolueiden-valilla

      Suomessakin pitäisi puhua isosta, korjaamattomasta köyhyysongelmasta, eriarvoistamisesta ym todellisista ongelmista, eikä pelkästään niiden seurauksista.
      Hallituksen lupaukset 1 250€/kk vähimmäis-oikeusturvasta eläkeläisväestölle, pitäisi olla EU-huippukokouksen aiheena.

      https://tradingeconomics.com/finland/at-risk-of-poverty-rate-for-pensioners-eurostat-data.html

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhempien tulisi sen verran välittää jälkeläisistään, etteivät antaisi heitä korruptiopoliitikko-pörssirikollisten, korruptiovaalimainoksien välineiksi, hyväksikäytettäväksi eli väkivallan kohteiksi.

    • Anonyymi

      Äänestämättä jättäminen on ääni valtapuolueille.

      Ihminen!
      Äänestä!

      Äänestä vaikka Suomen kommunistista puoluetta, eläinoikeuspuoluetta, sinimustaa liikettä, kristallipuoluetta, liberaalipuoluetta, tai ihan mitä vaan pienpuoluetta.

      Ääni pienpuolueelle on ääni valtapuolueita vastaan!

      Vaikka yksikään pienpuolueiden ehdokas ei pääsisi läpi, niin jokainen lisä-ääni pienpuolueille vähentää valtapuolueiden vallan legitimiteettiä!

      • Anonyymi

        Kaikki puolueet ovat valtapuolueita. Eduskunnassa on jo pitkään, ollut erittäin korruptoitunut YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ. Joka tuota ei näe, ei näe paljon muutakaan.

        Eduskunnan yksipuoluejärjestelmään, ei ole mitään pääsyä ulkopuolisilla, korruptiovaalit ovat pelkkä ääntenryöstö yksinkertaisilta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivotaan että tulee suurin kansanliike, sitten sotien, Suomen kansan korruptiovaaliboikotista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Leikkauksia työttömiltä, syrjäytetyiltä, eläkeläisköyhiltä, köyhiltä lapsiperheiltä, niitä on tulossa, jos vielä äänestätte ja nöyristelette rasismikortti-aktiivileikkureita.

      https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5710538

      Jokainen tavallinen kansalainen, pieni- ja keskituloinen, on PetosKalmaKokPersRkpKeSdpVihrjnen leikkauslistalla. Omalta kansaltamme leikkaavat, elämälle välttämättömistä tuista ja antavat ne rasismikortilla maahantuomalleen, ulkomaiselle veroparatiisiyrityksien halpatyövoimalle.

      https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/halla-aho-esittaa-ulkomaalaisille-tyontekijoille-3000-euron-minimipalkkavaatimus-halpatyovoima-tulee-kalliiksi/417062cc-e1ab-4268-befb-b34f5e66ee9c

    • Anonyymi

      sitten sun ei tartte valittaa,,,jos ei äännestä ei saa valittaa...

    • Anonyymi

      Nyky Suomessa tarvittaisiin hieman punk-asennetta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Typerä aloittaja ja koko ketju

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17705898/valevastustajien-kayttaminen-on-yksipuoluejarjestelman-taktiikkaa

      Mitään eroja ei eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN, korruptiopuolueilla ja korruptiopoliitikko-pörssirikollisilla ole, vaikka nyt korruptiovaalien aikaan, yrittävät niin esittää. Yksimielisessä korruptiossa, ovat hyväksyneet, kaikki isoimpien talousrikollisten pörssirikollismafioitten sotarikosliitto-hävittäjä-ym tuhohankkeet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tein ehdokaskyselyn. Mun pitäis äänestää kuuskymppistä kristillistä naista. Olen kuusikymppinen mies. Eläkkeelle me joudetaan. Kuten ikäloput maailman päättäjät.

    • Anonyymi

      Caymansaarten eduskuntavaalit Suomessa. Korruptiopoliitikko-pörssirikollisten sidonnaisuudet, veroparatiisimonopoleihin, AutokratiaUsan sotabisnes-pörssimoguleihin ym kuuluisi demokratiassa olla julkista tietoa, näin ei Suomessa ole.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarloitatko että nyt on vallassa MINUN HALLITUS ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vähän ne on samat tuntemukset kuin sivun aloittajalla, mutta kyllä kaikesta huolimatta äänestän ja perussuomalaisia syystä, ettei heitä ole oikeasti testattu vallankäyttäjinä ja siten voisi katsoa "viimeisen kortin" Suomen suhteen.

      Nykymenolle pitää saada loppu, tai olemme hukassa. Tämä istuva hallitus on ollut sateenkaari-woke-cansel-intersektionaalisen feminismin ja hillittömän varojen tuhlaamisen orkesteri ja yhtäköyttä yhdistys.

      Kaiken mahdollisti Kepun huojuvat puujalat, joilla runsaita koronaelvytystukia huijareillekkin jakanut hallitus seisoi loppuun asti huojuen ja puhuen usein jopa potaskaa.

      Eikä sovi unohtaa,että nykyinen vihervasemmisto vetoinen hallitus nuljasi kabineteissaan vihapuhe / maalituslain.

      Mitä muuta se on kuin sananvapauden riiston yritystä? Ulkomaalaistaustaisista koostuvat katujengit ja ryöstelyt Ruotsin mallin mukaisesti ja oppimistuloksien romahdus pitkälti syystä, ettei vierasmaalaisia kiinnosta, tai he eivät vaan opi kun kulttuurierot on valtavia kaikkiaan.

      Vihreät ehdotti jopa tuhansien maassamme laittomasti / ilman mitään oikeita syitä oleskelevien ulkomaalaisten oleskelun laillistamista, lieneekä niin tehty jo kaikessa hiljaisuudessa?

      Vierasmaalaisiin "huollettaviin" uppoaa miljardeja euroja vuositasolla valtion vero-ja velkavaroista. Kestämätöntä ja tulevien sukupolvien "eväiden syömistä" etukäteen kun realiteetteja ei tunnusteta, tai niistä keskustelut puuttuu ja jopa tuomitaan.

    • Anonyymi

      Rasismikortilla PetosKokPersVihrRkpKeSdpjne aikovat MONINKERTAISTAA, ulkomaisen halpatyövoiman tuontia. Vain idiootti äänestäisi kyseisiä, pörssirikollismafioitten äärioikeistoekstremistejä.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17758597/caymansaarten-eduskunnan-yksipuoluejarjestelma-suomessa#comment-119355057

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN taktiikkaa, on mm. se, että aina korruptiovaalien alla, otetaan, muka, saamelaisten ja seksuaalisvähemmistöjen oikeusongelmat esiin, sillä tarkoituksella, että niillä estetään, ison eläkeläisköyhyys-oikeusturvattomuus hätätilan, veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamisen, uutisointi ja käsittely eduskunnassa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756279/tarkein-tasa-arvoteko-1-250ekk-minimielakkeet-toteuttamatta

      https://tradingeconomics.com/finland/at-risk-of-poverty-rate-for-pensioners-eurostat-data.html

      EU:n antamat varoitukset, eläkeläisväestön puuttuvasta oikeusturvasta, eivät ole näkyneet mitenkään medioissa, ei ole uutisoitu.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17758553/elakelaiskoyhyys-on-raikein-ihmisoikeusloukkaus-suomessa

      Tästäkin näkökulmasta niin saamelaisväestön, kuin seksuaalivähemmistön, tulisi ottaa eläkeläisköyhyys-oikeusturvattomuus, mukaan oikeusongelmiensa ratkomiseen korruptiopoliitikkojen kanssa. Muuten eivät minkään mainittujen väestönosien oikeudet, koskaan tule etenemään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu, maaseudulla ei ole omaa puoluetta, duunarilla ei ole omaa puoluetta ja konservatiivisille arvoille ei ole omaa puoluetta. Kaikki puolueet wokehörhöilyä ja maaseudun alasajoa sekä taloudellista itsepetosta. Ai niin ps olisi poikkeus mutten laske heitä puolueeksi koska vaikutusvalta puoluepolitiikassa nolla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertoo paljon valtion virkojen korruptiosta ja pörssirikollisuudesta, kun EK-Yle:llä on faktat täysin hukassa, mitä tulee eläkeläisköyhien niin veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-orjuuttamis-pilkka-almuihin, joita eläkkeiksi kutsutaan, kun eivät ole jällleen neljään vuoteen, uutisoineet käytännössä yhtään mitään, eläkeläisköyhyys hätätilasta, josta mm. Eurostatin tutkijat, ovat varoitelleet ja varoituksia on tullut Suomen valtiolle.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17766105/ek-yleisradio-valeuutisoi-180en-takuuelaketta-900eksi-

    • Anonyymi

      Yksikään korruptiopoliitikko eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ, ei ole "suosittu", vaikka äärioikeiston korruptiovirkamiesten perintökakarat, täällä niin valehtelevat. Suomen kansa harkitsee ja moni on jo päättänyt, lopettaa äänestämisen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17764703/petoskalmakokn-korruptioorposta-ei-tule-koskaan-paaministeria

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17764072/entiset-punapuolueet-vitivalkoisia-porssiporvaripuolueita

      Eduskunta on niin läpimädässä korruptiossa, äärioikeistoradikalismissa ja pörssirikollisuudessa, ettei äänestämällä voi mitään, tavallinen kansalainen koskaan saada, koko ajan vain huononee kaikki.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756279/tarkein-tasa-arvoteko-1-250ekk-minimielakkeet-toteuttamatta

      ÄärioikeistoSdpn KorruptioMarin on ELÄKELÄISVIHAAJA. Ei ääniä ikärasisti, vanhus-vammais-pitkäaikaissairausvihaajille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eläkeuudistuksesta korruptiovaalien aikaan puhuminen, ei todellakaan enää riitä. Eläkeläisväestön ennenaikaiset kuolemat, Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttaminen, ovat jo tappajia Suomessa, uudistukset niihin sairaus-kansaneläkkeiden perusosiin, ei siihen valetakuu-eläkkeeseen, olisi pitänyt toteuttaa jo, jokaisen nykyisen hallituksen puolueista, lupaamat: 1 250€/kk MINIMIELÄKKEET nykyisellä ja 1 500€/kk seuraavan hallituksen kaudella. Ennen emme tule äänestämään, ennen kuin nuo lupaukset lunastetaan.

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/51df14e8-2a06-4321-a06e-3eb0a8a30e22

    • Anonyymi

      Suomen poliittinen järjestelmä on rakennettu niin, että äänestämättä jättäminen on käytännössä ääni valtapuolueille.

      Ainoa asia, jota valtaeliitti pelkää, on , että ihmiset äänestää ”väärin”. Joka ei äänestä, ei voi äänestää ”väärin”.

      Siksi on äärimmäisen tärkeää, että kaikki äänestää!.

    • Anonyymi

      Kokoomuslaisilla on kova hätä yrittää saada äänestysprosentti pieneksi.

      Korkea äänestysprosentti pudottaisi Kokoomuksen kolmossijalle.

      Ja 99 % äänestysprosentti pudottaisi Kokoomuksen pois viiden joukosta.

    • Anonyymi

      Se millä yritätte perustella eläkeläisköyhyyden jatkamista, poliittisella järjestelmällä ja viime vuosisadan kiristyksillä, että jos ei äänestä niin blaa blaa blaa, ääni menisi PetosKok-jne:lle, on jo loppuun käytettyä argumentaatiota, joka myöskin joutaa jo romukoppaan, kun sillä ette enää ääniämme pysty kiristämään.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17768277/quotlannenquot-diktaattorit-haluavat-yksinoikeuden-laittomiin-hallituksiin

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17470104/ex-aarioikeistohallitus-oli-laiton-usan-sotarikosliitto-hanke-on-laiton#comment-114962517

      Äänestämisellä Suomessa, ei ole enää, edes sen vertaa merkitystä, että oikeusvaltio-periaate, vain kansan valitsemista hallituksista ja eduskunnista toteutuisi, siitä todisteena, laiton ex-äärioikeistohallitus, jota ei yksikään Suomen kansalainen, ollut missään demokraattisissa vaaleissa, koskaan äänestänyt, joka vain ilmoitusasiana kansalle tiedotettiin.

    • Anonyymi

      On täysin turhaan, äänestetty ties kuinka monia kymmeniä kertoja, mutta kun korruptio poliitikkojen ja virkamiesten keskuudessa, iso talousrikollisuus, pörssirikollisuuteen valtion, eli kansamme rahojen syytäminen, vain jatkuu ja pahenee, ei voi enää perustella millään, äänestämisen välttämättömyyttä, kun selkeä YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ, pyörittää korruptiolla, yksimielisesti isoa pörssirikollisuutta, Suomen eduskunnassa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187966/alkaa-enaa-antako-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptiovaaleissa#comment-118442380

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17699930/aanestysprosentin-romahduttaminen-riittavan-alhaalle

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17703268/aanestamisen-lopettaminen-on-sentaan-mahdollisuus

      Näin esim. Saksassa, köyhempi kansanosa, jätti kokonaan äänestämättä ja siten saivat nykyiset 1 500€/kk MINIMIELÄKKEET, edes jonkinnäköisen demokratian ja oikeusvaltion turvaamisen.

      https://www.dw.com/en/german-election-poor-people-dont-vote/a-58967380

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      Tuo siis jo vuonna 2019, minkä jälkeen korottivat 1 500€/kk minimieläkkeisiin ja maksuttomat kaikki ns. julkiset palvelut Saksassa eläkeläisille, ym paljon hyviä etuuksia, isoja asumistukia jne. Suomessa on leikattu myös asumistuista, vaikka järkyttäviä jopa laittoman isoja, vuokrienkorotuksia nähty.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äänestysprosentti riittävän alhaalle, niin korruptipoliitikko-virkamies-pörssirikollismafioitten, "päätöksiltä" loppuu lainvoimaisuus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äänestämisestä Kieltäytyminen On Suosituinta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17771499/sotarikosliittohanke-ei-ole-mikaan-kinttuquotpolkuquot-vaan-miljardien-varastamista-kansaltamme

      Tuo yksistään, se ettei Suomen kansan kantaa, ole edelleenkään, missään demokraattisissa vaaleissa, eikä virallisilla kansanäänestyksillä, kysytty pörssirikollisten sotarikosliitto-hävittäjähankkeisiin, riittää äänestämisestä kieltäytymisen syyksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17769837/oikeuskansleri-korruptiopoysti-ei-reagoi-eun-varoituksiin-elakelaiskoyhyydesta#comment-119543823

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17758553/elakelaiskoyhyys-on-raikein-ihmisoikeusloukkaus-suomessa

      https://tradingeconomics.com/finland/at-risk-of-poverty-rate-for-pensioners-eurostat-data.html

      EU on jälleen antanut Suomelle varoituksia, eläkeläisväestön puuttuvasta oikeusturvasta, edes eläkeläisväestön ennenaikaiset, köyhyyteen tappamiset, eivät ole johtaneet aidon oikeusturvan, luvattujen 1 250€/kk minimieläkkeiden toteuttamiseen, joten Äänestäminen On Jo Loppunut.

    • Anonyymi

      Äänestän Vihreitä, koska he _ymmärtävät_ jotakin.

    • Anonyymi

      "Jotakin" ei ole mitään, ilman aitoa oikeusturvaa, Suomen eläkeläisväestölle. Joten äänestäminen on jo loppunut, ja äärioikeistovihreät vihoviimeisiä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17655173/ek-medialemmikki-aarioikeistovihreiden-korruptioohisalo-lakkautti-elakekoyhyystutkimuksen#comment-118463438

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16919087/aarioikeisto-vihreiden--ohisalon-koyhyyselakelaisten-kylma-pahoinpitely-jatkuu#comment-118478683

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ, erittäin syvässä korruptiossa, ei ole Suomen kansalaisten asialla, vaan pelaa isojen pörssirikollisten peliä keskenään, kaikki puolueet korruptiossa ja pörssirikollisuudessa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17768659/suomen-kansa-vetaa-hatajarrusta-kieltaytymalla-korruptiovaaleista

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17768664/fiksut-nuoret-vaativat-1-500ekk-minimielakkeita

      Veroparatiisiyrityksien silppu-pätkä-nälkäpalkka-orjatöistä, ei mitään eläkkeitä kerry. Sinäkin voit sairastua vakavasti, joutua perhe-lähisuhde-ym taloudellisen, fyysisen, seksuaalisen ja henkisen väkivallan kohteeksi, ja ikäännyt varmasti, ellet pala loppuun orjatöissä sitä ennen ja kuole ennenaikaisesti, joten fiksut nuoret älyävät, että se luvattu 1 250€/kk MINIMIELÄKE-oikeusturva, olisi ollut erittäin tärkeä tasa-arvotekokin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17769797/korruptiosannalla-ei-ole-valtaa-edes-1-250ekk-minimielakkeiden-verran

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      AutokratiaUsan "arvot" ujutettu Suomeen, ennätysvauhtia, mitä ne ovat, alkaen lapsivankiloista, jatkuen eläkeläisväestön veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamiseen, sotimiseen, kansan kahtiajakoon, eriarvoistamiseen ja varojemme ryöstämiseen verokeitaisiin, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-pörssimoguleille, niin ja kansanmurhat ties missä, nimiimme tehtyinä. Sitäkö joku haluaa ?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sananvapaus on muuttunut samanvapaudeksi. Olen äänestänyt melkein jokaista, vanhoista puolueista, yli 40 vuoden aikana. Emme ole enää oman onnemme seppänä, saamme ohjeet monilta toimijoilta, kuten EU ja pian Nato. Miten voitiinkaan niin hupeloida itsenäisyytemme ja oma päätösvalta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä äänestämisestä.
      HYVÄ kannanotto on sekin jos satojatuhansia jättäisi äänestämättä, siltä pohjalta olisi jo tarve uudelle puolueellekkin.

      Uusissa pienpuolueissa olisi jotain mutta kun ne on kaikki niin ääripään touhottajia jokainen että, valitettavasti en voi tukea. Näistähän kai yksikään ei kannattav natoon liittymistä, itse en voi tälläistä ymmärtää koska Venäjä ei Suomesta piittaa, se on vain ajan kysymys koska ne tulee suomeenkin sotimaan. Ainoa mikä sitä voi ennalta ehkäistä, NIMEENOMAAN ennaltaehkäistä koska sotaan meillä ei ole näin pienenä maana varaa on liittyä natoon!

    • Anonyymi

      Korruptiopuolueita- ja poliitikkopörssirikollisia vaihtamalla, ongelmat eivät korjaannut. Äänestämisestä Kieltäytyminen, on paljon tehokkaampaa, sillä silloin kansainvälinen yhteisö / korkein oikeus, tulee puuttumaan, Suomen erittäin huonoon ihmisoikeustilanteeseen. Eivät EU:n huippututkijat, niitä varoituksia, Suomen eläkeläisväestön puuttuvasta oikeusturvasta, huvikseen Suomelle anna.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17777668/elakelaiskoyhia-kaytetaan-ulkopoliittisina-pelinvalineina-henkiensa-kustannuksella

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17777713/eduskunnan-venaja-riippuvuus-elakelaiskoyhien-ihmiskilpina-kayttaminen#comment-119662641

      Kertoo eduskunnan yksipuoluejärjestelmän, korruptiopoliitikko-virkamiespörssirikollisten, erittäin pahasta Venäjä-riippuvuudesta, että häpeävät ja piilottelevat, pitävät uutispimennossa ek-medioissaan, aiheuttamaansa isoa eläkeläisköyhyys hätätilaa, erittäin vakavaa oikeusturvattomuutta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17769837/oikeuskansleri-korruptiopoysti-ei-reagoi-eun-varoituksiin-elakelaiskoyhyydesta#comment-119543823

      Venäjälle ja muille valtioille, pitää esittää, ettei muka ole eläkeläisköyhyysongelmaa, vakavaa hätätilaa, vaikka sellainen juurikin on.

    • Anonyymi

      Kaikki puolueet leikkaavat, niin teki nykyinenkin hallitus, joten äänestämällä ette voi torjua heikennyksiä, joita kaikille pieni- ja keskituloisille, eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmän, pörssirikollisoligarkit, pahasti Venäjä-riippuvaiset, AutokratiaUsan sota-sote-pörssimonopolien juoksupojat- ja tytöt, ovat tekemässä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17777668/elakelaiskoyhia-kaytetaan-ulkopoliittisina-pelinvalineina-henkiensa-kustannuksella

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17775510/tasta-naette-aktiivileikkurit-ym-heikennykset-milta-puolueilta-tulossa

      Siitä voitte todeta, että ihan jokainen korruptio-eduskunnan yksipuoluejärjestelmän pörssirikollisoligarkki-puolueista, on leikkaamassa, vaikka kaksi korruptiopuoluetta valehteleekin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17777762/autokratiausan-venaja-riippuvaiset-oligarkkitrumpit-tuotu-johtamaan-suomea

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika selväksi tuli asiasi. En usko että mitään koskaan olet toisten hyväksi tehnytkään. Itsellesi kai sitä eläkettä mangut.

    • Anonyymi

      Aika selväksi tuli asiasi. En usko että mitään koskaan olet toisten hyväksi tehnytkään. Itsellesi kai sitä eläkettä mangut. Joka toisessa ketjussa ja joka päivä.

    • Anonyymi

      Kovia ovat vihapuheet, kaiken ilmaiseksi korruptiolla ja pörssirikollisuudella saaneilla. Jos se sinua yhtään lohduttaa, niin ihmiset eivät voi valita, syntyvätkö he vakavien sairauksien, vammaisuuden tai muun, oikeus-sivistysvaltioissa 1 500€/kk MINIMIELÄKE kansalais-oikeusturvaan oikeuttavien, inhimillisten ominaisuuksien kanssa, moni joutuu, kuten kirjoittaja, uhrattavaksi toisten "menestyksen" takia, olet varmaan kuullut siskojenhakkaajista, naisten ja tyttöjen eriarvoistamisesta, perhe-lähisuhdeväkivallasta, taloudellista, seksuaalista, fyysisestä ja henkisestä väkivallasta, ja tiedätkö, ihan jokainen ikääntyy, jos saa elää, joten epätoivoista on äärioikeistoekstremisti-trumpistien-pörssioligarkkien viha, omaa kansaamme kohtaan.

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: RUOTSI, NORJA, TANSKA, ISLANTI, SAKSA

      Kirjoittaja on ikänsä tehnyt ilmaista työtä, sukunsa pörssirikollisten takia ja eteen, saisivat Suomen ryöstäneet oligarkit, korvata aiheuttamansa vahingot, vielä kun voivat. Tämä ihmisten eteen kirjoittaminen, on myöskin kovaa työtä, josta oikeus-sivistysvaltioissa, maksettaisiin palkkaa.

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      "Vastaparit" eivät siis ole ilmaiseksi Suomen eteen raataneet ja sen raatamisen hedelmistä hyötyneinä "työtä" esittäneet, vaan Suomen kansan ja äärioikeiston uusfasistiset pörssirikollisoligarkit, Suomen Trumpit eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmässä ym vallan kammareissa, joiden erottamisen aika, huonosti hoidettujen tehtävien takia, on tullut.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17762948/ruotsin-poliisijohtaja-teki-harakirin-suomen-viranomaiset-kantavat-porssirikollisten-salkkuja

    • Anonyymi

      Tehkää eläkeläisköyhät, heidän läheisensä, ystävät ym omantunnon ja vastuun vielä tuntevat kansalaiset, valituksia oikeusministeriöön, niin puuttuvasta oikeusturvasta, kuin tuosta äärioikeistoTrumppioligarkkien, ek-is-ym medioissa, eläkeläisköyhyyteen pahoinpideltyihin kohdistamasta, silmittömästä vihaväkivallasta.

      https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-140929

    • Anonyymi

      PörssirikollisoligarkkiTrumpistit, ovat tottuneet kaiken ilmaiseksi saamaan, vihaväkivallalla, raivoamisella, käskyttämisellä, määräilemisellä, ym moukkien raivohullujen käytöksellä, joka ei enää tehoakaan, köyhyyteen tuomittuun, Suomen pieni- ja keskituloiseen kansaan. Mitä enemmän raivoavat, sitä kauemmaksi kansa heistä loittonee.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17775510/tasta-naette-aktiivileikkurit-ym-heikennykset-milta-puolueilta-tulossa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17778752/porssirikollisoligarkkitrumpit-uhoavat-ek-isssa-vihaa-suomen-kansalle

      Nyt on ihan paras aika, sulkea tv:t ja pitää neljän viikon ek-mediapaasto.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vastaavia laittomuuksia eduskunnan yksipuoluejärjestelmässä Suomessa, kuin ÄärioikeistoMacronin "eläkeuudistus".

      https://www.lemonde.fr/en/france/article/2023/03/07/pension-reform-draws-fresh-record-number-of-protesters-across-france_6018529_7.html

      EK-Ylen Trumpit yrittävät kääntää, kansalaisten äänestämättömyyden "maailmasta kiinnostumattomuudeksi", vaikka asia on juurikin päinvastoin, eniten valveilla olevat, tiedostavimmat ihmiset Suomessa, ovat jo lopettaneet äänestämisen, korruptio-yksipuoluejärjestelmässä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaiken ilmaiseksi saaneiden, ökyrikkaiden perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollisten mielestä, äänestäminen on "kansalaisvaikuttamista". Jokaisen normaali-ihmisen kohdalla, tietoisuus siitä, ettei äänestämällä, ole enää kymmeniin vuosiin, Suomessa voinut vaikuttaa, on jo mennyt perille.

      https://www.lemonde.fr/en/france/article/2023/03/17/french-pension-reform-a-case-study-of-what-not-to-do-in-politics_6019723_7.html

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17470104/ex-aarioikeistohallitus-oli-laiton-usan-sotarikosliitto-hanke-on-laiton#comment-114962517

      Surullisin esimerkki on tietenkin, laittoman ex-äärioikeistohallituksen, siis sen, jota ei yksikään Suomen kansalainen, ollut koskaan, missään demokraattisissa vaaleissa, koskaan äänestänyt, aloittamat pörssirikollisten AutokratiaUsan SotaRikosliitto-hävittäjähankkeet, joita uusfasisti KorruptioNiinistöTrump pörssirikollishoveineen, on väkisin kansaltamme kysymättä,pakolla ajanut eteen päin, vastoin Suomen kansan suuren enemmistön tahtoa. Kuuluu viedä kansainväliseen korkeimpaan oikeuteen, Haagin Tuomioistuimeen, kyseinen pörssirikollisTrumppien hanke, josta Kiina ja Venäjä ilmeisesti isosti hyötyvät, jos sen hyväksyvät.

    • Anonyymi

      Kun tässä vaalijärjestelmässä jättää äänestämättä, se on ääni kokoomukselle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äänestämisestä Kieltäytyminen On Uusi Äänioikeus, itse asiassa jo ihmisoikeuksista on kyse, kun eduskunta korruptiossaan ja yksipuoluejärjestelmässään, hyväksyy täysiä laittomuuksia, kuten sotarikosliitto-hävittäjähankkeet, laiton ex-äärioikeistohallitus jne ei mitään legimiteettiä, aivan kuten Ranskassa TrumpMacronin rikokset.

      https://www.lemonde.fr/en/france/article/2023/03/17/french-pension-reform-a-case-study-of-what-not-to-do-in-politics_6019723_7.html

      https://www.aljazeera.com/gallery/2023/3/19/photos-millions-protested-against-invasion-of-iraq

      Äänestämällä eivät kansalaiset Suomessa, voi vaikuttaa, vain heikentää tilannettaan entisestään.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17776926/pudotetaan-ylimieliset-leikkaajat-tavallisten-kuolevaisten-joukkoon

    • Anonyymi

      Kuunnelkaa järkeänne ja sisistänne, älkää luovuttako oikeuksianne, ääninä pörssirikollis-korruptiopoliitikoille, jotka eivät halua teille yhtään mitään hyvää, vain itselleen ja ahneille sisäpiireilleen verokeitaissa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17783082/porssirikollisjengeja-vastustetaan-lopettamalla-aanestaminen-korruptiovaaleissa

      Onhan se ollutkin, liian pitkään jatkettua itsepetosta, hyväntekeväisyyttä ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollisille, SuomenOligarkkiTrumpisteille, kaikki äänestäminen, kun mitään eroja puolueiden välillä, ei aidosti ole, kuin korruptiovaalimainoksissa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17783777/porssirikollisoligarkki-korruptioniinistotrump-pidatettava-viralta#comment-119750028

    • Anonyymi

      En minäkään suosi päättäjiä jotka eivät edes älähdä sensuuriin ja sananvapauden rajoittamiseen. Ovat Saatanan asialla, eivät kansan.

    • Anonyymi

      https://www.lemonde.fr/politique/live/2023/03/18/reforme-des-retraites-en-direct-des-heurts-en-cours-a-paris-en-marge-d-un-cortege-qui-s-est-elance-de-la-place-d-italie_6166004_823448.html

      Vastaavia rikoksia sotarikosliitto-hävittäjähankkeet, laiton ex-äärioikeistohallitus, jota ei yksikään Suomen kansalainen, ollut missään demokraattisissa vaaleissa, eikä virallisissa kansanäänestyksissä äänestänyt, ei mitään eroa, yhtä laittomia kuin TrumpMacronin "eläkeuudistus" Ranskassa, joka kaadetaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17778122/barbaarivaltion-porssirikollispoliitikot-salailevat-elakelaiskoyhyytta-venajan-pelossaan#comment-119668313

      Haagin Tuomioistuimeen, nuo sotarikosliitto-hävittäjähankkeet pitää viedä.

    • Anonyymi

      Nyt on ihan paras aika, pitää muutaman viikon, kunnollinen EK-mediapaasto. Korruptiopoliitikkojen omahyväisiä, ahneita pörssirikollisten naamoille ja valheille,
      ei pidä ehdoin tahdoin altistaa itseään. Varokaa myös IMPULSSEJA, joita pyrkivät antamaan, katujenvarsimainoksilla, tekstiviesteillä ym pakottamisilla, paimentamisilla, lahjonnalla, kiristämisellä, uhkailemisella, suostuttelemisella ja EK-medioitten törkeillä "suosio"-VALHEILLA.

      https://www.lemonde.fr/en/french-pension-reform/article/2023/03/20/french-government-faces-no-confidence-vote-after-its-decision-to-bypass-parliament-on-pension-reform_6020056_234.html

    • Anonyymi

      Sanelu, käskyttäminen, yksipuolinen määräily, eivät ole yhteistyötä, eivät kompromisseja, eivät demokratiaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17778122/barbaarivaltion-porssirikollispoliitikot-salailevat-elakelaiskoyhyytta-venajan-pelossaan#comment-119668313

      Pörssirikollisbolsevikkien Trumpistikorruptiopoliitikkojen, tuhansien miljardien ryöstämiset, Suomen kansalta, eivät ole "polku-tie-matka-taival", vaan likaista väkivaltaa, kansan alistamista, veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-orjuuttamista ym isoimpien talousrikollisten ahneutta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-medioissa estoton disinformaation jakaminen, aivopesu, manipulointi , ym korruptiovaaleissa äänestämään painostaminen käynnissä. On tosiaan paras aika, pitää kunnon mediapaasto, piilottaa henkkarit ja passit, laittaa kännykkään estot, korruptiovaali-äänestyttämis-impulssien estämiseksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187966/alkaa-enaa-antako-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptiovaaleissa#comment-118442380


      Suomen kansa voi estää, pörssirikollisten sotarikosliitto-hävittäjähankkeet ja muut tuhansien miljardien ryöstöt kansaltamme, lopettamalla äänestämisen korruptiovaaleissa, vai tarvitaanko sen lisäksi, rikoskanteiden nostamista, kansainväliseen korkeimpaan oikeuteen - miettikää tätä.

    • Anonyymi

      Pitää pysytellä kokonaan loitolla, pörssirikollispoliitikkojen korruptiovaaleista, eikä mennä sinne edes töhertelemään mitään, sillä senkin ne kieroudessaan, laskevat äänestysprosenttiin, eli ei suttulappuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      PetosKokPersRkpKeSdpjne ovat yksimielisesti, hyväksyneet vastikkeettomien "yritys-maatalous-media-kulttuuri-jne tukien" verokeitaisiin, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollisille jakamisen, joten Aktiivileikkurinoita-akka-KorruptioPurran tekopyhä kitinä niistä, on pelkkä korruptiovaalikupla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16247954/perintorikkaat-eivat-osaa-lisaantya-eivatka-opi-lukemaan-ilman-tukea#comment-117661324

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17775530/aktiivileikkuripurra-saksii-koyhilta-tyottomilta-turvan-pois

      Mainittuja pörssirikkaiden elämäntapojen rahoittamis-tukia, tuleekin karsia ja lakkauttaa, mutta täysin eri syistä, kuin mitä PetosKok-maahanmuuttoPurraTrump on esittävinään.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16699215/petosperskokke-antoivat-kelan-14a-tuista-ulkomaiselle-halpatyovoimalle

    • Anonyymi

      Korruptiovaaleissa äänestäminen on itsetuhoisten masokistien hommaa, ja jo hengenvaarallista.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17775510/tasta-naette-aktiivileikkurit-ym-heikennykset-milta-puolueilta-tulossa

      Täytyy olla vinksahtanut, että laittaisi nimensä velkakirjaan, jossa antaa luvan, Suomen valtion ja eläkerahastojen ryöstämisille, AutokratiaUsan sota-sote-ym PörssirikollisKapitalisteille hyökkäysliitto-hävittäjävarkauksineen. Ei sellaista pidä mennä äänestelemään.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17280345/ala-aanesta-miellyttamisen-halusta-korruptiovaaleissa-et-ole-mitaan-velkaa-poliitikoille#comment-118442329

    • Anonyymi

      Hyvä, mitä harvempi äänestää, sitä enemmän on arvoa minun äänellä.

    • Anonyymi

      Luulet vaan, sinulla ei ole mitään arvoa, sen jälkeen jos äänestämällä, allekirjoitat nimesi pörssirikollisten VELKAKIRJAAN, jatkuvien tuhansien miljardien ryöstämisille, luvan antamalla. Vain idiootti enää äänestää.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17791869/korruptiopoliitikot-karttavat-nimia-tuhansien-miljardien-eurojen-velkakirjaan

      EK-medioissa käynnissä harhauttaminen, sumuttaminen, ihmisten huomion suuntaaminen, pois arjen ongelmista, yhteiskunnan kylmlästä kahtiajaosta, eriarvoistamisesta, isosta, korjaamattomasta köyhyysongelmasta, poliittikkojen korruptiosta ja pörssirikollisuudesta, niiden keskinäisiin peleihin, kuin johon tv-sarjaan - älkää katsoko, pitäkää ek-mediapaasto, älkää antako vetää itseänne mukaan, pörssirikollisten velkakirjaan nimen kinuamiseen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16820232/quotjulkiset-organisaatiotquot-yksityistetty-demokratian-tunnusmerkit-haivytetty-suomessa#comment-118409143

    • Anonyymi

      HYVÄT YSTÄVÄT, KÄYKÄÄ TOKI ÄÄNESTÄMÄSSÄ PERUSSUOMALAISIA.
      NÄHDÄÄN MUUTOS PAREMAAN.
      VÄLTETÄÄN SOTA VENÄJÄÄ VASTAAN, JOTA SANNA MARIN PUUHAA.
      VENÄJÄ VITUT VÄLITTÄÄ NATOSTA.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole todellista vaihtoehtoa? Eikö ole 17 puolueessa todellista vaihtoehtoa?
      Taidat olla joku hörhö, vetele rauhassa huumeita lisää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki pörssirikolliskapitalistien rikolliset hankkeet, miljardien siirrot verokeitaisiin miljardien jälkeen, ovat YKSIMIELISESTI, eduskunnan korruptiossa hyväksyneet, eli mikään ei ole sitä miltä näyttää, vaikka olisi 18 puoluetta näennäisesti, kun ne kaikki yksimielisesti ajavat vain, valtavien kansamme varallisuuksien ryöstöä, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikolliskapitalisteille verokeitaisiin, on siinäkin 19 liikaa.

      https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tietovuotaja-edward-snowden-varoittaa-korona-poikkeusoloista-valtaa-pitavat-tottuvat-saamaansa-valtaan/3d1d2b6b-80c2-41bf-8060-e1fa026a5e06

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17721622/yksipuoluejarjestelma-eduskunnan-porssirikollisilla-ei-mitaan-eroa-puolueiden-valilla

      Älkää enää antako painostaa, mainostaa, suostutella, käskyttää, ym teitä luovuttamaan ääniänne, pörssirikollismafioitten isoille talousrikollisille verokeitaisiin, oppikaa sanomaan: EI. Kieltäytykää allekirjoittasta, miljardien ryöstöjä kansaltamme.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17788988/ek-medioitten-valegallup-otannat-tehdaan-porssirikollisten-keskuudessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17794934/tyonvalttelijaaarioikeiston-populistiporvarit-lisaavat-maahanmuuttoa-rasismikortilla#comment-119910660

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17794603/suuri-osa-suomalaisista-elaa-nalkarajalla#comment-119909626

      Enemmistö nuorista on vähävaraisista tai köyhimmistä perheistä, eikä heidän tulevilla "työurillaan", päästä mihinkään sellaisiin eläkkeisiin, joilla tulisi toimeen, joten ilman muuta Pohjoismaisten 1 500€/kk MINIMIELÄKKEIDEN vaatiminen, on nuortenkin etu.

      https://www.lemonde.fr/en/france/article/2023/03/16/borne-to-be-dead-the-slogans-of-the-protests-against-the-french-pension-reform_6019633_7.html

    • Anonyymi

      PS on vaihtoehto yhden totuuden vihreälle tolvana-aatteelle ja sitäpaitsi hyvä vaihtoehto, joka puolustaa kaikessa Suomea ja suomalaisia. Hyvä PS!

    • Anonyymi

      Ainoa todellinen vaihtoehto on persut, jota aion tåällä kertaa äänestää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17703319/yksipuoluejarjestelman-korruptiopoliitikot-pelkaavat-aanestysprosentin-laskua#comment-119919782

      EPÄTOIVO PetosKokPersRkpKejnen pörssirikolliskapitalistien keskuudessa, tiivistyy sotarikosliitto-hävittäjähanke-tilausvideosta, "päällekäymis"-korruptiovaalimainoksena. Pörssirikolliskapitalistit tietävät, ettei Suomen kansa, tule koskaan hyväksymään, tuhansien miljardien eurojen, jatkuvaa VELKAVANKEUTTA, AutokratiaUsan sotabisnes-pörssirikolliskapitalisteille.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17790538/harhauttaja-korruptioniinistotrump-kuuluu-haagin-tuomioistuimeen

    • Anonyymi

      Kun korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, TAPPAVAT ennenaikaisesti eläkeläisväestöä köyhyyteen, veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-orjina, siitä ei näy uutisen uutista, mutta kun sotarikosliitto-hävittäjärikos-huijarit, levittävät tilaustöinä tehtyjä "päällekäymisvideoita", alkaa EK-Yle tirauttaa kyyneliä. EK-Ylen johto kuuluu erottaa, korruptiovaalimainosten levittämisestä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17791947/ikuinen-velkavankeus-suomen-kansalle-korruptiovaaleissa-tarjolla#comment-119865927

      VALEUUTISET korruptiovaalimainoksia, pörssirikolliskapitalistien EPÄTOIVON tuotoksia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17762948/ruotsin-poliisijohtaja-teki-harakirin-suomen-viranomaiset-kantavat-porssirikollisten-salkkuja

      Laiton ex-äärioikeistohallitus, laittomat hyökkäysliitto-hävittäjä-pörssirikollishankkeet, missä olivat isoimpien talousrikosten, korruption, valtion virka-asemien törkeiden väärinkäyttöjen rikostutkinnat - niitä ei ole ollut, vaikka olisi ehdottomasti, jo perustuslainkin mukaan pitänyt olla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17783082/porssirikollisjengeja-vastustetaan-lopettamalla-aanestaminen-korruptiovaaleissa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17790538/harhauttaja-korruptioniinistotrump-kuuluu-haagin-tuomioistuimeen

      Suomessa vallankaappauksesta ei uutisoida, toisin kuin muissa valtioissa, esim.Ranskassa ja Israelissa, joiden kansalaiset, kehottavat myös Suomen kansalaisia, vaatimaan demokratiaa ja oikeusvaltiota, kansalaisoikeuksia TAKAISIN.

      https://www.aljazeera.com/news/2023/3/25/israeli-defence-minister-calls-for-halt-to-judicial-overhaul

      Katsokaa ihmiset tuo tärkeä uutisvideo, että ymmärrätte, kuinka pahaksi Suomen tilanne on jo edennyt. Vallankaappaus jonka äärioikeiston uusfasistiset pörssirikolliset, ovat Suomessa toteuttaneet, on vielä vakavempi, hälyyttävämpi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17796461/porssirikolliskapitalistit-tehneet-vallankaappauksen-myos-suomessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On olemassa realistinen vaihtoehto muutokseen. Äänestä Vapauden liittoa.

    • Anonyymi

      Älä unta näe. Uusfasistit pörssirikollisten äärioikeistopuolue. Ei ikinä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17768664/fiksut-nuoret-vaativat-1-500ekk-minimielakkeita

      Eivät Suomen rakentajat vanhukset, vammaiset ja pitkäaikaissairaat, Suomen eläkeläisväestö, tule yhtään sen vähemmällä toimeen, kuin muissakaan Pohjoismaissa ja EU-oikeusvaltioissa, aidoissa demokratioissa, jossa ovat jo 1 500€/kk MINIMIELÄKKEET.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17769797/korruptiosannalla-ei-ole-valtaa-edes-1-250ekk-minimielakkeiden-verran

      ÄärioikeistoSdp pitää Suomen eläkeläisväestöä pilkkanaan, äärimmäiseen köyhyyteen, oikeusturvattomaksi pahoinpitelemällä, Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjina. Siitä ei pidä palkita korruptiovaaliäänillä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17629245/yksityistetty-veroparatiisi-thl--aarioikeistosdpn-korruptiokiuru-terveysuhkia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      PetosKokPersRkpKejne äärioikeistolaiset porvaripissistoimittaja-ehdokkaat, kannattaa laittaa heti boikottiin, sillä ne ovat hakemassa KUOLEMANRANGAISTUSTA Suomeen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17800618/boikoitoikaa-porvaripissistoimittajia-hakevat-kuolemanrangaista-suomeen

      Sitä varten ne ovat ehdokkaina, kun eivät hoitaneet työtehtäviään edes ek-medioissaan, vaan vaikenivat Suomen kansan, eläkeläisköyhien ennenaikaisista köyhyyteen tappamisista, verovaroillamme kalliisti koulutetut pörssirikolliset.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-medioitten valegalluppeihin uskoville tiedoksi, että äänestysprosenttikaan ennakkovaaleissa, ei ollut hääppöinen, vaikka sitä isosti liioiteltiin. Sellaista rasismikortti-maahanmuuttoryntäysjytkyä, EI ole tulossa, mitä populistiporvariOligarkit toivovat. Suomen kansa ei luovuta oikeuksiaan, äärioikeiston pörssirikollisille.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17515592/1-500ekk-minimielakkeet-ovat-talousosaamista-aidoissa-demokratioissa#comment-118408720

      On tietysti ikävää, ettei yhtäkään ehdolla olevista, voi luottavaisena äänestää, kun koko eduskunta on syvässä korruptiossa, äärioikeiston järjestäytyneessä pörssirikollisuudessa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17801119/suomen-kansan-luottamus-korruptiopoliitikko-porssirikollisoligarkkeihin-on-loppunut

    • Anonyymi

      minä jouduin sairauksieni takia ostamaan biologisia lääkkeitä, kolmen kk annos yli 3000 euroa.
      ihmetyttää voiko pari millilitraa ainetta olla noinkin arvokasta?
      no ne biologiset lääkkeet aieheutti kyurkkupaiseita sekä hengitysoireita eikä reumatulehdukset häipyneetkään magneettikuvien perusteella niinpä otin ison riskin ja jätin KAIKKI REUMALÄÄKKEET POIS!
      2 vuoden kuluttua lopettamisesta kävin magneettikuvissa ja reumatulehdukset oli poissa.
      semmosia "lääkkeitä" nuo ovat

    • Anonyymi

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET: Norja, Islanti, Ruotsi, Tanska, Saksa ym oikeusvaltiot ja demokratiat. Siihen on syynsä, että ihmisistä pidetään huolta, eikä tärvätä valtion eli kansan varoja, laittoman ex-äärioikeistohallituksen laittomaan hyökkäysliittohankkeeseen ym sotapörssikapitalisti-rikollisten ahneuden maksimointiin.

      https://www.svt.se/nyheter/utrikes/uppgifter-bearbetning-av-finlands-natoratificiering-kan-flyttas

      Siinä päivän paras. Laittoman ex-äärioikeistohallituksen hyökkäysliittohankkeen käsittelyaikaan: 00000000000000000000000,1 prosentin todennäköisyys.

      Haaaaaahhhahhaaaaahhhaaa!!!

      Olisi jo korkein aikaa, perua kokonaan ja estää, tuon äärioikeistosinimustien-uusfasistien pörssirikolliskapitalistien laiton hanke. Liittoutumattomuus toisi Suomelle jatkossakin, aitoa turvaa, ja paljon etuja idästä, joista olisi taloudellista hyvää, jaettavaksi kaikille Suomen kansalaisille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viherpunikit tykkää kun ihmiset nukkuu. Heidän äänestäjät jokatapauksessa äänestää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Hienoa, että aloittajalla on asiat niin hyvin, että mitään ei tarvi parantaa.

    • Anonyymi

      Äänestämällä voi vain hävitä lisää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17804427/sotilasvallankaappaus-tehty-suomessa-se-joka-ei-alya-nyt-ei-alya-koskaan

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17804954/suuruudenhullujen-porssipsykopaattien-sotilasjuntta-riisuttava-vallasta-suomessa#comment-120059644

      Eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN korruptiovaaleissa, nimien allekirjoittaminen, AutokratiaUsan pörssirikollis-psykopaattien VELKAVANKEUSKIRJAAN, ikuiseen tuhansien miljardien eurojen, jatkuviin ryöstöihin Suomen kansalta, on niin vakava virhe ja rikos Suomen kaikkia lakeja ja kansalaisten oikeuksia vastaan, ettei moni edes käsitä, mitä ovat tekemässä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17791947/ikuinen-velkavankeus-suomen-kansalle-korruptiovaaleissa-tarjolla#comment-119865927

    • Anonyymi

      Onhan meillä persut vaihtoehtona näille muslimiveljeskunnille!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17805646/huomenna-ei-suomen-kansa-enaa-aanesta-valevaaleissa

      Emme ota AutokratiaUsan Sotilasvallankaapparien, tuhansien miljardien eurojen, loputonta VELKAVANKEUTTA, jota korruptioeduskunnan yksipuoluejärjestelmän VALEVAALEISSA, korruptiopoliitikko-pörssirikollisOligarkit kärttävät.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17803618/suomi-myyty-kylmasti-porssirikollislahtarien-toimesta

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe