Ylen veroja maksetaan veroparatiisiin?

voikoollatotta

Suomalainen tietokirjailija ja toimituspäällikkö Kari Kallonen on kirjoittanut selvityksen siitä, kuinka Yleisradion antennimastot ja kiinteistöt myytiin. Lopulta australialainen FSI saa Ylestä verorahoja 40 miljoonaa vuodessa, ei maksa yhteisöveroa Suomeen. Rahat menevät veroparatiisiin.

08.01.2017 17:20, 1818 lukukertaa

Suomalainen tietokirjailija Kari Kallonen , Yhtyneet Kuvalehdet Oy:n julkaiseman Seura-lehden toimituspäällikkö kirjoittaa Yle-verosta maksettavasta 40 miljoonasta eurosta joka vuosi veroparatiiseihin.

Kari Kallonen on kirjoittanut siitä, miten 40 miljoonaa euroa vuodessa valuu Yle-veroa veroparatiisiin.

Vuoden 2015 joulun alla uutinen jäi hiljaisuuteen, kun VR Group suunnitteli siirtävänsä vuonna 2017 pääkonttorinsa Helsingin rautatieasemalta Yleisradion maamerkkiin Isoon Pajaan ja sieltä Yleltä vuokrattaviin tiloihin. Mutta vuoden 2016 joulun alla tämä päätös kumoutui ja Yle myykin Ison Pajan eläkesäätiölleen.

Kallonen kirjoittaa, että neuvottelut olivat tuskin kovin vaikeat, kun Yleisradion toimitusjohtaja Lauri Kivinen kävi keskusteluja Yleisradion eläkesäätiön hallituksen Lauri Kivisen kanssa ja Ylen toimitiloista vastaava tuotantojohtaja Janne Yli-Äyhö eläkesäätiön Janne Yli-Äyhön kanssa.

Ylen linjaus on saanut tietysti siunauksensa hallitusneuvostossa, johon kuuluu 21 eduskunnan poliittisin perustein valitsemaa jäsentä.

Kallonen kirjoittaa, että suomalaisten televisiolähetysten digitalisointi aloitettiin toukokuussa 1996, kun Kokoomuksen liikenneministeri Tuula Linnainmaa esitteli suunnitelman sosiaalidemokraattien Paavo Lipposen hallitukselle. Digitalisointiin saatiin rahaa, kun syyskuussa 1998 hallintoneuvostossa päätettiin perustaa yhtiö nimeltä Digigate.

Kallonen muistuttaa eräästä ajankohtaisesta yhdenmukaisuudesta:

”Suunnitelma kuulostaa yllättävän samanlaiselta, kuin tämän päivän tieverkon yhtiöittämiset.”

Lienevätkö edes nämä liput suomalaista omaa omistusta.

Digigatesta tuli myöhemmin Digita, jolle siirrettiin Ylen omaisuutta antennimastoina ja kiinteistöinä 250 miljoonan euron edestä. Ranskalainen TDF osti joulukuussa 2000 Digitasta 49 prosenttia 180 miljoonalla eurolla. Viisi vuotta myöhemmin TDF hankki Digitan koko osakekannan. TDF:n omistajiksi tulivat amerikkalaissijoittajat, jotka myivät edelleen australialaiselle First State Investements-rahastolle.

Nykyään Yle ja kaupalliset mediatalot maksavat joka vuosi australialaiselle rahastolle lähetysverkon käytöstä 80-90 miljoonaa euroa, Ylen osuus on puolet.

Ranskalais- ja amerikkalaisomistuksessa Digita teki reilua voittoa, mutta australialainen rahasto teki silmänkääntötempun, jossa tulos saatiin jo näyttämään vuonna 2014 yhteensä 26,4 miljoonaa euroa tappiota eikä Digita maksa Suomeen lainkaan yhteisöveroa. Vuonna 2015 tappiota rakennettiin 24,2 miljoonaa euroa.

Yle-veroa maksetaan veroparatiisiyhtiölle.

Kallonen muistuttaa, että First State Investments on tunnettu verokikkailuistaan. FSI on perustanut Digitan omistuksia varten jopa veroparatiisiin Luxenburgiin holdingyhtiöön. FSI omistaa 40 prosenttia sähkönsiirtoyhtiö Carunastakin, jonka hallituksessa on vain kaksi suomalaista.

Yle on maksanut jo nyt enemmän vuokraa australialaiselle sijoitusyhtiölle Digitalle, kuin se itse sai lähetysverkon myynnistä.

”Ja kun viime vuoden syyskuussa julkistettiin, että Yle suunnitteli Yle Teeman ja Yle Femin yhdistämistä samalle kanavapaikalle, Digita ei kertonut huolestuneensa vähenevistä kanavapaikoista ja siksi putoavista tuloistaan, vaan ”suomenruotsalaisen kulttuurin ja identiteetin puolesta”.

Lähteet

Kari Kallonen Kauppalehti

T9/MV
[email protected]

http://mvlehti.net/2017/01/08/ylen-veroja-maksetaan-veroparatiisiin/

211

3030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismi

      tätä touhua on jatkunut jo niin pitkään suomessa ettei päättäjät osaa enää edes hävetä ja peitellä moraalittomia touhujaan?

      • Anonyymi

        Kokoomus myi Digitan luonnollisen monopolin ulkomaille, kokoomus myi Carunan sähkönsiirtoverkkojen luonnollisen monopolin ulkomaille, kokoomus myi Yaran Soklin lannoitefosfaatit 207 milj€:lla ulkomaille (todellinen arvo 30 000 - 50 000 milj€). Koska menee vesilaitokset ja pohjavedet? Bisnes-SOTE:lla meinasi mennä myös Suomen terveydenhoito kokoomuksen, kepun ja persujen toimesta ulkomaisille veronkiertofirmoille ja veroraha päätyä Panaman tileille. Kuka näitä uusliberalistiglobalisteja äänestää, kun ovat aina uudellee Suomea hallituksessa myymässä halvalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus myi Digitan luonnollisen monopolin ulkomaille, kokoomus myi Carunan sähkönsiirtoverkkojen luonnollisen monopolin ulkomaille, kokoomus myi Yaran Soklin lannoitefosfaatit 207 milj€:lla ulkomaille (todellinen arvo 30 000 - 50 000 milj€). Koska menee vesilaitokset ja pohjavedet? Bisnes-SOTE:lla meinasi mennä myös Suomen terveydenhoito kokoomuksen, kepun ja persujen toimesta ulkomaisille veronkiertofirmoille ja veroraha päätyä Panaman tileille. Kuka näitä uusliberalistiglobalisteja äänestää, kun ovat aina uudellee Suomea hallituksessa myymässä halvalla?

        Porvaripersut myy muiden porvarien kokoomuksen ja kepun kanssa Suomea pala palalta. Tälläkö pelastetaan isänmaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvaripersut myy muiden porvarien kokoomuksen ja kepun kanssa Suomea pala palalta. Tälläkö pelastetaan isänmaata?

        Vihreät luovuttaa Suomen ulkomaalaisille pala palalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät luovuttaa Suomen ulkomaalaisille pala palalta.

        jo yli 500 kiinteistöä tänä vuonna on myyty venäläisille tuppaavat tänne
        natsien sekaan


    • NaksNaksNaks

      KOKOOMUSMÄTÄ SYÖPÄ voidaan hävittää vain tuhoamalla se jokaista syöpäsolua myöten. JA siihen on vain yksi keino, NAKS NAKS.

      • Anonyymi

        Niin ja näkyy olevan myös pari vassariakin.


    • verotparatiisiin

      Yle ostaa sisältöä kansainvälisiltä viihdejäteiltä kymmenillä miljoonilla vuosittain. Yle on toisin sanoen ylikansallinen yritystukirahasto.

    • VAPAAINTERNETVASL

      Yle:n äärioikeistolaisesta, järjestäytyneen veroparatiisirikollisuuden, suoramainonnasta päätellen, avaus osuu oikeaan.

      https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4027175-pekonen-esperi-caresta-osoittaa-miten-karua-bisnes-hoiva-alalla-on

      Veropakolaisyritykset pitää laittaa kaikki, niin terveydenhoidon, maanpuolustustuksen, kuin muillakin aloilla RIKOSTUTKINTOIHIN.

      Sota-väkivalta-ihmiskauppa-korruptio-talous-veroparatiisirikosten tutkinnat ja selvittäminen, pitäisi olla supon ja poliisin tärkein tehtävä, nykymaailmassa Suomessa.

    • Tätä-Orpo-haluaa

      Digita on erittäin hyvä esimerkki siitä kuinka Sipilän ja Orpon suunnittelemaan SOTE-järjestelmään mukaan otettavat 4 jättimäistä lääkäriasemakonseria voivat jatkossa peittää voittonsa.

      Lääkäriasemakonsernit voivat joka vuosi vaatia Maakunnilta heille maksettavan hoitokorvauksen nostamista 10..12% verran. Siksi että lääkäriasemien tuloslaskelmat osoittavat että ne tuottavat jatkuvasti tappiota.

      Tässä tosiaan Digitan tuloslaskelmat 2013...2017, jotka osoittavat että Digita tuottaa joka vuosi omistajilleen -26...-30 miljoonan euron tappiot.
      https://www.is.fi/yritys/digita-oy/helsinki/2488970-5/

      Todellisuudessa Digita kuppaa 45...50 miljoonaa euroa joka vuosi veroparatiiseihin rahaa.

      Eihän tällaiselle tuloslaskelmalle kukaan mitään mahda, koska kyse virallisesta tuloslaskelmasta, ja se osoittaa tappiota tulevan. Samalla tavalla ytksityiset lääkäriasemat tulevat aina näyttämään tappiota, vaikka ne imevät rahaa 8...10 miljardia euroa suoraan Valtion verosäkistä.
      Ei synny mitään yritysverotettavaa Suomeen, kun lääkäriasemat näyttävät aina tappiota.

      • Anonyymi

        Minä olen aina 26 vuotta joutunut maksamaan aivokalvon tulehduksesta, aivokasvaimeen, välilevy tyrään, sappirakko räjähdyksen kilpis rauhas surkastumisen tutkimukset ja hoidot itse (en ole verovaroin saanut kuin vi#tuilua ja sdismia ja pysyvät traumat julkisen odotus huoneessa käynnistä, eli tiedän että juokista ei koksaan ja ole tehty kaikkia varten se on poliittinen ja tekee valtiolle likaisia töitä, koko julkishallinto koneisto avista stm, mään on tässä sadismissa mukana jonka tikkatulu olen ja olen laskenut että valtio riistää hyötyä minun sairaudesta veroa liki 50 000 €, tämän 26 vuoden aikana, jolloin olen ollut black list of finland, jolloin pissi näyteetkin kaadetaan tutkimatta pirun ilmein tutkimatta lavuaariin, vain siksi että tein totuuden mukaisen valituksen, siihen loppui sosiasilisti pulju julkisen terveyden hoito ja riisto vero piti maksaa yksityiselle aina kaikesta. Millä oikeudella suomi riistää veroa minun sairaudesta? Kaikilla palvelun tuottajilla tulee olla sama vero tai verottomuus myös julkisella jos minulta riistetään niin pitää riistää muidenkin sairaudella veroa valtiolle.
        sadismin takia en koskaan mene suomen valtion kommunistien johtamalle julkiselle.

        Jos mies tajat demokratian päälle jotain tajuat kai sen että jos julkinen on veroton, tulee yksityisen olla veroton myös, eli kaikille samalla alalla toimiville sama laki riippumatta siitä kuka ne omistaa.
        Valehtelu jota suomi jauhaa "julkinen hoitaa kaikki" on lopetettava ja vedettävä oikeuteeen huijauksesta, oikea lause on, että kilpailuton julkinen hoitaa virkamiehet ja virkamiesten suosiossa olevat ja muut maksaa itse ja vielä valtio rahastaa riisto veroa siitä että julkiselle en ole koskaan kelvannut, tai suoraan sanottuna, hyvin sadistinen virkamies ryhmä akitoi tohtorit äärimmäisen sadistiseen sivalteluun ja hyökkäävät viftuileemaan jo odotus huoneeseen, josta on pakko kääntyä heti takaisin ja yksityislle, ettei jo ennestään julkisen tekemät traumat ja suomalaisuus inho syvene. Ei tavan suomalaiset oo pahoja, mutta kilpailuttomuus tekee ihmisestä pirun.

        Tiedän että suomi on tiukka kuin stalin, se ei voi sietää valinnan vpaukasia, koska se olisi länsimaista kapitalismia jos saisi käydä verojaan vastaan sadismi ja viftuilu vapaassa yksityis paikassa. Olen sadismin ja suomen valtiollisen sadismin tikkataulu ja se on kuin KGB, se ei lopeta koskaan kollektiivista valtion sadismia, joka kanavoidaan julkisen kautta, juuri silloin kun olet sairas ja eniten apua tarvitsisit.

        Et näköjään ole kovin kyvykäs samaistumaan toisten tilanteeseen , ellet ymmärrä miltä se tuntuu kun sairastut vakavasti ja tarttet apua, ja saat sitä vain ja ainoastaan yksityiseltä viftuilematta.

        Tiedän suomi on aivopesty kommunismiin ja kovaan, joten valinnan vapaudet ja viftuiluton hoito tulee vain ja ainoastaan sitten kun joku toinen maa valtaa suomen.

        Valtion suu puhuu tasa-arvo ja oikeus valtiosta, teot puhuvat epä-oikeudesta oikeus murha valtiosta, eli jos kerrot valituksessa nekatiivi totuuksia, niin avi itse ja koko julkiskolonna tomii kuin KGB ja pidättää sinut kostona valituksesta ja vie sinut hyvin simputtaviem valtion kidutttajien kouriin lukkojen taa, se on kosto koska paratiisi julkisella ei valitella illman kostoa.

        Suomi inho ja viha siinä syntyy ja pelko koko maata kohtaan eli sipilä ol biisas tajusi millaisia pirulaisia kilpailuttomista järjestelmistä tulee, demari on kuin stalin jyrää kaiken edistyksen, koska valta, voima ja sitä väärinkäyttävä virkamiehistö saa demarin mielestä yksin tuottaa palvelut, eikä kilpailulla saa estää sadismia- sortoa,- vallan ja voiman näyttöä,- väärn käyttöä eikä suomi inhon syntymistä mitä julkisen rautakoura stalin temput tekee yksilölle ja valtiolle seuraavassa sodassa suuren kaartin, joka on käpykaarti, eli jos viftuileva julkinen yksin verovaroista maksetaan, suomea ei puolusta kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina 26 vuotta joutunut maksamaan aivokalvon tulehduksesta, aivokasvaimeen, välilevy tyrään, sappirakko räjähdyksen kilpis rauhas surkastumisen tutkimukset ja hoidot itse (en ole verovaroin saanut kuin vi#tuilua ja sdismia ja pysyvät traumat julkisen odotus huoneessa käynnistä, eli tiedän että juokista ei koksaan ja ole tehty kaikkia varten se on poliittinen ja tekee valtiolle likaisia töitä, koko julkishallinto koneisto avista stm, mään on tässä sadismissa mukana jonka tikkatulu olen ja olen laskenut että valtio riistää hyötyä minun sairaudesta veroa liki 50 000 €, tämän 26 vuoden aikana, jolloin olen ollut black list of finland, jolloin pissi näyteetkin kaadetaan tutkimatta pirun ilmein tutkimatta lavuaariin, vain siksi että tein totuuden mukaisen valituksen, siihen loppui sosiasilisti pulju julkisen terveyden hoito ja riisto vero piti maksaa yksityiselle aina kaikesta. Millä oikeudella suomi riistää veroa minun sairaudesta? Kaikilla palvelun tuottajilla tulee olla sama vero tai verottomuus myös julkisella jos minulta riistetään niin pitää riistää muidenkin sairaudella veroa valtiolle.
        sadismin takia en koskaan mene suomen valtion kommunistien johtamalle julkiselle.

        Jos mies tajat demokratian päälle jotain tajuat kai sen että jos julkinen on veroton, tulee yksityisen olla veroton myös, eli kaikille samalla alalla toimiville sama laki riippumatta siitä kuka ne omistaa.
        Valehtelu jota suomi jauhaa "julkinen hoitaa kaikki" on lopetettava ja vedettävä oikeuteeen huijauksesta, oikea lause on, että kilpailuton julkinen hoitaa virkamiehet ja virkamiesten suosiossa olevat ja muut maksaa itse ja vielä valtio rahastaa riisto veroa siitä että julkiselle en ole koskaan kelvannut, tai suoraan sanottuna, hyvin sadistinen virkamies ryhmä akitoi tohtorit äärimmäisen sadistiseen sivalteluun ja hyökkäävät viftuileemaan jo odotus huoneeseen, josta on pakko kääntyä heti takaisin ja yksityislle, ettei jo ennestään julkisen tekemät traumat ja suomalaisuus inho syvene. Ei tavan suomalaiset oo pahoja, mutta kilpailuttomuus tekee ihmisestä pirun.

        Tiedän että suomi on tiukka kuin stalin, se ei voi sietää valinnan vpaukasia, koska se olisi länsimaista kapitalismia jos saisi käydä verojaan vastaan sadismi ja viftuilu vapaassa yksityis paikassa. Olen sadismin ja suomen valtiollisen sadismin tikkataulu ja se on kuin KGB, se ei lopeta koskaan kollektiivista valtion sadismia, joka kanavoidaan julkisen kautta, juuri silloin kun olet sairas ja eniten apua tarvitsisit.

        Et näköjään ole kovin kyvykäs samaistumaan toisten tilanteeseen , ellet ymmärrä miltä se tuntuu kun sairastut vakavasti ja tarttet apua, ja saat sitä vain ja ainoastaan yksityiseltä viftuilematta.

        Tiedän suomi on aivopesty kommunismiin ja kovaan, joten valinnan vapaudet ja viftuiluton hoito tulee vain ja ainoastaan sitten kun joku toinen maa valtaa suomen.

        Valtion suu puhuu tasa-arvo ja oikeus valtiosta, teot puhuvat epä-oikeudesta oikeus murha valtiosta, eli jos kerrot valituksessa nekatiivi totuuksia, niin avi itse ja koko julkiskolonna tomii kuin KGB ja pidättää sinut kostona valituksesta ja vie sinut hyvin simputtaviem valtion kidutttajien kouriin lukkojen taa, se on kosto koska paratiisi julkisella ei valitella illman kostoa.

        Suomi inho ja viha siinä syntyy ja pelko koko maata kohtaan eli sipilä ol biisas tajusi millaisia pirulaisia kilpailuttomista järjestelmistä tulee, demari on kuin stalin jyrää kaiken edistyksen, koska valta, voima ja sitä väärinkäyttävä virkamiehistö saa demarin mielestä yksin tuottaa palvelut, eikä kilpailulla saa estää sadismia- sortoa,- vallan ja voiman näyttöä,- väärn käyttöä eikä suomi inhon syntymistä mitä julkisen rautakoura stalin temput tekee yksilölle ja valtiolle seuraavassa sodassa suuren kaartin, joka on käpykaarti, eli jos viftuileva julkinen yksin verovaroista maksetaan, suomea ei puolusta kukaan.

        Minusta tekivät Sipilän moniosaajat Hus.ssa selkäinvaliidin . Käskivät tapaturma yön jälkeen ulos väkisin ! Jälkeenpäin on selvinnyt .Etteivät osanneet nähdä pahaa selkämurtumaa. Saatanalliset kiitokset paskoille !


    • Anonyymi

      Yleisradio haukkuu, köyhyyteen pahoinpideltyjä ja pakotettuja suomalaisia, housuun kuseksiviksi juopoiksi, yhdessä äärioikeistopoliisin kanssa, joka ei ole saanut, selvitettyä, yhtään ISOA TALOUSRIKOSTA JA VEROPARATIISIVUOTOA.


      https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3903934-koyhyytta-piti-vahentaa-tavoite-ei-ole-lahentynyt-lainkaan

      Tiedotusvälineet ovat radikalisoituneet äärioikealla Suomessa ja se on vakava asia.

      Sanan- ja mielipiteidenvapauksia, ne antavat enää, äärioikeiston järjestäytyneille veroparatiisirikollisille.

      Esim. Kokoomuksen ÄÄRINATSIPUOLUETUNNUS, ei näytä nousevan otsikoihin millään - Husseinin facebook-tunnekuohujen, ajojahti on fasistinen ja rasistinen.

    • Anonyymi

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ tavallinen kansa, on laitettu kustantamaan, YLIMILITARISOINTIA JA KOVAA POLIISIVALTIOTA, omien henkien ja terveyksiensä kustannuksella.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/10528765/suomen-de-fakto-yksipuoluejarjestelma#comment-98766451

      Medioissa pelottavaa yksimielisyyttä siitä, että väkivaltanäytelmien syitä, ei pidä edes yrittää analysoida, vaan vain koventaa ja lisätä ylimilitarisointia ja poliisivaltiota, eli äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten ja niiden käytännön väkivaltajoukkojen valtaa.

      Ei mitään eroa enää opposition ja hallituksen välillä. Isojen talousrikosten, korruption, osake- ja vakuutuskuoririkollisuuden ym veroparatiisivuotojen rikostutkintoja EI ole. Kyllä kyse on YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSTÄ, eli veroparatiisitotalitarismista Suomessa.

      ISO, HOITAMATON KÖYHYYSONGELMA, aitojen työpaikkojen puute, kunnollisten palkkojen ja sairaus- ja kansaneläkkeiden, työttömyysturvan puute, pahenee ylimilitarisoinnin ja poliisivaltion rakentelun takia, YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ.

      • Anonyymi

        Yle pois käytöstä. Minä näen kaikki ylen ohjelmat täältä internetistä! Turha marsaa joistain sarjoista ja elokuvista, nehän on ilmaisia kaikille! Uutisetkin on ilmaisia internetin kautta!
        Kaikki pois tyhmien maksajien käytöstä. Me fiksut katsomme ilmaisohjelmia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle pois käytöstä. Minä näen kaikki ylen ohjelmat täältä internetistä! Turha marsaa joistain sarjoista ja elokuvista, nehän on ilmaisia kaikille! Uutisetkin on ilmaisia internetin kautta!
        Kaikki pois tyhmien maksajien käytöstä. Me fiksut katsomme ilmaisohjelmia!

        Kerroppas sitten meille muillekin, miten se "ilmaiseksi" katsominen onnistuu, jos olet niin "fiksu", kuin väität olevasi.

        Uutiset luetaan kyllä ihan muuaalta, kuin EK-medioista.

        EK-Yle:n rahoitus pitää poistaa, Veroparatiisiyrityksien ja korruptiopoliitikkojen aivopesu, on demokratian murskaamista ja kansalaisten pahoinpitelyä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16679035/suomen-valtio-rahoittaa-aarioikeiston-jarjestaytynytta-bf-veroparatiisirikollisuutta


    • Anonyymi

      Tätä olisi eilen pitänyt kysyä espoon keskuksen entressen kirjastossa vierraileelta pekka haavistolta. Hän olisi tod.näk. kommentoinut että ei osaa ottaa asiaan kantaa sillä asia ei ole hänelle tuttu. Köyhiltä suomessa viedään rahat jotta eliitti saa juhlia.

    • Anonyymi

      Suomi olis rikkaampi ja vakaampi kuin Japani tai Sveitsi ilman tätä
      tyhmää päättäjäjoukkoa
      ja unionia

      MITÄ HELVETTIÄ
      mä saan rytmihäiriöitä tästä tyhmyyden määrästä!

      Ilmankos ylen johto käyttäytyy niin ylimielisesti .
      AINA kun on jokin isompi paukku housuissa
      ja sitä halutaan peitellä
      käyttäydytään kuin härkä lasikaupassa

    • Anonyymi

      Mitään puolueetonta, asiallista, kaikki Suomen kansalaiset huomioivaa tiedonvälitystä, ei Suomessa enää ole. Sanan- ja mielipiteidenvapaudet on estetty aggressiivisesti ja uutisten tilalla, pelkkää äärioikeiston veroparatiisijoittajien mainontaa ja Kok-mafian minä-minä-minä- ahneiden rahankerjäämistä veropakolaisyrityksille.

    • Anonyymi

      https://www.theguardian.com/commentisfree/2020/mar/31/bailouts-coronavirus-state-aid

      Yle on aggressiivinen ja vihainen, jos sen veropakolaisyrityksien mainostuslinjaa arvostellaan ja vaaditaan uutisointia köyhyysongelmasta, varsinkin sairaus- ja kansaneläkeläisten köyhyyteen pakottamisen jatkamisesta Suomessa.

    • Anonyymi

      Sama se,hukkaan mennyttä rahaa koko vero.

      • Anonyymi

        ...vaan olisi nekin pennoset eläkeläisten verotaakassa jotain merkinneet...loppukuun kissanruokapäiviä ehkä joku vähemmän...


    • Anonyymi

      No ei sellaisia laittomia pakkomaksuja, ole missään demokraattisessa oikeusvaltiossa, mutta äärioikeistorikolliset saivat senkin läpi, voidakseen tuutata sitä jatkuvaa fasistista propagandaansa uutisissa.

      Napsahti tv- kiinni välittömästi, kun ÅkessonNiinistön naama tyrkytti taas itseään siellä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16324461/suomessa-elakelaiskoyhat-hoitavat-koronakriisinkin---ilmaiseksi

      https://www.skp.fi/blogit/seppo-ruotsalainen/mielenosoituksen-aika-el-kerahastot-unohtavat-el-kel-iset

      Tämä palsta on lopettanut sanan- ja mielipiteidenvapaudet, näyttää enemmistö kirjoituksista poistettavan - miksiköhän.

      http://yle.fi/uutiset/3-9385580

    • Anonyymi

      Verosuunnittelusta valitetaan aina ihan turhaan. Googlen Larry Page totesi, että jos poliitikkojen mielestä jotkin verotuskäytännöt ovat epäoikeudenmukaisia, niin on poliitikkojen tehtävä muuttaa lainsäädäntöä niin, ettei "porsaanreikiä" jää lainsäädäntöön.

      Olen samaa mieltä. Tyhmää syyttää yhtiöitä lainsäätäjien omista virheistä. En minäkään maksaisi veroja, jos päättäjät vain toivoisivat, että maksan veroja. Päättäjillä on päätösvalta valtiossa sitä varten, että he määräävät ja säätävät eduskunnassa määräyksen noudattamatta jättämisen rikoslaissa rangaistavaksi teoksi.

      • Anonyymi

        Kyllähän se tavallisille kansalaisille, onkin pakollista verojenmaksu, mutta isoa veroparatiisirikollisuutta Suomessa, ei tutkita lainkaan. Toki pitäisi, kun verovaroja käytetään kuitenkin, lähinnä veroparatiisirikkaiden, ansaitsemattomien etujen rahoittamiseen.


      • Anonyymi

        ...päätösvaltahan se on mutta kun valtaa käytetään vain omien etujen ajamiseen.."senaattorien" isänmaallisuus (hah ) näkyy siinäkin että laitaluvultaan kaikilla on jos jonkunlaista "apartementoa" tropiikissa tai päiväntasaajalla jonne lentää hurautellaan "sinivalkoisin siivin" tuon tuostakin jopa parin päivän vapailla ... ja mikäpä se on "firman piikkiin" lennellessä , sen verran on osattu lakia säätää että työmaalle pitää ilmaiseksi päästä... milloinkahan syrjäseuduilta pääsisi edes eläkeläiset ruokakauppaan julkisilla... tai mitäpä noista. niitä enää niin montaa ole että vaalikarjaksi asti..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaahas vai niin!
      😣

      • Anonyymi

        Jaahas vai niin.


    • Anonyymi

      Yleisradio on osallisena "business finland"- äärioikeiston järjestäytyneessä talous/veroparatiisirikollisuudessa.

      Sen pitäisi olla poliisin tutkinnan alainen asia Suomessa, koska se on perustuslain ja kansalaisten oikeusturvan vastaista, että julkisia valtion varoja, käytetään veroparatiisirikollisuuden mainostamiseen.

      Suomen kansalaisilta on viety oikeudet, puolueettomaan, asialliseen tiedonvälitykseen ja se on vakava asia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmankos teevee ohjelmat onkin aivan perseestä. Ei tartte enää kenenkään irvailla Lestadiolaisten asenteesta teeveetä kohtaan. HE ovat olleet täysin oikeassa.

      • Anonyymi

        Luulet vaan, Sipilä katsoo EK-Yle:n jenkki-teini-sovinisti-äärioikeisto-veroparatiisi-pintaohjelmistoa silmät ruvella jättitv-screeniltään.


    • Anonyymi

      Sipilän kakkoshallitus ja viisi Imelda Marcosia, jatkavat samaa äärioikeisto-veroparatiisi-ökyrikkaiden Teekutsu-politiikkaa, kuin laiton ex-äärioikeistohallituskin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16416544/vale-elakekorotukset-aiheuttaneet-itsemurhien-aallon-suomessa-#comment-102626849

      Maksaako nykyinen eduskunta veropakolais-"tekoäly"-firmoille yritystukia, että täälläkin palstalla eduskuntaa ei saisi arvostella, ei hallitusta, eikä oppositiota.

      Yle:ssä ollut koko päivän, taas kovaa äärioikeistopropagandaa "yhtenäisestä Suomesta" - eli eduskunnan yksipuoluejärjestelmää, mainostetaan aivan estottomasti, ei pitele enää moraalikaan toimittajia.

    • Anonyymi

      Perustuslainsäädäntö mikä koskee tekijänoikeuksia, patentti oikeuksia, sopimus oikeuksia, on vain ruotsin kielellä (eräänlainen Koraani vastine) jonka asiantuntija täytyy olla ruotsinkielinen, Mullah on ainoa oikea tulkitsia. Kuka asiat voittaa demokraattisesti , Ei taida olla epäselvää?

    • Anonyymi

      Veroparatiisi-äärioikeiston isojen talousrikollisten BF-Yleisradio, käyttää VALEUUTISOINNISSAAN, aivopesu-strategiaa, kirjoittamalla veropakolaisyrityksien mainoksissa "me" muodossa, antaen ymmärtää "meillä", kaikki suomalaisia, vaikka enemmistö ei voi enää sietää veroparatiisimedia-BF-Yleisradiota silmissään, eikä korvissaan. Emme katso enää sen tv-valeuutisia, saati kuuntele radiota, Ei pysty, niin huonoa roskaa sieltä tulee.

      Yle tulisi todellakin lakkauttaa ja rahat käyttää köyhyysongelman korjaamiseen Suomessa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16308286/aarioikeisto-ylen-quotkoronatiedotusquot-veroparatiisirikollisuuden-suoramainontaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16336582/suomen-eduskunta-on-unkarimpi-kuin-unkari-itse---yksipuoluejarjestelmassaan

    • Anonyymi

      BF-Yle:ssä tänään taas, aggressiivista "puutarha- ja maisemointi"-veropakolaisyrityksien suoramainontaa, eli luonnontuhoamisen markkinointia Yle-uutisten nimellä.

      https://finnwatch.org/fi/uutiset/712-koronaepidemiasta-tuleva-lasku-on-jaettava-oikeudenmukaisesti

      Estääkö "business finland"-nimisen äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisi-ekstremistijärjestön rikostutkintoja se tosiasia, että yritystukia jaettiin eduskunnasta, nykyisille ja entisille poliiseille ?

      Eduskunnan yksipuoluejärjestelmää ei tutki mikään taho, vaikka korruptio, veropakolaisyrityksien lakien vastainen rahoittaminen, massiiviset veroparatiisivuodot, ovat kaikkien kansalaisten nähtävillä.

    • Anonyymi

      Tänäänkin pelkkiä "business finland"-äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten mainoksia BF-Yle:ssä.

      Tärkeä pieni- ja keskituloisten Suomen kansalaisten, oikeuksia ja toimeentuloa puolustava, veroparatiisi-hävittäjähankkeen perumisen kansalaisaloite, on vielä käytössänne.
      Veroparatiisi-hävittäjähankkeen udelleen arviointi ja peruminen, ovat nykytilanteessa välttämättömiä.

      • Anonyymi

        Demarien Kiuru on Yle-veron takana. Demarit halusi varmistaa omalle medialleen maksimirahat.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Poliitikot kuskaavat salkuissa seteleitä salkuissaan Maltallle, Panamaan ja muihin veroparatiiseihin, diplomaattisen koskemattomuuden turvin.

    • Anonyymi

      10 miljardin ryöstö valtiolta, eli kansalaisilta meneillään, eli vaatikaa nyt "business finland"-äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten hävittäjä-hanketurhakkeen uudelleen käsittelyä ja perumista.

      https://sd.purot.net/naennnais-demokratia

      Kansalaisaloite tukee uudelleen käsittelyä, joka on jo demokratian ja oikeusvaltio-periaatteen vuoksi välttämätöntä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16666062/ek-yleisradion-rahoitus-on-lakkautettava--oikeudet-puolueettomaan-tiedonvalitykseen-palautettava

      Viimeinen naula demokratian, puolueettoman tiedonvälityksen, kansalaisten perustuslaillisten ihmis-kansalais-potilaiden-itsemääräämisoikeuksien arkkuun, on sanan- ja mielipiteidenvapauksien lopullinen vieminen, eli puolueettoman tiedonvälityksen oikeuksien vieminen Suomessa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16657944/kansanedustajat-eivat-edusta-enaa-demokratiaa--sananvapauksien-estaminen-on-iso-rikos-#comment-105133340

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heikko naisjohtaja EK-Yle:ssa, kun tv-ohjelmisto on suomenruotsalaisen, narsistisen eläkevaarin, äärioikeistolaista veroparatiisi-maailmankuvaa, sovinistista jenkkien mielistelyä - ei mitään katsomisen arvoista tv-ohjelmaa, näinäkään "pyhinä".

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16695973/unicef-ruokkii-lapsia-aarioikeiston-ihannevaltiossa-britanniassa

      EK-Yle:n uutisissa esitetään suomalaisille, täysin valheellista kuvaa Britanniasta, missä konservatiivit istuskelevat aurinkoisessa puistossa, availemassa lahjojaan ja "juhlimassa", kun todellisuus Britanniassa on, erittäin raadollinen iso, korjamaaton köyhyysongelma, lapset nälissään Unicefin ruokittavina, kansa kerjuulla.

      Yle-veroa ei voi enää perustella millään, mitään aitoa, riippumatonta, asiallista ja älylllistä tiedonvälitystä, ja tv-ohjelmistoa, sieltä ei ole saatavissa. Ei valtion kuuluisi elättää narsististen, suomenruotsalaisten eläkevaarien, vääristyneitä egoja, kansalaisten tiedonsaannin kustannuksella.

    • Anonyymi

      Yle on kansainvälisten viihdepörssijättien yritystystukirahasto. Vuosittain kymmeniä miljoonia verovaroja syydetään yksityisten yritysten omistajille, jotka määräävät Ylen ohjelmatarjonnan sisällön. Varsinaista julkisen palvelun tehtävän ohjelmasisältöä uutisineen ja ajankohtaisojelmineen on vain murto-osa Ylen budjetista.

      • Anonyymi

        Tuo oli järkyttävää tietoa suomen korruptiosta ym. Kiitos Avaajalle ! Kopioin kaiken . Hyvin Törkeetä. Yle Verot Menee Australiaan Suureltaosin ! esim. Voi Pewkele tämän maan nilviäspäättäjiä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli järkyttävää tietoa suomen korruptiosta ym. Kiitos Avaajalle ! Kopioin kaiken . Hyvin Törkeetä. Yle Verot Menee Australiaan Suureltaosin ! esim. Voi Pewkele tämän maan nilviäspäättäjiä !

        Kannattaa lukea Kari Kallonen Uusimaa kirjoitus! YLE.n Veroja maksetaan veroparatiisiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea Kari Kallonen Uusimaa kirjoitus! YLE.n Veroja maksetaan veroparatiisiin ?

        Vai suomi vähiten Korruptoitunut. Miksi nyt joudumme maksamaan Ylen pakkoveroa . Joka organisoitu siten Että Australia omistaakin noin puolet. Jonka se vuosittain 40 - 45 miljoonaa ilman veronmaksuja ottaa Yleltä. Ja meille keksittiin tälläinenen pakollinen Tv. lupamaksu. Joka on meidän verotukseen jemmattu. Vaikka isolla osalla kansaa ole Tv .tä lainkaan .. Melkoiseksi = Lypsylehmäksi Australia ja Kanada on suomi Lahjottu ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai suomi vähiten Korruptoitunut. Miksi nyt joudumme maksamaan Ylen pakkoveroa . Joka organisoitu siten Että Australia omistaakin noin puolet. Jonka se vuosittain 40 - 45 miljoonaa ilman veronmaksuja ottaa Yleltä. Ja meille keksittiin tälläinenen pakollinen Tv. lupamaksu. Joka on meidän verotukseen jemmattu. Vaikka isolla osalla kansaa ole Tv .tä lainkaan .. Melkoiseksi = Lypsylehmäksi Australia ja Kanada on suomi Lahjottu ......

        Siis Kanada ja Australia Lypsävät suomea tehokkaasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Kanada ja Australia Lypsävät suomea tehokkaasti .

        Helsingin kaivopuiston lähetystöt ovat hyvin tuottavia Edustamilleen kansoille . suomi on ollut Lahjottujen myynnissä kaikilta osin jo vuosia. Sana varmasti kiertänyt. Eli pikkurahat vain jollekin Puolueelle/ ministerille . Niin voivat pyytää mitä tahtovat.


    • Anonyymi

      Hallitukselle / eduskunnalle tiedoksi, että eurokaan mediatukea, niin äänestäjänne eivät enää äänestä teitä. Jo nyt olemme aloittaneet kuntavaaliboikotin, kun niitä luvattuja, aitoja korotuksia 800€/kk orjuuseläkkeisiin, ei ole tehty. Mediatuilla varmistatte, ettemme äänestä teitä enää koskaan.

      EK-mediat eivät ole mitään tiedotusvälineitä, vaan sen irvikuvia. Ei euroakaan millekään kaupallisille veroparatiisimedioille, ja EK-Yle:n rahoitus poistettava.

    • Anonyymi

      Radiohiljaisuus, vihaignorointi, isoista yhteiskunnallisista ongelmista, ovat käytännössä väkivaltaa puolustuskyvyttömiä vanhuksia, vammaisia, pitkäaikaissairaita kohtaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17022207/elakelaiskoyhyyden-nimi-suomessa-on-sdp--krista-kiuru-

      Jälkeen päin pyydellään anteeksi, jos ne köyhyyteen tapettujen todelliset kuolinsyyt, eli köyhyyteen, ilman aitoa oikeusturvaa jättäminen, edes päätyvät tilastoihin ja tutkimuksiin - missä tutkijat ?

    • Anonyymi

      Katsokaa nyt tämänkin päivän tv-ohjelmistoa, hyvällä tahdollakaan sitä jenkki-teini-sovinisti-äärioikeisto-veroparatiisirikkaiden maailmankuvaa, ei keksi yhtäkään syytä katsoa.

      https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/62eb0c80-50cb-4867-8793-fc7bdb33c1f0

      Olisi kiva jos olisi sellainen, aito, riippumaton, puolueeton tiedotusväline, josta saisi ajankohtaisiin, isoihin yhteiskunnan ongelmiin, asiallista ja älykästä uutisointia ja tiedonvälitystä - mitään sellaista ei nykyinen EK-Yle tee / tarjoa.

      Tiedonvälitys yleensäkin Suomessa, on kansalaisten itsensä harteilla ja ulkomaisten medioitten varassa.

    • Anonyymi

      Yle-vero on lakkautettava välittömästi! Samoin kaikki valtiolta tuleva rahoitus poikki! Ei enää kansan rahoilla tapahtuvaa poliittista teatteria, mädätystä, feminismi, pakkohomotusta, pakkomatutusta ym. skeidaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jumankauta tämä on hyvä aloitus propsit sille.

    • Anonyymi

      Osaisitteko kertoa, mihin valitukset kansalaisoikeuksien puuttumisesta ja niistä tiedottamisen puuttumiseen, tulee suunnata, että tulisi korjausta tilanteeseen, kun nykyisestä Yleisradiosta, vastaavat ilmeisesti ökyrikkaiden perintö- ja verosuunnittelija-pörssikeinottelijoiden teini-ikäiset, kun mitään puolueetonta, älykästä ja asiallista tiedonvälitystä, uutisia ja tv-ohjelmistoa, ajankohtaisista, tärkeistä yhteiskunnallisista ongelmista, epäkohdista, eli asioista, ei nykyisestä EK-teini-Yle:stä ole saatavilla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16666062/ek-yleisradion-rahoitus-on-lakkautettava--oikeudet-puolueettomaan-tiedonvalitykseen-palautettava#comment-109383517

      Kuka ministeri on vastuussa, Suomen kansalaisten perustuslaillisten oikeuksien puuttumisesta, mitä tulee oikeusturvan puuttumiseen ja siitä tiedottamisen puuttumiseen ? Olemme tehneet valituksia Valtioneuvostoon, täysin turhaan, useita kertoja, tilanne näyttää vain pahenevan, on kuin menisi veroparatiisi-pörssikeinottelija-teinien lelukauppaan, kun katsoo EK-Yle:n "uutisia" ja tv-ohjelmistoa.

      Epäilemme Ylä-Anttilan kykyä johtaa, kansalaisten perusoikeuksien velvollisuutta, oikeuksia puolueettomaan tiedonvälitykseen, valtuutettua Yleisradiota. Rikkaiden teinit ovat varmasti tyytyväisiä, mutta esim. 500 000:tta köyhyyseläkeläistä, eivät näy tiedonvälityksessä mitenkään, eli heitä vihaignoroidaan EK-Yle:ssä, kuten termi kuuluu. Mihin suunnata valitukset siten, että ne johtaisivat toivottuun muutokseen, kun Valtioneuvostokaan ei reagoi, jo vuosia tehtyihin valituksiin ? Eikö jonkun ministerin pitäisi olla vastuussa ?

    • Anonyymi

      "Tiedonvälityksen moniarvoisuutta kunnioitetaan" - minkä tiedonvälityksen ja mitä moniarvoisuutta, niitä veroparatiisirikkaiden hääkuva-katalogeja ja julkkisjuoruja, äärioikeisto-ideologian levittämistäkö.

      https://fra.europa.eu/fi/eu-charter/article/11-sananvapaus-ja-tiedonvalityksen-vapaus

      Tavallista kansaa pidetään lähinnä häiriötekijöinä, EK-medioitten mammonan palvonnan bakkanaaleissa. Mitä ökympi ja ahneempi, mitä vähemmän maksat veroja mihinkään valtioon ja elelet ansaitsemattomilla yritys-maatalous-korona-ties millä tuilla, sitä enemmän sinua esitellään EK-medioissa. Ansioksi katsotaan vielä, jos halveksit köyhyyteen pakotettuja, joille se kultalusikka, ei ole tullut perintö- ja verosuunnittelulahjana, suoraan vakuutuskuoriin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16247954/perintorikkaat-eivat-osaa-lisaantya-eivatka-opi-lukemaan-ilman-tukea

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16487036/okyrikkaille-perinto--ja-verosuunnittelijoille-quotsyrjaseutuquot-lisaa---koyhat-heitteilla-suomessa

      Kun ns. virallinen tiedotusväline, esittelee veroparatiisi-pörssikeinottelijoita "runotyttöinä" ja syyttelee köyhää kansaa "narsisteiksi", sitä enemmän ihmiset, kyseenalaistakaa valtio, joka palkitsee äärioikeisto-ideologiasta ja köyhyysongelman ylläpitämisestä, kansan kahtiajaosta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16804389/rikkaat-ruikuttajat-eivat-maksa-veroja-suomeen-silti-esittavat-vaatimuksia-valtiolle

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16700971/quotkoronatukiaquot-koyhyysongelmasta-vaikeneville-quottiedotusvalineillequot#comment-105676679

      Suomen veroparatiisirikkaiden piirit, pitävät kyllä tiukasti kiinni, ansaitsemattomista eduistaan, koska köyhä kansa oppii pitämään huolta toisistaan.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/tuoreimmat

      Katsokaa itse, tuoko muka tiedonvälitystä ja puolueetonta sellaista - missä yhteiskunnan todellisuus, missä Suomen kansalaiset ?

      • Anonyymi

        Ylen anto jakaa suomalaisten verorahat ulkomaille.


    • Anonyymi

      Äärioikeisto voi olla hyvin tyytyväinen, nykyisen EK-Yle:n populistiseen, pinnalliseen ja selkeän äärioikeistolaiseen "Alibi-seiskapäivää"-uutisointiin ja ison, korjaamattoman eläkeläisköyhyyden uutisoimatta jättämiseen, eli 800€/kk orjuuseläkeläisten vihaignorointiin EK-Yle:ssä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17126383/ajatelkaa-miten-jannittavaa-olisi-asua-valtiossa-jossa-olisi-tiedonvalitysta-!

      Verovaroilla ei tulisi ylläpitää, populisti-äärioikeiston pinnallisia juoru-uutisia. Ylä-Anttila Jokis-Apus-Kalma-Kok-tiimeineen, EK-Yle:n johdossa, on epäonnistunut, Suomen lakien ja kansalaisten perusoikeuksien edellyttämien, puolueettomien, älykkäiden ja asiallisten tiedonvälityksen tehtävissä.

    • Anonyymi

      Kertoo eduskunnan korruptoituneesta yksipuoluejärjestelmästä, EK-Yle:n jatkuva pommitus köyhyyteen pakotettuja kohtaan.
      Tänään liian moneen kertaan kierrätetyn, likaisen järviveden käyttäminen juomavetenä, jatkuvan kierrättämisen aiheuttamat putkivauriot, eli vesilaitosten ahneus ja markkinavetoisuus, yritetään laittaa kuluttajien, eli köyhyyteen pakotettujen, oikeusturvattomien maksukyvyttömien syyksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17073716/tampereen-hanavesi-poreilee-ja-maistuu-hirvealle-mita-se-sisaltaa-

      EK-Yle rahoitus tulee poistaa, äärioikeistoradikalistista "uutisointia", ei voi enää mitenkään perustella tiedonvälityksellä, saati puolueettomuudella, kun se ei sitä, ole ollut enää kymmeniin vuosiin, ja eriarvoistaminen on vain kiihtynyt, EK-Yle:n nykyisen Kok-johdon Ylä-Anttila-Jokinen-Apusen vedolla.

    • Anonyymi

      Tämä YLE-Digita verorahapumppu on vain yksi, joskin näkyvä, kansallisvarallisuuden hävityskone.

      Kaikessa hiljaisuudessa on maahan rakennettu kokonainen kansallisvarallisuuden tuhoamisen verkosto. Käytännössä jokainen jo huomaa sen olemassaolon siinä, kuinka kaikki valtion toiminnot vähitellen näivettyvät vaikka verotus ja valtion velanotto vain kiihtyvät.

      Varsinaisena tavoitteenahan on tilanne, jossa kreikkalaisen lainakriisin tapaan päästään tekemään välttämättöminä ja väistämättöminä niitä toimenpiteitä joita on jo useamman vuoden syyhyttänyt päästä tekemään.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä Veroparatiisi-"hyväntekeväisyys"-valtion mainokset ja korruptipoliitikkojen "huolinaamojen" esittelyt, väärissä konteksteissa, ovat silkkaa äärioikeistopropagandaa, jota EK-Yle tekee, korruptio-eduskunnan yksipuoluejärjestelmän suoramainoksia, löytyy ekan linkin viimeisestä kirjoituksesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16694097/quothyvantekevaisyysquotvaltio-on-demokratian-ja-oikeusvaltion-vastakohta-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/10528765/suomen-de-fakto-yksipuoluejarjestelma

      Ei mitään eroa enää hallituksen ja opposition välillä, molempien korruptiopoliitikkojen yhteinen tavoite, on edelleen Suomen romutetun sosiaaliturvan ja ei-enää-aikoihin-Pohjoismaisten, 800€/kk orjuuseläkkeiden, eli kurjistamisen ja eriarvoistamisen lisääminen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17168811/elakelaiskoyhyys-on-koko-koyhyysongelman-ydinta--ikarasismia-nais-vammais-sairausvihaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17168887/vale-elakekorotukset-silmankaantotemppu-koko-koyhyysongelman-ydinta-sen-syy

      Äänestämättä jättämisestä, on tulossa huippusuosittua, kaikissa tulevissa vaaleissa Suomessa. Läpimätää korruptiota, ei voi äänestää, äänestämisen aika meni jo.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ylimielinen-paaministeri-joka-on-myos-ikarasisti-marinin-boomer-kohulle-murska-arvio-politiikassa-oleellista-on-milta-asiat-nayttavat/8273040#gs.dzusit

      Medioitten taso Suomessa, on ehkä koko EU:n surkeinta. Ruotsin tiedotusvälineet jaksavat pitää pintansa, pinnallisuudenkin keskellä, sieltä löytyy asiallista, älykästä ja puolueetonta tiedonvälitystä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17162319/marinin-erottava--paaministeri-valehtelee--elakekoyhyys-hatatilan-vahattely-loputtava-

      Yksityinen kerjuuttamis-Veroparatiisibisnes, olisi hyvä jutun aihe uutisiin, että ketkä sillä tienaavat ja ketkä hyötyvät, kun ahneita vakuutuskuoririkollisia, veroparatiisiyrittäjiä mainostavissa EK-medioissa, niille kerjätään sääliä. Sosiaaliturvasta, eläkeläisköyhyys-tutkimuksista ym ei näy tiedonvälitystä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963977/emme-tarvitse-quothoitoon-paasyaquot-vaan-1-250ekk-minimielakkeet-oikeusturvan

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17073774/suomelle-ilmaiseksi-toita-tehneet-800ekk-orjuuselakkeilla-kerjuulla---haavisto-saisi-haveta

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090634/nalkaiset-ja-itkuiset-elakelaiskoyhat-suorittamassa-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa

      Veroparatiisiyrittäjä ei ole "sorrettu", vaan iso talousrikollinen. Tätä eivät toimittajat enää aikoihin, ole muistaneet. Vain ahneuden maksimointi merkitsee, ihmisillä ja oikeus-sivistysvaltioiden sosiaaliturvalla, ei Suomen korruptio-vallankäyttäjien keskuudessa Arkadianmäellä ja yleensä valtaakäyttävien tahojen keskuudessa, ole enää yhtäkään puolustajaa. Pitäisi näkyä kirkuvia otsikoita:

      MISSÄ 1 500€/KK MINIMIELÄKKEET VIIPYVÄT, mihin katosi Suomen sosiaaliturva.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16672356/kaikissa-pohjoismaissa-on-1-250ekk-minimielakkeet-suomessa-800ekk-romanian-ja-venajan-elakkeet#comment-105311234

      PUOLET HUONOMMAT ELÄKKEET SUOMESSA, kuin muissa Pohjoismaissa, joissa kohtuullisen oikeusturvan minimiksi, 2022 määritellään 1 500€/kk.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-Yle keskittyy äärioikeisto-ideologian ja Veroparatiisirikollisuuden suoramainontaan. Esim. Veroparatiisi-hautausbisnes on nyt "arkuttamista".

      Oikeudet puolueettomaan, älykkääseen ja asialliseen tiedonvälitykseen, eivät nykyisessä EK-Yle:ssä toteudu, n. puolelle Suomen väestöstä.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ylimielinen-paaministeri-joka-on-myos-ikarasisti-marinin-boomer-kohulle-murska-arvio-politiikassa-oleellista-on-milta-asiat-nayttavat/8273040#gs.dzusit

      Sellainen EK-Yle, kuin korruptio-eduskunnan yksipuoluejärjestelmä. Ikärasistinen, nais- ja eläkevihamielinen, ylimielinen, äärioikeistolainen, Veroparatiisi-fasismin suoramainos-kanava.

    • Anonyymi

      veron kierolle on keksitty hieno nimi verot menee paratiisiin,

    • Anonyymi

      Aivan, uskonollinen vertaus, lisää hyväksyntää höynäytettävien keskuudessa, Teekutsu-äärioikeisto osaa mainostaa ison talousrikollisuuden, "hengellisenä" tapahtumana.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17173476/veroparatiisirikollisuuden-uusi-nimi-quotsaituusquot-korruptiopoliitikkojen-keskuudessa

      Verojenvälttelyn jättipotteja mainostetaan EK-medioissa hyveinä. Katsokaa nyt EK-Yle:n "uutisia", pelkkiä Veroparatiisiyrityksien mainoksia tänäänkin, ei voi tiedonvälitykseksi sanoa, hyvällä tahdollakaan. On käsittämätöntä, että tuollaista äärioikeisto-ideologioitten ja veroparatiisirikollisuuden mainoksia, vielä rahoitetaan kansalaisten varoilla ja kustannuksella. EK-Yle pitäisi jo lakkauttaa, rahoitus pois, tulevat kyllä jo ryöstämillään toimeen.

    • Anonyymi

      Ihmekkös Australian valtiolla, on rahaa tarjota miljoona dollaria, köyhien kadonneista lapsista.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17175916/australia-luvannut-miljoonan-koyhan-perheen-kadonneen-lapsen-loytajalle

      On se erikoista, ettei Suomesta löydy nuoria ja terveitä, jotka nostaisivat syytteitä, köyhyyteen pakotettujen, oikeusturvattomien kansalaisten puolesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090634/nalkaiset-ja-itkuiset-elakelaiskoyhat-suorittamassa-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17172464/suomessa-n--700ekk-huonommat-koyhyyselakkeet-kuin-muissa-pohjoismaissa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmankos SDP KIURU keksi, että pikkutuloiseläkeläiset joutuvat pakko-ylenannin epäoikeudenmukaiseti määritellyn SAIRAAN KALLIIN PAKKOVERON maksajiksi.

      Miksi pikkueläkeläiset vanhasta muistista äänestävät äänestävät SDP-eläkeläissyöjiä, ovatko täysiä masokisteja? SDP-marinkin piikittelee vanhoja ihmisiä.

      Ylisuureksi, myös poliitikkojen suojatyöpaikaksi kovalla hallintopalkkiolla, turvotettu pelkkää uusinnan-uusinnan-uusintaa lähettävä turhake-yle pilkottava. Yksi kanava sensuroiduille uutisille, turhahöpinät maksukorttien taakse. Paljonko siellä on pikkupomoa ja turhanäpertely-"toimittajaa", jotka kaikki voitaisiin lempata tarpeettomina heti pois?

    • Anonyymi

      EK-Yle:n PetosKalmaKok-johto, tekee kaikkensa, ettei Marin / Sdp / hallitus, hoksaisi, että eläkeläisköyhien kamelien selkien katkeaminen, on Marinin / Sdp:n / hallituspuolueiden, todellinen luisun syy, ei mikään "boomer"-kohu, vaan ELÄKELÄISKÖYHYYS, n.700€/kk HUONOMMAT eläkkeet, kuin muissa Pohjoismaissa. Se on valtava railo, kun on kyse olemattomista köyhyyseläkkeistä, oikeusturvattomuudesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17180544/1-250ekk-minimielakkeet-hallitukselta-nyt-ja-kalmakok-on-lyoty-lopullisesti-#comment-110939136

      Mistään "vappusatasesta", emme äänestäneet viime eduskuntavaaleissakaan, emmekä äänestä nytkään, vaan meille luvattiin: "Useita satoja euroja ja siitä eteen päin lisää, koko ajan korottaen", näin mm. ÄärioikeistoKeput lupasivat ja jokainen hallituspuolue lupasi: "siirtää eläkeläisköyhyyden historiaan". Vielä ehtii toteuttaa, edes minimissään, nuo lupaukset, eli ne 1 250€/kk MINIMIELÄKKEET, kun muissa Pohjoismaissa mennään jo 1 500€/kk MINIMIELÄKKEISSÄ, joka on aidon oikeusturvan minimi 2022.

      Marin / hallitus toteuttaa 1 250€/kk minimieläkkeet, eli pitää lupauksensa, tai puoli miljoonaa eläkeläisköyhää, jättää äänestämättä tulevissa vaaleissa. Näin tämä menee, tai ei mene sitten enää mitenkään Marinille / hallitukselle.

      Kyse ei todellakaan ole, millään "perinteisillä pääministeripuolue-asetelmilla" selitettävä luisu, vaan tosiasia eläkeläisten karmeasta köyhyyteen pakottamis-ongelmasta, joka on mennyt liian pitkälle, kamelien selät naksahtivat nyt ja ääniä ei ole tulossa, ilman lupausten pitämistä, 1 250€/kk MINIMIELÄKKEITÄ.

    • Anonyymi

      Marin / hallituspuolueet, eivät tule saamaan, äänestäjiään takaisin, ilman 1 250€/kk MINIMIELÄKKEITÄ. Se on tosiasioiden sanelema päätös.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15676539/lupaukset-elakelaiskoyhyyden-siirtamisesta-historiaan-pidettava-

      Hallituksen kannattaa muistella, niitä selkien kääntämisiä kameroiden edessä, heti vaali-iltana ja PetosKalmaKokPersRkpKrdsinliike-Eilisten "vappusatas"-valheeseen mukaan menoa. Sellaisesta EI ollut puhetta äänestäjille, ennen eduskuntavaaleja, vaan se oli / on juurikin 1 250€/kk MINIMIELÄKKEET, aidon oikeusturvan minimi, jonka jokainen hallituspuolue lupasi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17108608/hallitus-toteuttaa-nyt-1-250ekk-minimielakkeet-budjettiriihessa---tai-eroaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17171941/alkaa-antako-enaa-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptio-yksipuoluejarjestelman-vaaleissa

      Lupaukset 1 250€/kk MINIMIELÄKKEISTÄ pidetään, tai Marin / hallitus luovuttaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-Yle:n ikärasistisissa, äärioikeiston teini-sovinisti-veroparatiisi-uutisissa- ja tv-ohjelmissa, Veroparatiisi-hautausbisnes-mainonta, muuttuu "asiaviihteeksi", vaihtamalla nimeä "arkuttamiseksi".

      EK-Yle, enemmän roskaa, kuin et pysty katsomaan.

    • Anonyymi

      Yleverovarojakin menee jatkuvasti veroparatiiseihin sisältöä tuottavien ylikansallisten pörssiyhtiöiden kautta. Vuositasolla kymmeniä miljoonia.

    • Anonyymi

      EK-Yle mainostelee jälleen, äärioikeiston järjestäytynyttä veroparatiisirikollisuutta:

      https://yle.fi/uutiset/3-12181629

      Korruptiopoliitikkojen-ym vallankäyttäjien, vääristyneet käsitykset oikeuksistaan ja demokratiasta, tehneet Suomesta verokeitaan pörssikeinottelija-rikkaille.

    • Anonyymi

      Maanpettureita pitää voida ampua! Rohkeasti ja urheutta osoittaen!

    • Anonyymi

      Ei väkivaltaa kiitos.

      EK-Yle:n teini-sovinisti-äärioikeisto-veroparatiisi-tv-ohjelmistossa, australialialaiset, maailman pahimpiin kuuluvat ilmastotuholaiset, veroparatiisi-pörssikeinottelija-rikkaat, pyörähtelevät satuilemassa, niissä vähissä luonnonpuistoissa, mitä sielläkään enää on jäljellä ja sitä nimitetään "luonto-ohjelmaksi".

      https://www.theguardian.com/environment/live/2021/nov/11/cop26-climate-crisis-conference-glasgow-global-heating-day-11-live

      Suomen valtion pitää katkaista, suhteet tuohon australialaiseen investointisäätiöön, mitä EK-Yle:n veroilla rahoitetaan. Vähin ilmastoteko, mitä vaaditaan.

    • Anonyymi

      "First state investment" , osuva nimikin, maailman ykkös-saastuttajiin kuuluvan valtion veroparatiisisäätiölle. Australia ilmastolistalla sijalla 60.
      l

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-12184169

      Paljonko Suomi sitten saisi verotuloja, jos Woltin kaltaiset veroparatiisiyritykset, laitettaisiin aidosti verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luontovastuuseen, sen EK-Yle tuossakin veroparatiisirikollisuuden suoramainoksessa, unohti kertoa.

    • Anonyymi

      Puute tiedonvälityksestä Suomessa, on todellinen. EK-Yle:n uutisten tilalla, on veroparatiisiyrityksien- ja rikkaiden huvien suoramainontaa, ei minkäänlaista tiedonvälitystä, saati tv-ohjelmistoa, jolle viitsisi edes mahdollisuuden antamisen vuoksi, uhrata sekuntiakaan.

      Jonkin tahon pitäisi nostaa syytteet, EK-Yle:n johtoa vastaan.

      Oikeudet puolueettomaan, älykkääseen ja asialliseen tiedonvälitykseen, eivät Suomessa enää ole toteutuneet, kymmeneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään perusteita enää, syytää valtiolta satoja miljoonia, pörssikeinottelu-yritykseen veroparatiisirikkaille, joka ek-yle on.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole ns. intellektuelleja, pelkkä kritiikitön massa, jolle EK-medioitten kerran viikossa röyhtäisemät, veroparatiisi-gallupit, veropakolaisyrityksien suoramainokset ja korruptiopoliitikkojen yksipuoluejärjestelmän näytelmän vatvominen, riittävät "tiedonvälitykseksi" ja tv-ohjelmiston teini-sovinisti-ikärastisinen-äärioikeisto-rikkaiden-luksuselämä-verokeitaissa tv-ohjelmistoksi. Täytyy ihmetellä, miten hukkaan ovat verovarat korkeakoulutukseen menneet.

    • Anonyymi

      EK-Yle:n veroparatiisijohto, mainostelee rokotepakkoja, eli kansanmurhaamista. Suomessa on satojatuhansia mm. autoimmuuni-reuma-tulehdus-kipusairaita, köyhyyteen oikeusturvattomiksi pakottamalla, koronatartunnoille ALTISTETTUJA kansalaisia, jotka eivät voi joutumatta hengenvaaraan, ottaa mitään koronarokotteita, silti EK-Yle:n äärioikeistojohto sellaisia, perustuslain vastaisia pakkoja mainostelee.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17161673/korruptiopaattajat-altistavat-riskiryhmat-koronalle-800ekk-orjuuselakkeilla

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17142675/veroparatiisi-hus-verotukseen-terveyssyista-rokottamattomien-vainoaminen-loputtava

      Vaadimme EK-Yle:n johdon erottamista, rahoituksen poistamista, äärioikeistofasistiseksi veroparatiisirikollisuuden suoramainonnaksi, muutetulta äärioikeistomedialta.

    • Anonyymi

      Mikä pakkomielle ek-ylen tv-ohjelmistossa, on hokea joka ohjelma-otsikossa- ja sisällössä "mies, mies, mies". Puuttuuko sieltä jotain, kun sitä pitää hokemalla hokea ja ylikorostaa jatkuvasti.

      Joka vkl ja viikotkin, joutuu toteamaan, ettei taaskaan, mitään katsomisen arvoista tv-ohjelmaa, aikuisille, ajatteleville ihmisille.

      Mitä Naisunioni tekee, kuin ei puutu moiseen, löyhkäävään sovinismiin ym teini-jenkki-äärioikeisto-verokeidas-rikkaiden tv-ohjelmistoon, jota ilmeisen tasa-arvoton ek-ylen johto tuputtaa.

      • Anonyymi

        Tänään Oulussa Marin piti demareille aivopesuvale puheen . Taivastellen suomen valtavaa menestystarinaa ? Siis paskapuhetta. Meillä leipäjonot ja asunnottomat . Muissa pohjoismaissa tuplapalkat suomeen ! totuuden vääristely ei ole näin ollen, hänestä valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Oulussa Marin piti demareille aivopesuvale puheen . Taivastellen suomen valtavaa menestystarinaa ? Siis paskapuhetta. Meillä leipäjonot ja asunnottomat . Muissa pohjoismaissa tuplapalkat suomeen ! totuuden vääristely ei ole näin ollen, hänestä valetta

        Ylellä taas ylistysjuttu Marinista ja hänen suosiostaan. Ylenannon oksettavaa propagandaa ei voi ymmärtää. Pahempaa kuin Venäjällä ja Pohjois-Koreassa.


    • Anonyymi

      EK-Yle:n äärioikeistoradikalistinen vkl, huipentuu veroparatiisi-kaivosyhtiöiden suoramainoksiin, viherpesuun, jossa väitetään, niiden olevankin "ilmastoasialla", maata, luontoa ja ympäristöä raiskatessaan. EK-Yle:n äärioikeistoradikalistinen johto, tulee erottaa, rahoitus poistettava veroparatiisi-mainosyhtiöltä, joka ei edes yritä tehdä tiedonvälitystä.

      https://www.svt.se/nyheter/utrikes/flera-gripna-vid-nya-kravaller-i-nederlanderna

    • Anonyymi

      Miksi ek-yle ei tee töitä, eihän siellä tänäänkään, koko päivänä, ole tehty tiedonvälitystä. Lastentarhakin pystyy päivän aikana, tuottamaan enemmän uutisia, eikä määrä tarkoita edes laatua ek-ylen tapauksessa.

    • Anonyymi

      Veroparatiisi-sote-monopolien-äärioikeistoradikalismin, modernin orjuuttamisen ja ihmiskaupan, eläkeläisiä ym köyhyyteen pakottamalla, EK-Yle:n suoramainoksilla pörssikeinottelulle tehtävistä, massiivisista tulojensiirroista, heiltä kyllä onnistuu, ihmisoikeuksista ei ole enää tietoakaan, kun pörssikeinottelua suoramainostetaan "uutis"-otsikon alla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090634/nalkaiset-ja-itkuiset-elakelaiskoyhat-suorittamassa-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa#comment-111278626

      EK-Yle:n PetosKalmaKok-johdon erottava. Ei voi enää perustella, millään tiedonvälityksellä EK-Yle:n rahoitusta, kun tiedonvälitystä ei ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-Yle pyrkii vaientamaan, eläkeläisköyhyyteen oikeusturvattomiksi pakotettujen, todellisen hätätilan puuttuvan oikeusturvan takia, käyttämällä hyväosais-otannalla tehtyjä galluppeja, tarkoituksella väärin tulkittuja tilastoja ja mm. Eva:n äärioikeisto-ideologisia tutkijoita, joiden väitteet, ovat kuin suoraan PetosKokPersRkpjne:n puolueohjelmista.

      https://www.terve.fi/artikkelit/sanna-kurronen-pakko-on-paras-muusa

      800€/kk orjuuseläkeäisten aidon hätätilan vähätteleminen, kieltäminen, äärioikeisto-ideologisilla tutkimusotannoilla- ja tulkinnoilla, on tarpeetonta väkivaltaa, mutta sitä siis käytetään aktiivisesti, mm. EK-Yle:ssä eläkeläisköyhien vaientamiseen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090634/nalkaiset-ja-itkuiset-elakelaiskoyhat-suorittamassa-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa

      Aito tiedonvälitys kysyisi, miksi Ruotsi ei tyydy 800€/kk orjuuseläkkeisiin sairaus-kansaneläkeläisilleen, kun se on rakenteeltaan kuta kuinkin Suomen kaltainen, ja yhtä kallis valtio asua, miksi siellä ovat n. 1 500€/kk minimieläkkeet, kuten Tanskassa, Norjassa ja Islannissa. Tätä vertailua eivät EK-Yle:n ikärasistiset eläkeläisköyhien pahoinpitelijät, saati korruptiopoliitikot kestä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17162319/marinin-erottava--paaministeri-valehtelee--elakekoyhyys-hatatilan-vahattely-loputtava-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090634/nalkaiset-ja-itkuiset-elakelaiskoyhat-suorittamassa-veroparatiisi-sote-ihmiskauppaa

      Vain vakavasti sairas tutkimus, väittää ikääntyneiden, vammaisten, kipeiden ja sairaiden, muuttuvan terveiksi "pakolla". Äärioikeistoradikalismi tuli tutkimuksen ja tilaston tutkimisen tilanne.

    • Anonyymi

      Oksettavia petoksia. Miksi tekijät ovat edelleen vapaalla jalalla?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koronarokotteista on varmasti aiheutunut, sydänlihastulehduksia, aivo-sydän-ym veritulppia, ruusuinfektioita, diabetesta ym heille, joilla on geeniperimässä alttius autoimmuuni-reuma-tulehdus-kipusairauksille.

      https://yle.fi/uutiset/3-12208587

      Jos tuo ei ole valeuutinen, niin mikä sitten on.

    • Anonyymi

      Suomen kansalaiset eivät saa mitään tiedonvälitystä, EK-Yle:n välityksellä. Pelkkiä veroparatiisijuoruja.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234846/koronapassipakko-uimahalleissa-tulee-romahduttamaan-elakelaiskoyhien-kunnon

      Koronapassi on TEKOSYY, verovaroilla rakennettujen uimahallien YKSITYISTÄMISEEN veroparatiisirikkaiden yksityiskäyttöön.

      800€/kk orjuuseläkeläiset, joille uimahalli on ollut se ainut kuntoutus, elintärkeä sellainen, johon ovat nälkää pitämällä säästäneet, vietiin nyt Tampereella, estämällä pääsy omaan uimahalliin, vaatimalla täysin turhaa koronapassia, jolla ei estetä mitään koronaviruksia, vaan pelkästään yksityistetään uimahalli rikkaiden yksityiskäyttöön.

      Olemme pyytäneet tiedonvälitystä, mutta sitä ei äärioikeisto-ek-porno-yleltä, ole saatavissa.

      • Anonyymi

        Oikeaa tiedonvälitystä ei vihervasemmiston taskussa olevalta Ylenannolta saa.


    • Anonyymi

      Suomessa ei ole mitään "vihervasemmistoa".

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16705592/salaa-valmisteltu-ohituskaista-suomen-kansalaisuuteen-veroparatiisirikkaille

      Tässä EK-Yle:n mainosta, veroparatiisi-matkailuyrityksien, ikimetsien kaatoa ja haaskaruokinnalla petojen tappamista, itärajan tuntumasta.

      https://yle.fi/uutiset/3-12235662

      EK-äärioikeisto-Yle hoitaa, veroparatiisiyrityksien, yhteiskunta- ja luontovastuuttomuuden mainonnan, meidän verovaroillamme.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16894749/haaskakuvaaminen-tayskieltoon-on-petojen-tappamista-kuten-metsastaminen-

      Suomalaisia sukujuuria, idyllistä parisuhde-"raivaaja"-romantiikkaa, veroparatiisi-matkailuyrityksien mainontaa, ikimetsien hävittämistä ja petojen tappamista, tarjoillaan romanttisessa paketissa.

      Todellinen syy ruotsalaisen veroparatiisi-matkailuyrityksen Suomeen muuttoon, on että Ruotsi toteutti veroparatiisiyrityksien häpeälistan ja todellakin laittaa niitä verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luontovastuuseen.

    • Anonyymi

      EK-Yle:stä on Ylä-Anttilan aikana, tehty veroparatiisikeinottelun mainosradio. Nytkin uutisissa kerjätään rahaa, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelijoille, kun heistä "on kurjaa ottaa lainaa syödäkseen" - köyhyysongelmasta ei uutisoida, siitä, että Suomessa on ihmisiä, joilla on aidosti NÄLKÄ ja jotka eivät siihen nälkäänsä, lainoja saa.

      EK-Ylen rahoitus poistettava, äärioikeiston propaganda-kanavaa, köyhyyteen pahoinpideltyjen pilkkausmediaa, ei pidä rahoittaa verovaroilla.

    • Anonyymi

      Ikärasistinen EK-Yle, veroparatiisiteinien ja sovinisti-äärioikeiston pääosissa "mies"-ohjelmistolla, jaksaa jo ällistyttää kuplallaan, että verovaroilla tuollaista sitten rahoitetaan. Järkyttävää roskaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikös suomen Kokoomuksen pitäis ostaa vastavuoroisesti jokin torni Australiasta . Ja vaatia siitä 40 miljoonan vuosivuokran !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös suomen Kokoomuksen pitäis ostaa vastavuoroisesti jokin torni Australiasta . Ja vaatia siitä 40 miljoonan vuosivuokran !

        Anne Berner ottaa sen 32 miljoonaa vuodessa . Lastensairaalan tonttivuokraa. Sipilän herkkuperse ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17231431/korruptiopoliitikot-syytteisiin-valtakunnanoikeuteen-rikos-veroparatiisi-sotabisneshankkeilla

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17278039/ek-ylen-venajalla-pelottelupropaganda-menee-liian-pitkalle-rahoitus-poistettava#comment-112296516

      Äärioikeistomedioissa hoetaan "palveluja, palveluja", eli lisää tulojensiirtoja Veroparatiisi-sotemonopolien pörssikeinottelijoiden ahneuden maksimointiin, kun se mitä kansalaiset tarvitsevat, on AITOA OIKEUSTURVAA 1 500€/KK MINIMIELÄKKEITÄ.

    • Anonyymi

      MTV,3 ent pomo tuli Ylelle.Heti sai muutamien kymppitonnien palkkion,
      hyvin tehdystä työstä ( Ylen YT neuvottelut 2021 keväällä )
      MTV 3 päättää mitä ohjelmistoa yle esittää.

      Saippuasarjojen uusintoja uusintojen perään.Uutta tulee jatkuvasti.
      Sopansotkemista & taikinan vatkaamista.
      Asunnon stailaamista.Puutarhan tonkimista.

      Kaikki elokuvat 55 ketaa uunistoina vuosittain,samalla tavoin kun mainoskanavilla.
      Kaikkia ylen sarjoja uusitaan jatkuvasti.

      Yle mainostaa.

      https://postimg.cc/SnVXpTVh

    • Anonyymi

      Ei riitä EK-Yle-rahoitus/pörssikeinottelu-automaatin jäädyttäminen, kuten seuraavassa il:n jutussa ehdotetaan, ei pinnallisesta, äärioikeistorikkaiden, veroparatiisi-teini-jenkki-sovinisti-ohjelmistosta, pidä joutua maksamaan mitään, eli vapaaehtoinen käyttömaksu.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17259897/yle-syo-poydassasi#comment-112048163

      Törkeää taloudellista, fyysistä, seksuaalista ja henkistä väkivaltaa, erityisesti köyhyyteen, oikeusturvattomiksi pahoinpideltyjä 800€/kk orjuuttamiseläkeläisiä kohtaan, korruptiopoliitikkojen YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN äärioikeistopropagandaa, 24h/vrk - ei voi hyväksyä.

      https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/8b7680db-b64c-44ca-b0b7-fcc4eea8a704

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963977/emme-tarvitse-quothoitoon-paasyaquot-vaan-1-250ekk-minimielakkeet-oikeusturvan

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16328939/attendon-mehilaisen-terveystalon-esperin-veroparatiisirikolliset-tuomittava-ihmiskaupasta

      Äärioikeistopropagandistisia Veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamis-mainoksia "perjantai"-ohjelmistossa esim. tänään, väitteillä, että vanhusten kotona asuminen olisi ongelma, eikä KÖYHYYTEEN oikeusturvattomiksi pahoinpiteleminen, jonka tarkoitus on pakottaa, IHMISKAUPAN välineiksi Veroparatiisi-soten moderniin orjuuttamiseen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17229745/rikkaan-valtion-vastuu-1-500ekk-minimielakkeet-eriarvoisuuden-korjaaminen

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naureskelevat kritiikille ja kummastelevat muka, että kun kaikki palaute on "enimmäkseen negatiivista".

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16220883/kiina-heilastelee-aarioikeiston-kanssa---ihmisoikeudet-vaarassa-suomessakin

      Eivät sivistyneet suomalaiset, hyväksy esim. historian vääristelyä ja sotaveteraanien työn halveksimista, ek-ylen / äärioikeistomedioitten väitteillä, että Viro olisi muka ollut yhtä kauan itsenäinen valtio, kuin Suomi. Tiedoksi tietämättömille, Viro oli vielä 1983 osa sosialistista Neuvostoliittoa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17306333/boikotoimme-kiinan-olympialaisia---veroparatiisiurheilu-ei-meille-edusta-suomea

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Varmasti Yleltä riittää myös veroparatiiseihin rahaa, kun saa 0,5 miljardia vuodessa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heh, pitäisikö lähetysverkon omistajan ylläpitää sitä ilmaiseksi? Eli lähetysverkko myytiin ulkomaille siitä maksettiin kauppasumma, ja nyt jonkun mielestä verkon käytöstä ei pitäisi maksaa korvausta. Mistä tällaisia uunoja sikiää?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeudet puolueettomaan, riippumattomaan, älykkääseen ja asialliseen tiedonvälitykseen ja uutisointiin, eivät Suomessa toteudu, millään tavalla enää, vaikka niiden pitäisi olla perustuslaillisia oikeuksia kansalaisille.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17525805/quotsuuri-puhallusquot-tehty-suomen-kansan-eli-valtion-ja-elakerahastoihin

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17526145/korruptiopoliitikkojen--ja-julkkisten-jalustalle-nostamisen-kaantopuoli-kurjistaminen

      ÄärioikeistoSdpn MarinHallaahon "superjulkisuus", kertoo ettei osaamista, eikä aikaa, yhteiskunnan isojen ja kipeiden ongelmakohtien korjaamiseen, kansalaisten oikeusturvan toteutumisen tehtäviin, voi edes jäädä, joten lopettakaa korruptiopoliitikko-turhisjulkkis-juorujen klikkaaminen, jos haluatte koskaan, mitää hyvää ja aidon oikeusvaltion asioita, vielä nähdä Suomessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka ylen lopettaisi niin ei paljon menettäisi...tietysti monelta lähtisi helppo suojatyöpaikka perseen alta...

    • Anonyymi

      Emme seuraa eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN, näytelmiä verkkolähetyksinäkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Stressaantuneen oloinen, teennäinen tanskalainen maajussi, ei jaksa napata.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yleensä emme käytä EK-Yleä enää mihinkään, joskus annamme palautetta / uutisvihjeitä, siinä yhteydessä näkyi ilmaisu "putinmielinen", olevan käytössä EK-Ylen toimittajilla - käsittämätöntä, käyttävätkö EK-Ylen junttitoimittajat, äärioikeistoekstremisti-pörssirikollisten, suomalaisoligarkkien, petosperskok:n marginaalien alatyylin vihapuhetta ns. uutisissaan ?

      Ei pitäisi enää verovaroilla kouluttaa, toimittajia äärioikeistoekstremistiseen pörssi-vihaamiskielen käyttöön. Ei Suomen sivistynyt kansa, halua vihata ketään ja käyttää autokratiausan vääristelykieltä, omista Suomen kansalaistamme, jotka vain haluavat puolueettomuutta, liittoutumattomuutta, eivätkä ole mitään "putinmielisiä", kuten äärioikeisto-yle valehtelee. Rahoitus pois äärioikeistoekstremistiyleltä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskontoa eli Teekutsukerjuuttamis-äärioikeistoa, tuputtava EK-Yle, pitää Suomen kansaa nälässä oikeusturvattomina, polvillaan anomassa sitä, minkä pitäisi kuulua jokaiselle Suomen kansalaisista 1 500€/kk MINIMIELÄKKEINÄ, kuten kaikissa muissa Pohjoismaissa ja EU-demokratioissa.

      https://www.dw.com/en/german-government-strikes-deal-on-basic-pension/a-51192993

      Uskonnon ja politiikan, äärioikeistoekstremistisen pörssirikollisuuden yhdistelmällä, teiltä viedään leipä kädestä ja rasismikortin nöyristelijöitten takia, maahanmuuttoa moninkertaistetaan.

    • Anonyymi

      EK-Yle kiirehti väittämään, että "populistiset kansalaiset käyttävät tilannetta hyväkseen" - joo, köyhyyteen pakotetuthan ne niitä isoimpia pörssijengirikollisia ovat, vaiko sittenkään.

      https://www.brusselstimes.com/brussels/336743/qatar-corruption-scandal-over-e1-5-million-cash-seized-from-panzeri-and-kaili

      https://www.aljazeera.com/news/2022/12/12/four-people-charged-in-eu-parliament-corruption-investigation

      Suomi on todennäköisesti Unkariakin äärioikeistolaisempi ja korruptoituneimpia valtioita EU:ssa, kunhan korruption salailun pato murtuu ja tieto alkaa virtaamaan päivänvaloon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Veronmaksajien rahat menee paratiisiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pitää varmaa muuttaa pois suomesta. en jaksa enää elää täällä. en vaan enää jaksa. vaihtoehdot on muuttaa pois tai kuolla. enkä halua kuolla. elämä suomessa on paskaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäisi alkaa suoraan kysymään, ketkä hyötyvät ELÄKELÄISKÖYHYYTEEN pakottamisesta, veroparatiisi-sote-ihmiskaupasta, veroparatiisi-sotemonopoli-pörssiyhtiöiden lisäksi, keillä korruptiopoliitikko-pörssirikollisilla, on osakkeita sote-pörssimonopoleissa, entäs EK-Yle, joka ei tee tiedonvälitystä, isosta, korjaamattomasta eläkeläisköyhyys hätätilasta, hallituksen 1 250€/kk MINIMIELÄKE-lupausten, täysin välttämättömän vähimmäis-oikeusturvan toteuttamatta jättämisestä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17515592/1-500ekk-minimielakkeet-ovat-talousosaamista-aidoissa-demokratioissa#comment-118408720

    • Anonyymi

      EK-Yle omakehuu itseään "suomalaisten" nimissä, ainakaan meiltä ei ole kysytty. Verovaroin korruptiolla ylläpidettävä media, joka tekee äärioikeistopropagandaa ja autokratiausan disinformaatiota, manipuloi kansalaisia, äänestämään korruptioeduskunnan yksipuoluejärjestelmän korruptiovaaleissa, ei ole luotettava lähde millekään.

    • Anonyymi

      Lopen kyllästyneitä EK-Ylen, äärioikeistopopulististiseen, media-kulttuuri-ym tukia, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelija-korkeakoulutetuille - linjaan, jossa media-kulttuuri-sisäpiirien, ökyrikkaat perintö- ja verosuunnittelijajälkeläiset, sisäpiireineen, seikkailevat populistiporvari-"poliisi"-tv-tyyppisine kohkaamisineen, RantalaMilonoffin akateemisten ym korruptiomedia-kulttuuri-yritys-ym tukia ahnehtivien sisäpiirien, teennäisiin "kohu-aiheisiin", sovinismia ja ahneutta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16962985/ennenaikaisesti-koyhyyteen-tapetut-orjuuselakelaiset---sanokaa-heidan-nimensa

      Eläkeläisväestön ennenaikaisista köyhyyteen murhaamisista, ei näy uutisen uutista, saati ajankohtaista tv-ohjelmaa, mutta äärioikeistoekstremismin ja uusfasismin suoramainonnalle, näyttää ainaa rahaa ja tilaa EK-Yle:ssä löytyvän. Vaihtaisivat edes PetosKok-johtonsa.

    • Anonyymi

      EK-Ylen vastaus kritiikkiin, äärioikeistolaisuudesta autokratiausa-disinformaatiosta, korruptiosta ym, on kovempi PetosKok-disinformaatio-Ehnroth-yksityiskolumnit. EK-Ylen johto on pelkkiä PetosKalmaKok:laisia, mitään riippumatonta tuossa, hirvittävillä summilla, perustuslain vastaisilla pakkomaksuilla rahoitettavassa EK-mediassa ei ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missään sivistyneessä maailmassa, ei pätevistä syistä, äänestämisestä korruptiovaaleissa kieltäytyviä, haukuttaisi "tolloiksi", mutta niin tekee EK-Yle, paimentaessaan miljardiensa maksajia.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17277372/kiristamalla-pelottelemalla-uhkailemallakaan-ette-enaa-aaniamme-saa#comment-118409178

      Mitään "nukkuvien puoluetta", ei maailmalla ole tunnistettu, enää kymmeniin vuosiin, puhutaan tiedostavista ihmisistä, jotka eivät enää suostu mihin tahansa, pitää tullakin jotain, jos äänestää, nytkään ei ole kuin leikkauksia luvassa, joten pitäkää tunkkinne.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-Ylen äärioikeistoekstremistinen Teekutsuliike, täydessä hurmoksessa, kun vuosikymmenten sotarikosliitto-disinformaatio- ja manipulaatio, Suomen kansalle valehteleminen etenee.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17803527/pitakaa-lahtariaarioikeiston-porssirikolliset-poissa-hallituksesta#comment-120038388

      Suomen erittäin heikko ihmisoikeustilanne, tulee viedä kiireellisenä, Haagin tuomioistuimen tietoon. Nyt on vahvojen aika, puolustaa heikompia, tehkää se kiireellisenä. Kansanmurha eläkeköyhillä meneillään.

    • Anonyymi

      Äärifasistinen EK-Yle antaa selittelytilaa, ÄärioikeistoKeskustan äänestäjäpetosten selittelyille, 1 250€/kk MINIMIELÄKKEETHÄN luvattiin, turha siitä on syytä hallituskumppaneita, jos tuli äänestäjäkato, kun lupauksia ei toteutettu.

      https://www.lemonde.fr/en/opinion/article/2023/04/09/thomas-piketty-can-we-trust-constitutional-judges_6022233_23.html

      Samainen ääri-äärioikeistolainen EK-Yle, juhlii sarjaraiskaaja-Picassoa ja esittelee naisiin kohdistuvan väkivallan jälkiä, kuin primitiivisinä voitonmerkkeinä.

      Äänestysprosentti oli surkea, aidoissa demokratioissa ja oikeusvaltioissa, ihmiset äänestävät, koska heillä on jotain omaa puolustettavaa, toisin kuin Suomessa, jossa kansa elää jo kuin kaatopaikalla, niitä pörssirikollisrikkaiden murusia kaivellen.

    • Anonyymi

      Ylevero pois!

    • Anonyymi

      Sitähän kansalaiset toivovat ja yleensäkin, täysi joutavaksi ja turhaksi, äärioikeistoekstremistien pörssirikollisten, veroparatiisi-sota-sote-ym pörssirikollisuuden, mainostamisen kanavaksi muutettu, käytännössä täysin jo yksityistetty EK-Yleisradio, kuuluisi poistaa kokonaan verovaroista / valtion eli kansan kukkarolta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17832423/aarioikeistouhka-tulee-yha-useammin-yleisradiosta#comment-120475888

      PetosKokPersujen Heebo Keskinkertainen, kiirehti hiirenä vikisemään, Strömsön pörssiahnehtimis-maitopäälärin takaa: "englanninkielen ylivaltaan haluaisin puuttua". Että sellaista vikinää populistiporvareilta, kun ovat ensin vuosikymmenet, huutaneet yksityistetyn EK-Yle:n lakkauttamista ja rahoituksen poistamista. Mieli muuttui välittömästi, kun äänet oli rasismikortilla jälleen huijattu, ja eikun ÄärioikeistoRkp:n kainaloon.

    • Anonyymi

      Vuosikymmeniä populistiporvarit uhonneet ja luvanneet lakkauttaa ek-ylen rahoituksen ja turhan toiminnan, vaan heti kun valtaan pääsevät, takki jälleen kääntyi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Harmi vaan tämän maan kansa vaeltaa pimeydessä suurin osa kansasta ei tiedä tästäkään mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Edes äärioikeistosairauden runtelemassa Ruotsissa, ei Svt:lle tulisi mieleenkään, väittää isoa korjaamatonta köyhyysongelmaa, eläkeläisköyhyys hätätilaa "päihdeongelmaksi" ja vaatia "köyhien auttamisen lopettamista", ratkaisuna hoitamattomaan köyhyysongelmaan, mutta "valtavirraksi" itseään lobbari-tutkijoineen mainostava EK-pörssirikollisYle, saa suoltaa sellaista vihatematiikkaa ja suoranaisia valheita, köyhyyteen pahoinpideltyjen olojen entisestään pahentamiseksi, joutumatta ikinä vastuuseen, ettei mitään rajaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17850714/ek-yleisradion-ahneus-ei-ole-quotvaltavirtaaquot-vaan-aarifasismia

    • Anonyymi

      Ruotsissa jos SVT väittäisi, köyhyysongelmaa, erityisesti haavoittuvimpien eläkeläisköyhyyteen pahoinpideltyjen hätätilaa "päihdeongelmaksi" ja kehottaisi kansalaisia "olemaan auttamatta köyhiä", lähtisi johtoa Svt:stä sillä seisomalla kilometritehtaalle. Suomessa korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, kehuskelevat sillä, etteivät noudata demokratian ja oikeusvaltion lakeja ja sääntöjä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17850714/ek-yleisradion-ahneus-ei-ole-quotvaltavirtaaquot-vaan-aarifasismia#comment-120765023

      Kyllä EK-Ylen "sisältöihin" kuuluu puuttua, kun ne vahingoittavat vakavasti, jo haavoittuvimpaan asemaan, äärimmäiseen köyhyyteen pahoinpideltyjä.

    • Anonyymi

      PetosKok-KorruptioOrpoOligarkin HEIKKOUS, näkyy heti ensimetreillä, EK-äärioikeisto-Ylen "sisältöihin puuttumattomuuden" vikinällä, kun pitäisi jo kaikkien jättihankintojen jälkeen, jarrutella ja isosti, kuunnella mitä kansalaiset ovat mieltä, siitä järjettömästä, täyteen turhuuteen menevästä jättibudjetista, jolla ei ole saatu puolueetonta, riippumatonta, laadukasta, asiallista tai monesti, ei edes mitään tiedonvälitystä, varsinkaan yhteiskunnan isoista kipukohdista, hoitamattomasta köyhyysongelmasta, eläkeläisköyhyys hätätilasta, veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamisesta jne.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17810501/tulosta-voi-tehda-ilman-alistamista-jos-osaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17833506/uusi-raikas-ajattelu-1-500ekk-minimielakkeilla-saastoa-valtiolle

      1 500€/kk MINIMIELÄKKEET kaikissa muissa Pohjoismaissa ja EU-valtioissa, ovat juurikin inhimillisyyttä ja taloudellista säästöä valtiolle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin siis kannattaisi toteuttaa nuo minimieläkkeet, kun ne ovat pelkkä järjestelykysymys, säästöä valtion talouteen, välttämättömään kulutukseen menevänä, palautuvat valtion talouteen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pellervo jonka tutkimuksia, EK-Yle käyttää uutistensa materiaalina, koostuu keistäpä muistakaan, kuin maa-metsätalous-elintarvike- ja kaupan alan veroparatiisi-pörssirikollisista, joiden todellista lobbausintoa, hämärretään epämääräisillä esittelyillä:

      https://pellervo.fi/palvelut/tutkimus/

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sopii kysyä, että minkälainen MORAALI on toimittajilla, jotka väittävät, että Neonatsihallituksen / eduskunnan yksipuoluejärjestelmän, käytännön väkivaltajoukkojen äärioikeistoekstremisti-natsien, väkivallan uhan kohteina, olisivatkin ökyrikkaat perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollis-korruptiopoliitikot verokeitaissaan, eivätkä tavalliset, haavoittuvimmat kadunkulkijat, kuten eläkeläisköyhät ja muut kansalaiset. EK-ÄärioikeistoYlen laskelmointi ja ahneus on kuvottavaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17939350/aarioikeisto-ek-yle-vaaristelee-neonatsien-uhkien-kohteita

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EK-medioissa ei tunneta käsitettä tutkiva journalismi, toistelevat vain sitä, mitä korruptioministerit- ja kansanedustajat, milloinkin keksivät ilmoittaa ja jättää ilmoittamatta, kuten Cayman saarten ym verovälttelyä, osake-vakuutuskuoririkollisuutta, jota porsaanreikää ei esim. Ruotsissa ole laisinkaan.

      https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009837574.html

    • Anonyymi

      PetosKokPersujen kestovaalilupaus: EK-Ylen budjetin leikkaaminen, tai poistaminen, on nyt asia jota seuraamme tarkasti. Tuleeko korotuksia EK-Ylen veroparatiisi-budjetointiin, äärifasistisen pörssirikollispropagandan tuottamiseen, vaiko kohtuullisuuden ja järjen ääni, budjetin puolittamisineen, nyt kun kaikki isoimmat hankinnat on jo aikoja sitten tehty.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä kauppa oli Kokoomuksen sekä Paavo "Mooses" Lipposen hallituksen kostea päiväuni. Nyt aikoo Kokoomus myydä valtion omaisuutta 4 miljardin arvosta. Moni ihmettelee, miksi YLE-vero syntyi. No, se syntyi siksi, että YLE oli myynyt talonsa ja juonut rahat. Huonosti olisi käynyt lupamaksujen varassa, joten nyt voidaan tuubaa työntää torven täydeltä veronmaksajien rahoilla. Noin 15 vuotta sitten YLE mietti, pitäisikö rakentaa oma jakeluverkko, kun tuo vuokraverkossa operointi tulee aika arvokkaaksi. Mika Lintilähän oli keskeinen tämän YLE-veron toimeenpanossa.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18218123/yksikaan-presidenttiehdokkaista-ei-maksa-veroja-varallisuudestaan-suomeen

      YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ eduskunnassa, kaikki korruptiovaaliehdokkaat pörssirikollisuuden, eli äärifasismin edustajia.

      https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000009926252.html

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17833541/petoskokpersujen-piti-lakkauttaa-ek-yleisradio-ja-poistaa-jattirahoitus

      Täysin laittomia pörssirikollishallituksia, lainvastaista AutokratiaUsan hyökkäysliittoon pakottamista ja pörssirikollisten hävittäjä-ym sotabisneksien nettomaksattamista, Suomen kansan terveyksien ja elämien kustannuksella. Valegallup-otantoja, pörssiperillisten keskuudessa, joilla rahaa kalliisiin älylaitteisiin, ym digiväkivallalla demokratian, kansanvallan, oikeusvaltio-periaatteen ja aidon demokratian romuttamista.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18231857/onko-korruptiohilloahooligarkki-kremlin-valitsema-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18232382/venajan-ruotsinkielisen-vahemmisto-ehdokkaita-haavisto-stubb-hilloaho-oligarkit

      EK-medioitten veroparatiisiyritys-ek-toimitukset, jälleen intoa piukassa, mainostelemassa pörssirikollisehdokkaitaan.

    • Anonyymi

      Suurin osa ei tiedä tästä mitään.

      • Anonyymi

        Sosiaalidemokraatit on kaikista katalimpia suorastaan vaarallisen kavalia.


    • Anonyymi

      PetosKokPersujen pitkäkestoisin, yksi tärkeimmistä vaalilupauksista, on EK-Ylen rahoituksen lakkauttaminen. Missä viipyy ?

      EK-Yle estää rajusti, Suomen kansalaisten sanan- ja mielipiteidenvapauksia, edes eläkeaiheiseen keskusteluun, eivät eläkeläisköyhimmät saa osallistua, iskee sensuuri ja vie kirjoitukset, aivan kuin itänaapurissa.

    • Anonyymi

      Se oli viherpopulisti Pekka Haavisto joka myi sähköverkot austraalialaiselle sijotusyhtiölle. Carunalle, Totuuden nimissä on sanottava … vasemmistoliitto oli AINOA puolue joka myyntiä vastusti. Tolkunmiähen tehtävä on kertoa totuus.

    • Anonyymi

      Kirjoita hakuun Sähköverkon myynti. Sieltä se selviää. Haavisto myi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa, mistä EK-Ylelle maksetaan, kun se ei tee sitä työtä, mitä sen lakienkin mukaan pitäisi, eli puolueetonta, älykästä ja asiallista tiedonvälitystä.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe